Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Ik heb 185 energie (die zit ook vaak vol vandaar dat ik energiecadeautjes misschien niet snel openmaak)
450 ingrediënten
155 potions

En maar heel weinig dark detectors en sleutels, want die gebruik ik gewoon heel veel.

@Streepjessokken ik stuur jou nog altijd mijn dawdle draught ingredient gifts. Maar ik heb ze de laatste tijd niet meer zo vaak. Je kunt die shells ook krijgen uit portkeys trouwens.

Ik had dit weekend een nogal teleurstellende 10k portkey, maar er zaten wel drakeneieren in. Ik heb ook veel zin in het drakenevenement deze week. We krijgen een nieuwe draak, ik dacht de peruvian viper tooth, dus dat wordt vangen!

En het mooie is...er komen ook draken viavia's. En die zijn maar 1km! Dus dat gaat helpen met de 15 portkeys die je uit moet lopen voor het brilliant event.
streepjessokken schreef:
02-02-2020 23:26
Ik kom even bedelen ;-D
En tijdje terug klaagde ik hier dat ik nooit schild van heremietkreeft tegenkwam. Dat bleek uit kadootjes te komen, en toen heb ik er een tijd heel veel van gekregen. Superfijn!
Zou dat nog eens kunnen? :$ Ik moet dringend Lanterfant-drankjes maken. En komt eenhoornhaar ook uit een kadootje?
Ik stuur ook pakjes terug!
Valt me sowieso op dat veel mensen hun pakjes nooit openen...?
Welke wizards naam heb jij? Dan ga ik er ook op letten!
Alle reacties Link kopieren
Lilyaldrin, ik heb die uitdaging dus nog niet gedaan, ik ken ook niet genoeg mensen die het spelen.

Ik heb overigens ook heel weinig sleutels hoor, ik stop ze altijd in mijn 5km of 10km viavia's.

Hebben jullie nog voorkeuren voor bepaalde cadeautjes? Dan probeer ik daar rekening mee te houden. Ik heb meestal energie genoeg, dus het liefst runes of ingrediënten :-)

Ik heb ook zin in het evenement en vooral de draken! Maar ik zit al een week aan huis gekluisterd met twee zieke kinderen, naast de griep heeft de ene een gebroken arm en de andere een oorontsteking. Ik kom de deur dus niet uit, maar hoop woensdag wel even een rondje te kunnen lopen als mijn man thuis is.
LilyAldrin schreef:
03-02-2020 08:53
Welke wizards naam heb jij? Dan ga ik er ook op letten!
Mijn naam is Al...ra. Heel erg bedankt allemaal!

Ik gooi soms energie 'weg' door expres spreuken slecht uit te voeren. Gewoon een streep ofzo. Dan kan ik weer kadootjes met energie openen, dat maakt weer ruimte voor andere pakjes.

Die opdracht om met anderen te vechten heb ik gedaan door in de stad mensen aan te spreken (ze waren samen op een bankje met mobiel in de weer, op je scherm kun je zien dat er iets gebeurt in een vesting). Gelukkig goed gegokt :$
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
LilyAldrin schreef:
03-02-2020 08:33
Ik had eindelijk de svg opdracht voltooid met de doxy gevondelingen, dat heeft denk ik zo’n 3 maanden geduurd. Is de volgende een opdracht om met vrienden een uitdaging te winnen :bonk: ik speel nooit met mensen samen, hoe hebben jullie dit gedaan?

Ik had geluk tijdens Halloween. Toen zat iedereen in die kamer van de basilisk en ik zat er ineens met 2 anderen in. Om de een of andere reden werden die drie battles meegeteld voor deze opdracht (ook al waren er dus maar 2 friends ipv 3).
Ik wil graag runnes, iedereen die een runne stuurt krijgt er altijd 1 terug van mij.
Hoe lief ook maar ik hoef geen energie of ingrediënten die heb ik altijd meer dan voldoende en dan blijft het idd wekenlang onuitgepakt staan.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik zal eraan proberen te denken, Ibi!

Het enige wat ik zelf echt suf vind, zijn simpele ingredient presents. Met alle andere ben ik altijd blij.

Alle extravagante of speciale cadeaus vind ik helemaal leuk ;). Behalve dan weer zo'n rune stone met een healing potion, ik gooi healing potions altijd weer weg want ik doe voorlopig geen moeilijke kamers meer. Dus die kun je beter aan iemand anders geven die daar blij mee is.

Ik heb 40 vrienden dus het lukt mij sowieso niet om iedereen elke dag een cadeautje te sturen of om ze allemaal te openen.
Ik zal eraan denken IBI!

MMM, voor jou dus runes of energie? Speciale of extravagante cadeaus krijg ik maar heel zelden.

Simpele ingrediënten zijn hier welkom hoor! Ik heb er namelijk ook wel eens een speciaal ingrediënt uit gehad, je weet maar nooit :-)
IBIopviva schreef:
03-02-2020 15:31
Ik wil graag runnes, iedereen die een runne stuurt krijgt er altijd 1 terug van mij.
Hoe lief ook maar ik hoef geen energie of ingrediënten die heb ik altijd meer dan voldoende en dan blijft het idd wekenlang onuitgepakt staan.
Wat is jouw spelersnaam ook weer?
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
03-02-2020 16:10
Wat is jouw spelersnaam ook weer?
IBIookhier, als we nog geen vrienden zijn kun je mij uitnodigen!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ibi ik zal je ook uitnodigen en proberen zoveel mogelijk Runen jouw kant op te sturen.
Probeer iedereen ook altijd kadootjes te sturen. Maar merk dat ik er ineens heel weinig bij krijg uit herbergen etc. Mijn voorraad raakt leeg. En de extravagante pakjes zijn helemaal schaars. Zelf bewaar ik die altijd even om te gebruiken met breinelixer. Dus dan blijft die even dicht. Maar het is wel mijn ideale pakje hoor. Ingredienten zijn ook leuk, maar na 1 keer een paddenstoel gehad te hebben, is de oogst wat minder bijzonder. Had laatst uit een portkey wel 15 eenhoornharen. Ideaal.
Zal me gaan verdiepen in de opdrachten. Al zijn er ook bijzondere pokemonactiviteiten.....
IBI; wij zijn nog geen vrienden, ik heb je een PB gestuurd.

Mijn Adventure Sync doet helemaal niks. Ik heb 'm al een paar keer aan en uit gezet, maar helaas. In Pokemon GO werkt 'ie perfect, dus ik snap het niet. Hebben meer mensen hier last van, of een idee hoe dat op te lossen?

Ik zal proberen wat meer groene cadeautjes te verzamelen!
streepjessokken schreef:
02-02-2020 23:26
Ik kom even bedelen ;-D
En tijdje terug klaagde ik hier dat ik nooit schild van heremietkreeft tegenkwam. Dat bleek uit kadootjes te komen, en toen heb ik er een tijd heel veel van gekregen. Superfijn!
Zou dat nog eens kunnen? :$ Ik moet dringend Lanterfant-drankjes maken. En komt eenhoornhaar ook uit een kadootje?
Ik stuur ook pakjes terug!
Valt me sowieso op dat veel mensen hun pakjes nooit openen...?
Moeten we wel vriendjes zijn :D 636193452544
strings-attached schreef:
03-02-2020 19:03
Heb je ook uitgenodigd. Dr...1
Ben t beetje kwijt met wie ik hier vrienden ben.....
Hoe laat begint het morgen op nederlandse tijd. 8 uur in de avond?
Wat wil dr.......1 voor cadeautje? Tegelijk gepost :D
anoniem_6376ce86e1bde wijzigde dit bericht op 03-02-2020 19:35
22.73% gewijzigd
Ik had van 2 mensen pb met code, ik heb jullie uitgenodigd!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik heb je toegevoegd, ik begin met een B!
Ik heb ook een uitnodiging gestuurd (Mo...).
MoWa24 schreef:
03-02-2020 18:59
IBI; wij zijn nog geen vrienden, ik heb je een PB gestuurd.

Mijn Adventure Sync doet helemaal niks. Ik heb 'm al een paar keer aan en uit gezet, maar helaas. In Pokemon GO werkt 'ie perfect, dus ik snap het niet. Hebben meer mensen hier last van, of een idee hoe dat op te lossen?

Ik zal proberen wat meer groene cadeautjes te verzamelen!
Heb niet alleen knop aangezet maar moest ook andere app ( bij mij de health app) toestemming geven om met wizard te koppelen. Werkt goed.
IBIopviva schreef:
03-02-2020 16:22
IBIookhier, als we nog geen vrienden zijn kun je mij uitnodigen!
Hmmm, die lag enigszins voor de hand :facepalm:

Strings-attached, ik nodig je uit!
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
03-02-2020 22:20
Hmmm, die lag enigszins voor de hand :facepalm:

Strings-attached, ik nodig je uit!
Haha ik probeer altijd een IBI nick te maken online.
Had me ooit eens ingeschreven voor een forum waar je punten kreeg per posting en dan kon je bol.com bonnen van de punten kopen. Nog geen minuut later een pb: heeee IBI wat leuk jou hier te treffen ik ken je van het viva forum. :P
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva schreef:
03-02-2020 15:31
Ik heb je ook een pb gestuurd. Ik hoef geen rune terug want ik kom er in om :P

Ik ben nog 1 brilliant pensive verwijderd van de 1e opdracht (potions vanavond nog klaar). Ze kwamen wel moeilijk op gang zeg! Ik had al een half uur gelopen tot ik er één tegenkwam. Wel heel veel perkamentussen en felixen.
Ik ben bij deel 2. Nu hopelijk morgen nog vier viavias uitlopen en dan door voor die drakeneieren.

Ga wel wat goud spenderen (en dus euro’s) om extra sleutels te kopen.
Ik baal er wel van dat er nu energie in de viavia's zit. Ik krijg al genoeg energie. Ik wil zeldzame ingrediënten en XP!

Ik heb zo wel zin in 11 uur. Als het mooi weer is maak ik er een lunchwandeling van, denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven