All wizards unite!

donderdag 23 januari 2020 om 21:21
donderdag 23 januari 2020 om 21:29
vrijdag 24 januari 2020 om 08:06
Oef ik dacht dat we nog een week extra hadden. Ben op helft van 10 via via’s. Maar heb pas 7 dumbledore’s. Die zijn zo schaars itt felix. Dus misschien maar opgeven. Anders wordt het weekend ook weer zo druk......elein schreef: ↑22-01-2020 23:4110 viavia's voor de bonus?![]()
Ik heb nu al sleutels in drie gestopt voor opdracht 3/4, dus ik betwijfel of ik dat ga redden, maar goed nog 5 dagen...
Felix heb ik (over)compleet, perkamentus(11) nog niet, maar dat zijn de enige briljante event gevondelingen die ik hier ben tegengekomen.

vrijdag 24 januari 2020 om 08:13
Ik heb gisteren 9 lures aangezet op drie herbergen. Dat ging best lekker.
Ik heb nu drie pagina's helemaal op goud en vol. Ergens vind ik dat wel jammer. Voor die doe ik dus niet echt m'n best meer om dingen te vinden.
Met de Viavia's gaat het lekker maar ik kom nog een 3km te kort voor m'n plaatje. En nu de boel vol. Hopelijk vanmiddag in de bus nog een paar die uitkomen, dan kan ik nog zo'n brilliant ding oppakken.
Moet nog vijf viavia's voor de bonus en nog 6 Dumbledores en dan is alles klaar.
Ik heb nu drie pagina's helemaal op goud en vol. Ergens vind ik dat wel jammer. Voor die doe ik dus niet echt m'n best meer om dingen te vinden.
Met de Viavia's gaat het lekker maar ik kom nog een 3km te kort voor m'n plaatje. En nu de boel vol. Hopelijk vanmiddag in de bus nog een paar die uitkomen, dan kan ik nog zo'n brilliant ding oppakken.
Moet nog vijf viavia's voor de bonus en nog 6 Dumbledores en dan is alles klaar.
vrijdag 24 januari 2020 om 12:04
Ik kom hier om in de dumbledoresVlinderplant schreef: ↑24-01-2020 08:06Oef ik dacht dat we nog een week extra hadden. Ben op helft van 10 via via’s. Maar heb pas 7 dumbledore’s. Die zijn zo schaars itt felix. Dus misschien maar opgeven. Anders wordt het weekend ook weer zo druk......![]()

Nog steeds drie voor de 4e opdracht, dan pas de bonus. Wat is de beloning daarvan?
vrijdag 24 januari 2020 om 14:03
vrijdag 24 januari 2020 om 19:47
Die high foundables kom ik wel genoeg tegen hier in de stad. Maar ik heb gewoon geen tijd voor de viavia's. Hij telt ook steeds niet alle gelopen kilometers, heel irritant.
Ik ben bij de laatste stap, die gaat me wel lukken. De bonus laat ik dit keer schieten.
Mijn cadeautjes zijn even op door het weinige spelen, sorry! Ik maak het volgende week goed met jullie
Ik ben bij de laatste stap, die gaat me wel lukken. De bonus laat ik dit keer schieten.
Mijn cadeautjes zijn even op door het weinige spelen, sorry! Ik maak het volgende week goed met jullie

vrijdag 24 januari 2020 om 20:27
vrijdag 24 januari 2020 om 21:28
Ik had vanmorgen de bonus ook af. 7km gewandeld en ondertussen voldoende kunnen vangen. Kan ik dit weekend rustig aan doen met vangen. Wandelen doe ik iedere dag, daarom waren de viavia's ook niet zo'n probleem. Ik kan me indenken dat die wel lastig zijn als je niet zo ver kunt wandelen of er geen tijd voor hebt.
zaterdag 25 januari 2020 om 19:43
Denk dat het bij mij ook wel goed komt: nog maar 1 hoge Gevondeling (heeft me wel al m'n dark detectors gekost) en 3 portkeys (van 2 en 3 km). Grootste uitdaging: nog 15 Dumbledores. Maar met drie dagen de tijd moet dat lukken. Ben benieuwd naar deel 2: ik hoop niet op het brouwen van drankjes, want ik gooi mijn ingrediënten voor Invigoration Draughts en Healing Potions altijd meteen weg.
zaterdag 25 januari 2020 om 23:15
Ik heb net een succesvol rondje gelopen: ik liep een rondje wat ik nog niet eerder gelopen had, en met een trace detection elixer aan kropen daar 23 dumbledores over straat!
Ik hoef er nu nog maar 4, dus dat gaat wel lukken. Net ook 7/10 viavia's uitgelopen, en ik mis nog 6 high foundables (die verdwijnen zo snel).
Als ik morgen nog zo'n rondje kan lopen gaat het lukken denk ik.

Als ik morgen nog zo'n rondje kan lopen gaat het lukken denk ik.
zaterdag 25 januari 2020 om 23:29
Ik heb een wandelroute langs een museum naar het station, niet zover van mijn huis (denk iets meer dan een kilometer), waar ik tig herbergen (en dus ook pokestops) tegenkom. Op een stukje van 300 meter wel 10-15 herbergen. Daar had ik alle hoog gevondelingen zo bij elkaar. En vandaag kwam ik vlot de laatste paar Perkamenti tegen.
En met 8 viavia's tegelijk aan ging dat ook vlot.
Op naar het tweede deel.
En met 8 viavia's tegelijk aan ging dat ook vlot.
Op naar het tweede deel.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
zondag 26 januari 2020 om 09:24
Gisteren de bonus afgerond. Moest naar de binnenstad en daar kom je genoeg tegen. Wel vervelend dat je dan steeds met je telefoon bezig moet. Hoop dat ik geen bekenden tegen ben gekomen... Kan lopend niet zo goed vangen. Moet stil staan.
Het uitlopen van via via’s was niet zo’n probleem. Had gisteren hardgelopen. Heb mooi 8 via via’s kunnen openen en bonus kunnen incasseren met breinelixer. Maar voorraden zijn wel gekrompen. Krijg er tegenwoordig ook weinig gratis meer. Zijn ook bijna op.
Het uitlopen van via via’s was niet zo’n probleem. Had gisteren hardgelopen. Heb mooi 8 via via’s kunnen openen en bonus kunnen incasseren met breinelixer. Maar voorraden zijn wel gekrompen. Krijg er tegenwoordig ook weinig gratis meer. Zijn ook bijna op.