Ziggo personal recorder werkt niet

14-02-2011 11:31 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb televisie met de personal recorder van Ziggo. Gisteravond heb ik ff MTV gekeken, en daarna heb ik hem gewoon uitgezet. Even later wilde ik de tv weer aanzetten. Tv gaat wel aan, hij laat ook onderin zien welke zender het is en hoe laat en welk programma enzo, maar er kwam geen beeld en geluid - de achtergrond is gewoon zwart.

Toen wilde ik hem uitschakelen op hem opnieuw aan te schakelen, maar dat lukte niet. De groene tekst gaat wel weg, maar er komt alleen een groen bolletje voor in de plaats, en het beeld blijft hetzelfde. Alle stekkers er ook uitgehaald en weer goed ingedaan enzo, kaart erin en eruit, maar het blijft nog steeds hetzelfde.

Als ik de stekker eruit haal, en er weer in doe, dan start die automatisch opnieuw op, en komt er meteen weer hetzelfde beeld. Bij uitschakelen verschijnt het bolletje weer. Gister de rest van de avond en vanochtend nog geen verbetering.

Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Liever elitair dan een pauper!
'Even' Ziggo bellen misschien?
Heb je je smartcard al geactiveerd bij ziggo? Anders zou je ze even moeten bellen, dan kijken ze het voor je na ;)
Ja, de card is al geactiveerd; ik heb hem namelijk al een paar maanden.

Even ziggo bellen... daar was ik al bang voor; hoopte eigenlijk dat iemand De Tip had zodat dat niet nodig zou zijn.
Kijk eens hier http://ziggo-gebruikers.nl/forum. Ik heb in het verleden veel problemen gehad en de oplossing altijd hier kunnen vinden.
Thanks irene, maar daar kan ik ook niet echt iets vinden.

Nou ja, ik bel vanmiddag ziggo wel als ik weer thuis ben.
Als je Ziggo belt, en ze vragen je om hem te resetten (harde reset, met speciale codes etc.) schrijf dan stap voor stap op wat je moet doen. Dus niet alleen doen wat ze vragen, als je het opschrijft kun je het later namelijk zelf nog eens doen zonder dat je ze bellen moet.

Wij hebben in het begin heel veel problemen gehad met dat ding.

Nu werkt ie al een jaar naar behoren, en hebben we er veel kijkplezier van.

Doet ie weer eens raar dan resetten we hem gewoon weer. (je moet dan wel je 'agenda' opnieuw instellen. Na een reset is hij namelijk alle opname opdrachten kwijt)
quote:Kalliope schreef op 14 februari 2011 @ 11:41:

Even ziggo bellen... daar was ik al bang voor; hoopte eigenlijk dat iemand De Tip had zodat dat niet nodig zou zijn. Bij ons was ie na een paar maanden zomaar weer gedeactiveerd, gewoon zomaar. Niuewe kaart gehad van Ziggo, maar toen hadden wij 2 kaarten in ons bezit, en betalen voor 1 dus dat kon het systeem niet aan.
Ow, ik heb helemaal geen ziggo, ik heb kpn. Ziggo is het internet.
quote:Kalliope schreef op 14 februari 2011 @ 11:41:

Even ziggo bellen... daar was ik al bang voor; hoopte eigenlijk dat iemand De Tip had zodat dat niet nodig zou zijn.

De Tip?

Bel na 21.00 uur. Tot 21.00 uur krijg je een telefoonteam aan de lijn. Die tikken je vraag in op de computer, en geven aan wat er vervolgens voor 'oplossing' bij hun in het scherm komt.

Na 21.00 krijg je een medewerker van Ziggo aan de lijn. Die hoeft niet voor ieder wissewasje zijn superieure te raadplegen (á zoveel cent per minuut) Bij een medewerker van Ziggo kun je het ook misschien voor elkaar krijgen dat je korting op je abonnement krijgt voor de weken dat het systeem niet geheel gewerkt heeft. Het is mij iig wel gelukt.
quote:Kalliope schreef op 14 februari 2011 @ 12:49:

Ow, ik heb helemaal geen ziggo, ik heb kpn. Ziggo is het internet.
Okeejh, na 21.00 bellen ga ik bij KPN ook proberen. Dan ga ik nu eindelijk 's wat aan de studie doen.
Ik kom net thuis en het kastje doet het opeens weer!

Alsnog bedankt voor de tips iedereen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven