Zakelijke apps voor iPad 2

18-08-2011 13:14 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort heb ik de Ipad 2 en ik gebruik 'm vooral op mijn werk. Nu heb ik al enkele tips gekregen voor handige (zakelijke) apps. De volgende apps heb ik:Documents to goiAnnotateSoundnotesDropboxLinkedinWelke apps zijn nog meer handig? Voor alle zekerheid: ik ben niet op zoek naar spelletjes, maar naar apps die handig zijn om optimaal gebruik te kunnen maken van de Ipad tijdens vergaderingen, onderweg naar afspraken, etc.
misschien Quickoffice? Is compatibel met Word, Excel etc.

Wat ik zelf erg handig vind is Save2PDF. Daarmee 'print' je naar PDF. En wil je een papieren print, dan email je de PDF naar je pc of laptop.
Week Cal HD, Omnifocus, Keynote, Audionote, Rabo bankieren, Twinfield, GoodReader, iDesk, iToughts HD, Numbers, Pages, Twitterific, en natuurlijk Angry Birds. maar niet iedereen schijnt dat zakelijk te vinden
Dank voor de reacties, ik ga het even bekijken. Inclusief de boze vogels, want ik zag toen ik op de website spiekte om te kijken wat het inhield, toch iets zakelijks langs komen (hoewel voor een man, maar dat is Ritmeester volgens mij) :

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven