Word bestand.

16-09-2011 19:20 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb een klein probleempje, ik kan geen documenten meer uitprinten. Het ligt volgens mij niet aan de printer, want ik kan wel andere dingen uitprinten. Wie heeft hier ervaring mee?

Alvast Bedankt.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Staat de goede printer wel geselecteerd? Bij mij verandert Word soms wel eens de voorkeurprinter en dan lijkt het net of hij niet meer wil printen.

Krijg je een foutmelding?
Hoi, ja de goede printer selecteer ikzelf, hij gooit ook wel het papier eruit maar dan zonder letters....
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Even de pc en de printer helemaal uitzetten en opnieuw opstarten. Heb dat ook wel 's gehad en dat werkte, al had ik geen idee waar het dan aan had gelegen.
Dank je Molly, dat heb ik de afgelopen dagen al 10 x gedaan.
Weet je zeker dat je een lettertype gebruikt dat geprint kan

worden (True Type heten die).

Ook een lulligheidje kan zijn dat je niet in het zwart typt, maar bijvoorbeeld in heel erg donkerbruin. Als je geen kleurenprinter gebruikt, kan het daar dan ook aan liggen.
'Wat gebeurt er als je een afdrukvoorbeeld laat maken? Is dat ook blanco?
Ik heb een kleurenprinter, maar zal es afdrukvoorbeeld maken.
Afdrukvoorbeeld laat wel tekst zien, het letterype is zoals jij zegt, dus ook goed, ik snap er niks van.
OK: wel een afdrukvoorbeeld, wel een TrueType lettertype (in het zwart, neem ik aan). Andere documenten kunnen wel.

Dan lijkt het me dat het aan de verbinding tussen Word en je printer moet liggen.

Kan je de driver updaten? Heb je onlangs een update geïnstalleerd die hier iets mee te maken kan hebben?
Die andere documenten die je printer wel uitprint, zijn die ook in het zwart, of in kleur?
Is het niet zo dat je zwarte inktpatroon leeg is. Selecteer je tekst eens in het donkerblauw en print het dan eens uit.

Er komt wel een leeg vel uit, dus dat lijkt de boosdoener.
Ik heb een routeplanner als voorbeeld uitgeprint, in kleur.

Ik probeer alleen Wordbestanden te printen, maar dat gaat niet.

Hoe kan ik de driver updaten, ik denk nl zelf ook dat het aan Word ligt, heb overigens de brieven ook naar kladblok gekopieerd en dat wou ook niet.
Als kladblok en word het allebei niet doen, lijkt het me dat het niet aan Word ligt. Is je zwarte inktpatroon niet gewoon leeg? Probeer eens je tekst in Word in kleur uit te printen.
@zoebie goed bedacht, maar het het inktniveau gecontroleerd en dat is goed.
Ja dat kan Word of je pc wel zeggen, maar die hebben het vaak mis. Ik krijg vaak klanten van de bank aan de lijn die dat zeggen en toch is het altijd de zwarte inktpatroon. Probeer het toch maar eens. Ben benieuwd of het dat is.

'
Jullie zijn GEWELDIG, hij print wel rood, maar hoe krijg ik hem zover dat ie weer zwart print?
Nieuwe inktpatroon? Of kiezen voor heel donkerblauw.
Je inktpatroon is gewoon leeg hoor. Je computer geeft een foute melding.
Okay heel erg bedankt, ik kan nu sowiezo mijn brieven in donkerblauw printen en versturen. En dan maar de zwarte vervangen.
Wat nog wel eens wil helpen is je cartridge eruit halen, flink schudden en weer terugzetten. Dat levert je zo nog wat pagina's op

Graag gedaan!
Graag gedaan hoor. Het is altijd leuk als ik klanten aan de lijn krijg die hetzelfde zeggen. "Nee hoor het is niet mijn inktpatroon".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven