Whatsapp verzend niet
zondag 25 december 2011 om 23:59
Ik heb sinds 2 weken het probleem dat mijn whatsapp berichtjed niet aankomen of heel laat. Blijft vaak op 1 groen vinkje staan. Hij verzend wel naar de server, maar niet naar de ontvanger. Is hier wat aan te doen? Heb al opnieuw geinstalleerd maar helpt niet. Als ik aan het chatten ben, stuurt iemand mij wat en dan duurt het zo lang voor diegene wat terug krijgt.
kan het misschien aan het toestel van de ander liggen? Want mijn vriendin heeft een nokia en die komt gelijk aan. Daar heb ik hrt probleem mog niet nij gehad.
kan het misschien aan het toestel van de ander liggen? Want mijn vriendin heeft een nokia en die komt gelijk aan. Daar heb ik hrt probleem mog niet nij gehad.
maandag 26 december 2011 om 00:38
maandag 26 december 2011 om 00:43
maandag 26 december 2011 om 00:46
Als je iets stuurt naar een iPhone, krijgt diegene het wel op zijn of haar scherm te staan (1vinkje bij jou) maar pas als hij of zij whatsapp ook daadwerkelijk opent, dan komen er 2 vinkjes en is deze persoon dus ook als online te zien.
Ik geloof dat het wel verschil maakt of iemand whatsapp helemaal wegklikt of 'in' whatsapp de scherm-lock er op doet (bij dat laatste dus twee vinkjes)
Ik geloof dat het wel verschil maakt of iemand whatsapp helemaal wegklikt of 'in' whatsapp de scherm-lock er op doet (bij dat laatste dus twee vinkjes)
maandag 26 december 2011 om 00:58
Wat ik zeg: Ik geloof dat het wel verschil maakt of iemand whatsapp helemaal wegklikt of 'in' whatsapp de scherm-lock er op doet (bij dat laatste dus twee vinkjes)
Het kan dus elke keer anders zijn. Test het anders een keer uit met iemand.
Ik krijg namelijk bij al mijn vrienden met een iPhone vaak maar 1 vinkje en pas 2 als ze online springen. Ook weleens gehad dat een vriendin belde omdat 'whatsapp het niet deed' maar ik wel gewoon haar berichtje had gekregen (alleen niet geopend).
Daarbij zegt dat 'last seen on..' niet zoveel. Is niet helemaal waarheidsgetrouw. Een vriendin van me springt altijd direct op online als ik een berichtje naar haar stuur. Elk moment van de dag. En dan is ze helemaal niet online.
Het kan dus elke keer anders zijn. Test het anders een keer uit met iemand.
Ik krijg namelijk bij al mijn vrienden met een iPhone vaak maar 1 vinkje en pas 2 als ze online springen. Ook weleens gehad dat een vriendin belde omdat 'whatsapp het niet deed' maar ik wel gewoon haar berichtje had gekregen (alleen niet geopend).
Daarbij zegt dat 'last seen on..' niet zoveel. Is niet helemaal waarheidsgetrouw. Een vriendin van me springt altijd direct op online als ik een berichtje naar haar stuur. Elk moment van de dag. En dan is ze helemaal niet online.