Mijn iPad doet raar. Hij lust Viva niet meer via safari. Zodra ik Viva.nl ingetypt heeft wordt safari afgesloten. Via Google kan ik wel lezen maar niet inloggen. Wat gaat er mis?
(dit is via aaifoon, dat lijkt me duidelijk)
Anoniem_6403641f9f8f4
woensdag 19 januari 2011 om 18:33
Ik ben niet Xander, maar ik heb precies hetzelfde probleem Suze! Als ik safari (niet op de ipad) open en naar viva ga dan houdt heel safari er mee op Denk dat het een kleine viva-bug is
Ik heb het ook....Heb geen Ipad, maar volgens google kun je wel firefox op je Ipad zetten. Succes.
Ik was trouwens serieus van plan mijn Mac weer weg te brengen omdat hij de laatste weken maar bleef crashen op safari. Ik hoop dat er een antwoord komt of het al langer aan de gang was, dan weet ik tenminste wat er met mijn mac was (niets dus, dan lag het aan viva)
quote:Xander68 schreef op 19 januari 2011 @ 18:58:
[...]
NEE Dat dacht ik inderdaad ook al te merken. Ik vraag me alleen af waarom er niemand is die ergens op reageert, iets fixt, of een teken van leven geeft. *probeert niet weer gefrustreerd te raken*
Ik heb er net mee gezwaaid in mijn woonkamer. Ik denk dat dat al meer is dan er achter de schermen gedaan is aan de problemen
Anoniem_64553996c5176
woensdag 19 januari 2011 om 19:11
quote:Madelievv schreef op 19 januari 2011 @ 19:04:
[...]
Dat dacht ik inderdaad ook al te merken. Ik vraag me alleen af waarom er niemand is die ergens op reageert, iets fixt, of een teken van leven geeft. *probeert niet weer gefrustreerd te raken*Ik zeg niks meer.....dat heeft geen zin, er druk over maken ook niet...levert alleen maar een hoge bloeddruk op en een hoop stress