Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net de melding dat je binnenkort kunt kiezen om je afstand bij te houden ook al heb je het spel dicht (dus adventure sync uit pokemon). Fijn!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Ja die melding kreeg ik ook! Fijn!

Ik moet alleen nog de viavia opdracht van de bonusopdrachten, maar ik heb er 5 aan staan en waarschijnlijk pak ik nog wrl een 3 km.
MoWa24 schreef:
26-01-2020 16:06
Krijg je de XP van de bonus dan ook dubbel, Vlinderplant?
Heb t niet nagerekend, maar ga uit van wel.
Hier regent het altijd briljante gevondelingen. Dus ik heb m klaar, inclusief bonus. Ik ging echt voor de rode boekjes!

Die viavia's doe ik op de fiets naar werk. Ik heb m in mijn jaszak en hou m met mn duim aan. Maar dat hoeft binnenkort niet meer zie ik. Ik heb wel al mn muntjes ingezet voor sleutels. Ik gebruik die muntjes anders toch niet.

Ik kocht weleens een zakje runesteentjes maar met die cadeaus heb ik er meer dan Ik op kan maken.

Waar zetten jullie je muntjes voor in?
Ik heb ook de bonus klaar, was nog even spannend met nog 5 viavia’s en slecht weer op komst. Gelukkig kregen we vandaag 3 sleutels en was het met een rondje van 3 km gedaan
MoWa24 schreef:
26-01-2020 16:06
Krijg je de XP van de bonus dan ook dubbel, Vlinderplant?

Nee die gaan niet dubbel, volgens mij.
Ik gebruik m'n muntjes voor vanalles. Meestal om potions te kopen (potent) tijdens een event. Of een extra sleutel. Of extra opslagruimte.

Heb het briljant event helemaal klaar inclusief bonus. Heb zin in adventure sync. Heb al wel geüpdatet maar het werkt pas als iedereen geüpdatet heeft.
MarvelousMrsMaisel schreef:
28-01-2020 11:58
Nee die gaan niet dubbel, volgens mij.
Dat is wel jammer, maar de bonus toch ruimschoots op tijd gehaald. En heel fijn, die adventure sync! Ik gebruik mijn muntjes ook voornamelijk voor sleutels, en voor dark detectors bij evenementen.
Grappig, die dark detectors gebruik ik bijna nooit (ik heb er nu 40 in de opslag ofzo) en potions brouw ik. Ik koop wel zo nu en dan dus paddenstoelen, maar de rest vd ingrediënten liggen hier voor t oprapen.
Zal de volgende keer opletten bij de xp van opdrachten. Bij pokemon krijg je dat wel dubbel met eitje aan. Ik kan me niet voorstellen dat dat hier niet zo is.

Muntjes gebruik ik vooral voor vergroten opslag. En soms voor ingredienten. Want een paddestoel kom ik ooit tegen, ook niet in via via’s. En een keer had ik per ongeluk een bundel van iets gekocht tijdens een event. Was ook nog heel erg duur. 1000 muntjes. Heel erg zonde. Hoe groot zijn jullie kluizen? Heb nu max 165 energie; 115 potions en 540 ingrediënten. Zaadjes etc staat nu op 55 maar daar doenik nooit wat mee.
Vlinderplant schreef:
28-01-2020 21:00
Zal de volgende keer opletten bij de xp van opdrachten. Bij pokemon krijg je dat wel dubbel met eitje aan. Ik kan me niet voorstellen dat dat hier niet zo is.

Muntjes gebruik ik vooral voor vergroten opslag. En soms voor ingredienten. Want een paddestoel kom ik ooit tegen, ook niet in via via’s. En een keer had ik per ongeluk een bundel van iets gekocht tijdens een event. Was ook nog heel erg duur. 1000 muntjes. Heel erg zonde. Hoe groot zijn jullie kluizen? Heb nu max 165 energie; 115 potions en 540 ingrediënten. Zaadjes etc staat nu op 55 maar daar doenik nooit wat mee.
Hier 115 energie, 135 potions en 350 ingrediënten. In de zaadjes-kluis heb ik alleen paddenstoelenzaadjes en water, die gooi ik af en toe samen in een kas hier in de buurt en dan zorg ik (via het bijdragen van energie en het één keertje uitvoeren van een spreuk) dat ik 24 uur later meteen minstens vier paddenstoelen tegelijk kan oogsten, dat is best handig.
Dat doe ik ook wel eens, zo'n kas. Ik kan er vanuit huis bij, dat is dan wel fijn. Met bijvoorbeeld bitterkruid (die roze stervormige).
Ik heb 85 energiecapaciteit, 65 toverdrank. Is wel goed genoeg voor mij maar kan hier in de buurt voldoende energie aanvullen.

Mijn muntjes heb ik 1x uitgegeven aan vergroten van die capaciteit en verder aan sleutels. Met die draken heb ik echt geld uitgegeven, maar weet niet meer waaraan :$ Extra drankjes denk ik, daar viel niet tegenop te brouwen.
In memoriam AnnA_C
Ik gebruik de muntjes vooral voor het vergroten van mijn kluis en heel soms voor sleutels.
Net de opdrachten voor deel 2 bekeken: valt mee met potions brouwenen hopelijk werkt adventure sync goed mee voor de portkeys. ik zal nu toch echt dark detectors moeten aanschaffen.

https://wizardsunitehub.info/guide/dark ... es-week-2/
Ik heb 225 ruimte toverdrank
660 ingrediënten
zaden 55
energie 255
Dark detectors: 69

Heb alleen nog maar muntjes uitgegeven aan vergrotingen niet aan sleutels of iets anders. Heb nu nog 76 sleutels dus daar kom ik ook niet te kort van.

Ik doe heel veel met de kassen, ik werk aan de prestatie van die kassen zit nu op 484 van de 500 gepland. Zodra ik daarmee klaar ben stop ik met het gebruik van de kassen. Althans wellicht eens voor paddenstoeltjes.

Heb de extra opdracht deze keer niet gered, had het druk en kwam niet aan genoeg wandelen toe helaas.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Hebben julliehet nieuwe evenement met de draken al gezien?

https://wizardsunitehub.info/guide/wiza ... arfsrpWy8
IBIopviva schreef:
31-01-2020 19:36
Ik heb 225 ruimte toverdrank
660 ingrediënten
zaden 55
energie 255
Dark detectors: 69

Heb alleen nog maar muntjes uitgegeven aan vergrotingen niet aan sleutels of iets anders. Heb nu nog 76 sleutels dus daar kom ik ook niet te kort van.

Ik doe heel veel met de kassen, ik werk aan de prestatie van die kassen zit nu op 484 van de 500 gepland. Zodra ik daarmee klaar ben stop ik met het gebruik van de kassen. Althans wellicht eens voor paddenstoeltjes.

Heb de extra opdracht deze keer niet gered, had het druk en kwam niet aan genoeg wandelen toe helaas.
76 sleutels???

Ik vind kijken wat er in een viavia zit een van de leukste dingen van het spel :-D
NoPepsiPlease schreef:
31-01-2020 21:15
76 sleutels???

Ik vind kijken wat er in een viavia zit een van de leukste dingen van het spel :-D
Ja ik gebruik ze alleen als het strikt noodzakelijk is om events te redden.
Maar ik word sowieso soms letterlijk misselijk van de via via's niet mijn onderdeel van het spel zeg maar.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Toen we ze hadden in de trein heb ik mijn man de via via's laten openen, verschrikkelijk.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Oei. Een extra uitdaging volgende week!

DRAKEN!!!

https://www.harrypotterwizardsunite.com ... Oa5tgBp3Do
MarvelousMrsMaisel schreef:
31-01-2020 22:23
Oei. Een extra uitdaging volgende week!

DRAKEN!!!

https://www.harrypotterwizardsunite.com ... Oa5tgBp3Do
Oeh... even strak plannen dan, anders wordt dit niks. Ik heb voor dinsdag in elk geval twee drankjes klaarstaan en een bijna uitgelopen portkey. En dan het verslaan van de foes combineren en de dark detectors strategisch inzetten... hm, ik kijk er nog wel even rustig naar, haha.
Ik kom even bedelen ;-D
En tijdje terug klaagde ik hier dat ik nooit schild van heremietkreeft tegenkwam. Dat bleek uit kadootjes te komen, en toen heb ik er een tijd heel veel van gekregen. Superfijn!
Zou dat nog eens kunnen? :$ Ik moet dringend Lanterfant-drankjes maken. En komt eenhoornhaar ook uit een kadootje?
Ik stuur ook pakjes terug!
Valt me sowieso op dat veel mensen hun pakjes nooit openen...?
In memoriam AnnA_C
Ik zit meestal vol met energie dus als ik energie cadeautjes krijg kan ik ze vaak niet direct openen.

Als ik die ingrediënten cadeaus krijg bewaar ik ze voor je streepjessokken. Ik zit nu met zieke kinderen thuis dus mijn voorraad is leeg.
streepjessokken schreef:
02-02-2020 23:26
Ik kom even bedelen ;-D
En tijdje terug klaagde ik hier dat ik nooit schild van heremietkreeft tegenkwam. Dat bleek uit kadootjes te komen, en toen heb ik er een tijd heel veel van gekregen. Superfijn!
Zou dat nog eens kunnen? :$ Ik moet dringend Lanterfant-drankjes maken. En komt eenhoornhaar ook uit een kadootje?
Ik stuur ook pakjes terug!
Valt me sowieso op dat veel mensen hun pakjes nooit openen...?

Wat is je naam in wizardunite? Dan zal ik de ingredientencadeautjes jouw kant op sturen ;)

Die activiteitensync werkt echt super goed! Nu kan ik gewoon werken en spelen tegelijk :) als ik werk zorg ik voor een sleutel in de 10 km dan hoef ik er niet aan te denken wanneer ie klaar is. Echt top functie!

Hoe komen jullie aan zoveel sleutels? Ik ben al blij als ik er nu 4 heb :$
Ik had eindelijk de svg opdracht voltooid met de doxy gevondelingen, dat heeft denk ik zo’n 3 maanden geduurd. Is de volgende een opdracht om met vrienden een uitdaging te winnen :bonk: ik speel nooit met mensen samen, hoe hebben jullie dit gedaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven