zoekfunctie vivaforum

23-06-2013 00:00 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik vraag me af ik nou de enige ben die de zoekfunctie niet [meer] goed vind werken, ik kom telkens op blogs terecht? Kan iemand me het verlossende woord geven?
quote:JuniorModeratorViva schreef op 20 juni 2013 @ 10:19:

[...]

En aanvulling uit het bugtopic;

Tot die tijd kun je zelf de Google zoekfunctie van het forum nabootsen door het volgende te doen:

In Google het trefwoord intikken gevolgd door een spatie en het commando site:forum.viva.nl

mvg,

Junior.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
De zoekfunctie doet het sinds de update niet meer, is een algemeen bekend probleem. Wat je kunt doen is op google een zoekopdracht ingeven, en er dan achter zetten: site:forum.viva.nl.
Nee, das algemeen bekend en ontstaan toen de website werd vernieuwd. je kunt beter gewoon googlen en dan viva forum erbij zetten. Zie Centraal bug topic/ Viva.nl vernieuwd!
Zie de OP bij het bugtopic op Overig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
oke bedankt voor de antwoorden, ik weet genoeg
Had het ook gemerkt. Ik snap niet dat het vivaforum dit zo lang laat wachten, niet echt reklame voor hun site vind ik persoonlijk.
quote:nicolientje76 schreef op 23 juni 2013 @ 10:01:

, niet echt reklame voor hun site vind ik persoonlijk.Eens
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Is er hier iets wél dat werkt??? 1 vraag is voldoende. het antwoord trouwens ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven