Whatsapp verzend niet

25-12-2011 23:59 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds 2 weken het probleem dat mijn whatsapp berichtjed niet aankomen of heel laat. Blijft vaak op 1 groen vinkje staan. Hij verzend wel naar de server, maar niet naar de ontvanger. Is hier wat aan te doen? Heb al opnieuw geinstalleerd maar helpt niet. Als ik aan het chatten ben, stuurt iemand mij wat en dan duurt het zo lang voor diegene wat terug krijgt.

kan het misschien aan het toestel van de ander liggen? Want mijn vriendin heeft een nokia en die komt gelijk aan. Daar heb ik hrt probleem mog niet nij gehad.
1 vinkje betekent succesvol verzonden dus aan jou ligt het niet;)
Maar is toch raar dat iemand die niet krijgt. De ene x is die zo verzonden en de andere x blijft die een hele dag op 1 vinkje staan.
Gebeurt het altijd bij dezelfde persoon of bij iedereen naar wie je iets stuurt?
Bij 2 personen waar ik het meest mee chat heb ik er last can. Nu geb ik om 00.07 wat gestuurd en die is aangekimen en daar heeft die persoon op gereageerd en nu stuurde ik wat om 00.08 en die blijft op 1 v staan. Bij dezelfde persoon
Hebben die personen een iPhone? Daar krijg je namelijk pas 2 vinkjes als de ander het bericht opent..
Als de verbinding van de ander - om wat voor reden dan ook: telefoon uit, geen wifi, geen 3G bereik - het niet doet komen je whatsappjes pas weer aan als er verbinding is. Misschien zijn ze na een groot kerstdiner naar bed gegaan en hebben de telefoon uit gezet?
Ja, volgens mij wel iphone wat ze hebben.

Maar je kunt ook altijd zien wanneer die persoon voor het laatst online is geweest. En als ik dan wat stuur komen er 2 vinkjes en blijft de status gewoon staan op bv laatst gezien om 1 uur. En dan is het gewoon verzonden, maar nog niet gelezen.
Ze hebben hun telefoons altijd aan staan
Als je iets stuurt naar een iPhone, krijgt diegene het wel op zijn of haar scherm te staan (1vinkje bij jou) maar pas als hij of zij whatsapp ook daadwerkelijk opent, dan komen er 2 vinkjes en is deze persoon dus ook als online te zien.

Ik geloof dat het wel verschil maakt of iemand whatsapp helemaal wegklikt of 'in' whatsapp de scherm-lock er op doet (bij dat laatste dus twee vinkjes)
Wat raar, want een vriendin heeft een iphone en ik stuur haar regelmatig wat en ze heeft haar telefoon tijdens haar werk niet bij de hand en als ik dan wat stuur komen er 2 vinkjes te staan en springt ze ook niet op online.
Wat ik zeg: Ik geloof dat het wel verschil maakt of iemand whatsapp helemaal wegklikt of 'in' whatsapp de scherm-lock er op doet (bij dat laatste dus twee vinkjes)

Het kan dus elke keer anders zijn. Test het anders een keer uit met iemand.

Ik krijg namelijk bij al mijn vrienden met een iPhone vaak maar 1 vinkje en pas 2 als ze online springen. Ook weleens gehad dat een vriendin belde omdat 'whatsapp het niet deed' maar ik wel gewoon haar berichtje had gekregen (alleen niet geopend).

Daarbij zegt dat 'last seen on..' niet zoveel. Is niet helemaal waarheidsgetrouw. Een vriendin van me springt altijd direct op online als ik een berichtje naar haar stuur. Elk moment van de dag. En dan is ze helemaal niet online.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven