Entertainment alle pijlers

'Grenzeloos Verliefd'

17-03-2008 23:09 2903 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.

De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.

Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
Ik vind het ook nogal wat! Echt een lekker ding is het in mijn ogen ook niet. Ze doet nogal wat concessies (in mijn ogen).
Waar begin je in hemelsnaam aan he... Zou ze zichzelf echt nog gelukkig zien daar in Gambia over 15 jaar, als er 4 vrouwen zijn en 15 kinderen? Alle was nog steeds met de hand doend, en poepend in een gat?
Ze is al flink verbrand op haar schouders.
Hij heeft al 4 kinderen met de eerste vrouw o_o
Vraag me af hoe lang dit leuk blijft .
Hij heeft net haar wel een goede catch, zonnepaneel is al binnen .
missdory schreef:
03-10-2017 21:52
Ik vind het ook nogal wat! Echt een lekker ding is het in mijn ogen ook niet. Ze doet nogal wat concessies (in mijn ogen).
Lekker ding? Verre van....
Bijzondere keuze om zo'n leven te gaan leiden. Aan de ene kant heb ik er wel respect voor, dat ze het comfortabele leven achter zich laat. Maar mijn keuze zou het niet zijn.
Hoe oud zou ze zijn ? Ziet er niet echt piepjong uit.
Simitçi schreef:
03-10-2017 22:05
Hoe oud zou ze zijn ? Ziet er niet echt piepjong uit.
Ik denk rond de 30 jaar.
26 jaar is ze. Moet er niet aan denken zo te leven.
Kleding, zonnepaneel, ezel. Mooie kado's waar zijzelf heel lang en hard voor zouden moeten werken. Zelfs als de liefde van dit stel voor Marissa wederzijds is, doet ze nog steeds veel concessies. Zij past zich eigenlijk geheel aan aan zijn cultuur, inclusief de fysieke arbeid die daarbij komt en je man een week lang missen omdat hij dan aandacht (kindjes) geeft aan zijn eerste vrouw. Ik vraag me af hoelang het duurt voor ze zich afvraagt hoe ze zover van zichzelf af is komen te staan.
Ze is er slecht en mager uit gaan zien zeg.
Keep on, keep keepin' on....
Wat is ze mager, heel ongezond voor haar daar.

Ik blijf altijd maar naar dit programma kijken vanwege de naïeve meisjes, die maar doorbuffelen in uitzichtloze situaties.

Blijf het bijzonder vinden.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Tea_bee schreef:
03-10-2017 22:16
Ze is er slecht en mager uit gaan zien zeg.
Hey lang niet gezien :hello:
vandale schreef:
03-10-2017 22:16

Ik blijf altijd maar naar dit programma kijken vanwege de naïeve meisjes, die maar doorbuffelen in uitzichtloze situaties.

Blijf het bijzonder vinden.
Ik ook, hoe slechter het verhaal hoe beter (maar ik ben wat dit betreft dan ook een enorme trasher :proud: )
Ze is echt heel veel afgevallen in korte tijd! Maar ze zegt ook dat er soms te weinig eten is. Haar man zei in het begin: ik wilde altijd al een blanke vrouw. Is hij met haar getrouwd omdat hij haar leuk vindt of uit status/geld?

Als je ziet waar zij is opgegroeid dan begrijp ik de consessies iets beter. Volgens mij een erg hoog hippie gehalte.
Ze kan wel al heel goed een Afrikaanse geit nadoen.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ze is nog niet zwanger dat valt me weer mee .
Annapicobella schreef:
03-10-2017 22:22
:rofl:
Annapicobella schreef:
:rofl:
Oh ze moet wel bekeren.
Annapicobella schreef:
Nou inderdaad, ik vind het een knap irritant lachje.
In 2 maanden tijd ziet ze er een stuk slechter uit, benieuwd hoe lang ze dit leven vol houdt.
Simitçi schreef:
03-10-2017 22:20
Hey lang niet gezien :hello:
:cheer: :cheers: ( nick change? Ik weet bijna zeker wie je bent.... mijn lieve mede-trasher)
Tea_bee schreef:
03-10-2017 22:26
:cheer: :cheers: ( nick change? Ik weet bijna zeker wie je bent.... mijn lieve mede-trasher)
Ja was het even beu maar kan het trashen niet missen ;) maar je hebt de goede voor hoor :)
anoniem_353291 wijzigde dit bericht op 03-10-2017 22:30
0.39% gewijzigd
Zwanger worden lijkt me geen goed idee, dat trekt haar lichaam helemaal niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven