Yahoo!-mail... ik val van mijn geloof.
donderdag 29 november 2012 om 21:22
Hallo,
ik gebruik al sinds 2000 ongeveer Yahoo! als mijn primaire mail. Ik heb een tijdje geflirt met Gmail, maar was gewend aan Yahoo! en vond het een aantal prettige mogelijkheden hebben.
De laatste weken hapert Yahoo!, herlaadt het niet of nauwelijks, en nu is er ineens een grote mededeling dat het onderhouden wordt.
Eigenlijk ben ik het zat. Zijn er nog meer Yahoo!-ers met dit probleem?
ik gebruik al sinds 2000 ongeveer Yahoo! als mijn primaire mail. Ik heb een tijdje geflirt met Gmail, maar was gewend aan Yahoo! en vond het een aantal prettige mogelijkheden hebben.
De laatste weken hapert Yahoo!, herlaadt het niet of nauwelijks, en nu is er ineens een grote mededeling dat het onderhouden wordt.
Eigenlijk ben ik het zat. Zijn er nog meer Yahoo!-ers met dit probleem?
donderdag 29 november 2012 om 21:35
quote:Marla_Singer schreef op 29 november 2012 @ 21:22:
Hallo,
Eigenlijk ben ik het zat. Zijn er nog meer Yahoo!-ers met dit probleem?same here. En veeeeel spam!
Hallo,
Eigenlijk ben ik het zat. Zijn er nog meer Yahoo!-ers met dit probleem?same here. En veeeeel spam!
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
donderdag 29 november 2012 om 21:36
Op yahoo had ik mijn eerste mailadres, maar wat 'n opluchting toen gmail kwam! Al die vreselijke reclame en flauwekul op yahoo vind ik enorm ergerlijk. Toch heb ik er nog steeds één mailadres die ik gebruik voor marktplaats. Maar hij is idd vreselijk traag, laadt slecht en het is gewoon waardeloos. Denk dat ik voor MP toch ook maar 'n gmailtje ga aanmaken, zodat ik yahoo geheel kan verbannen.
vrijdag 30 november 2012 om 17:59
quote:Cateautje schreef op 29 november 2012 @ 21:28:
Geen enkel probleem met Yahoo, nooit gehad, ook nooit spam.
Ik ook niet en ik gebruik Yahoo al meer dan 14 jaar. *gaat even naar Yahoo*. Nee, geen probleem met laden.
Gmail heb ik inmiddels ook al weer 8 jaar, maar eerst gebruikte ik het als back-up tijdens stage vanwege de enorme opslagcapaciteit en nu vooral als secundaire email voor diverse fora en Facebook.
Geen enkel probleem met Yahoo, nooit gehad, ook nooit spam.
Ik ook niet en ik gebruik Yahoo al meer dan 14 jaar. *gaat even naar Yahoo*. Nee, geen probleem met laden.
Gmail heb ik inmiddels ook al weer 8 jaar, maar eerst gebruikte ik het als back-up tijdens stage vanwege de enorme opslagcapaciteit en nu vooral als secundaire email voor diverse fora en Facebook.
zaterdag 1 december 2012 om 22:45
Ben ook al lang geleden van Yahoo naar Gmail overgestapt, alleen nog een oud yahoo adres: en dat bevestigt telkens weer waarom ik weg ben bij yahoo: onbetrouwbaar, veel storingen, steeds "onderhoud", minder gebruiksvriendelijk etc etc.
Eigenlijk mag ik niet klagen, het is gratis, maar wannneer Gmail het zo veel beter doet? Yahoo verbetert ook nooit, alle oude problemen blijven door zieken. Ben ook geen fan van microsoft's mail, dus erg blij toen Gmail destijds op de markt kwam!
Eigenlijk mag ik niet klagen, het is gratis, maar wannneer Gmail het zo veel beter doet? Yahoo verbetert ook nooit, alle oude problemen blijven door zieken. Ben ook geen fan van microsoft's mail, dus erg blij toen Gmail destijds op de markt kwam!
maandag 28 oktober 2013 om 20:39
Gebruik al jaren Yahoo. Alleen heeft Yahoo sinds kort de lay-out van Yahoo email op het internet gewijzigd. Ik vind het nu helemaal ruk, want onoverzichtelijk als je een e-mail beantwoord, met name als er al meerdere e-mails over het zelfde onderwerp zijn verzonden.
De lay-out van Yahoo mail op mijn iPhone en iPad is gelukkig ongewijzigd. Daar is mijn Yahoo mail nog overzichtelijk als voorheen gebleven.
Ben ik nu de enige die de nieuwe lay-out (2013) van Yahoo mail ruk vind?
De lay-out van Yahoo mail op mijn iPhone en iPad is gelukkig ongewijzigd. Daar is mijn Yahoo mail nog overzichtelijk als voorheen gebleven.
Ben ik nu de enige die de nieuwe lay-out (2013) van Yahoo mail ruk vind?