Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
elein schreef:
23-01-2020 10:49
Ik heb er 2 open gemaakt, en idd maar 300 xp verder niets. Ik had nog wel een elixer aanstaan, maar dan nog vond ik het weinig.
Ik ga er denk ik niet eens een elixer voor aanzetten, dat is het niet waard
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer, maar 300 XP voor een 3-km-portkey. Ik heb er nog geen een uitgelopen, vandaag helaas niks kunnen doen qua WU. Dus morgen 1,4 km lopen om bij stap 4 te geraken. Of ik daarna die andere tien nog haal weet ik niet, maar wel goed nieuws van die sleutels bij de bonus.
Ik sla de bonus over, het zijn teveel viavia's voor mij en ik vind het zonde van de sleutels.
Verder ben ik bij stap 3, ik moet nog 1 viavia. Maar ik heb helemaal geen tijd om te spelen dus het zal in het weekend worden dat ik hem uitloop denk ik.
Ik ben bij 4,moet nog 5 hoog gevondelingen. Helaas verdween er net zo'n hersen-tank :( daar had ik er pas 1 van.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Ik moet of 3. Ik hoopte ze allemaal te vangen toen ik de 3 gluiposcopen aan had, maar ze verdwenen te snel :|
Die dingen gooi ik morgen op een herberg, hoop dat ik dan daarmee genoeg hoge krijg.
In memoriam AnnA_C
elein schreef:
22-01-2020 23:41
10 viavia's voor de bonus? o_o

Ik heb nu al sleutels in drie gestopt voor opdracht 3/4, dus ik betwijfel of ik dat ga redden, maar goed nog 5 dagen...

Felix heb ik (over)compleet, perkamentus(11) nog niet, maar dat zijn de enige briljante event gevondelingen die ik hier ben tegengekomen.
Oef ik dacht dat we nog een week extra hadden. Ben op helft van 10 via via’s. Maar heb pas 7 dumbledore’s. Die zijn zo schaars itt felix. Dus misschien maar opgeven. Anders wordt het weekend ook weer zo druk...... :-D
Ik heb gisteren 9 lures aangezet op drie herbergen. Dat ging best lekker.

Ik heb nu drie pagina's helemaal op goud en vol. Ergens vind ik dat wel jammer. Voor die doe ik dus niet echt m'n best meer om dingen te vinden.

Met de Viavia's gaat het lekker maar ik kom nog een 3km te kort voor m'n plaatje. En nu de boel vol. Hopelijk vanmiddag in de bus nog een paar die uitkomen, dan kan ik nog zo'n brilliant ding oppakken.

Moet nog vijf viavia's voor de bonus en nog 6 Dumbledores en dan is alles klaar.
Vlinderplant schreef:
24-01-2020 08:06
Oef ik dacht dat we nog een week extra hadden. Ben op helft van 10 via via’s. Maar heb pas 7 dumbledore’s. Die zijn zo schaars itt felix. Dus misschien maar opgeven. Anders wordt het weekend ook weer zo druk...... :-D
Ik kom hier om in de dumbledores :P

Nog steeds drie voor de 4e opdracht, dan pas de bonus. Wat is de beloning daarvan?
In de bonus moet je ook weer 30 Perkamentussen vangen... Da's best veel :O
Ik heb voor de bonus 1 viavia uitgelopen en ik heb er nu 8 met een sleutel (alles 2 en 3 km). Dat gaat wel lukken dus.
In memoriam AnnA_C
Beloning: 3 sleutels, 2 exstimulo, 2000 XP en 4 boeken.
In memoriam AnnA_C
Ik ben ook bij de bonus. Nog 13 high foundables, 10 portkeys en 30 Dumbledores te gaan in 4 dagen, hmmm, ik weet het niet. Maar ik heb nog genoeg sleutels, dus ik ga het wel proberen. Alvast maar een extra 3 km-portkey opgeraapt.
Ik ben nu ook net bij de bonus. Ik denk dat die 10 viavia's nog wel zou moeten lukken, maar 10 high foundables? Ik heb voor die 7 van opdracht 4 al bijna al mijn dwindle draught en gluiposcopen gebruikt :|
Ik heb ze binnen, maar ben nu door al mijn zwaarste exstimulo heen!
Nog 1 viavia en 12 Perkamentussen (Perkamenti?).
In memoriam AnnA_C
Die high foundables kom ik wel genoeg tegen hier in de stad. Maar ik heb gewoon geen tijd voor de viavia's. Hij telt ook steeds niet alle gelopen kilometers, heel irritant.

Ik ben bij de laatste stap, die gaat me wel lukken. De bonus laat ik dit keer schieten.

Mijn cadeautjes zijn even op door het weinige spelen, sorry! Ik maak het volgende week goed met jullie :-)
Elein: 's ochtends en einde middag willen de Oddities nog wel eens helpen, die zijn vaak high. Mijn drankjes gaan er trouwens ook snel doorheen zo.
Goeie tip, ik zal morgen eens kijken. Kan helaas de deur niet uit vanavond, dus vanaf de bank slechts 2 high foundables en 2 perkamenti (goede vervoeging :D ), en met die viavia's schiet het ook niet op zo, maar morgen weer een dag...
Ze doen het erom. Krijg nooit 10 km via via’s maar nu twee achter elkaar. Hoopte op 2 km... had toch beter op briljant exemplaar kunnen wachten. Zo haal ik de tien nooit... maar de perkamentussen schieten ook niet op.
Zit er trouwens systeem in de briljante opdrachten. Kunnen we deel twee voorspellen. Ben bang voor brouwen van potions. De ingrediënten zijn de laatste tijd erg schaars. Dus wellicht maar even bewaren en niets brouwen. Al is dat wel nodig, want ze gaan rap op.
Ik had vanmorgen de bonus ook af. 7km gewandeld en ondertussen voldoende kunnen vangen. Kan ik dit weekend rustig aan doen met vangen. Wandelen doe ik iedere dag, daarom waren de viavia's ook niet zo'n probleem. Ik kan me indenken dat die wel lastig zijn als je niet zo ver kunt wandelen of er geen tijd voor hebt.
Denk dat het bij mij ook wel goed komt: nog maar 1 hoge Gevondeling (heeft me wel al m'n dark detectors gekost) en 3 portkeys (van 2 en 3 km). Grootste uitdaging: nog 15 Dumbledores. Maar met drie dagen de tijd moet dat lukken. Ben benieuwd naar deel 2: ik hoop niet op het brouwen van drankjes, want ik gooi mijn ingrediënten voor Invigoration Draughts en Healing Potions altijd meteen weg.
Ik heb net een succesvol rondje gelopen: ik liep een rondje wat ik nog niet eerder gelopen had, en met een trace detection elixer aan kropen daar 23 dumbledores over straat! ;-D Ik hoef er nu nog maar 4, dus dat gaat wel lukken. Net ook 7/10 viavia's uitgelopen, en ik mis nog 6 high foundables (die verdwijnen zo snel).

Als ik morgen nog zo'n rondje kan lopen gaat het lukken denk ik.
Ik heb een wandelroute langs een museum naar het station, niet zover van mijn huis (denk iets meer dan een kilometer), waar ik tig herbergen (en dus ook pokestops) tegenkom. Op een stukje van 300 meter wel 10-15 herbergen. Daar had ik alle hoog gevondelingen zo bij elkaar. En vandaag kwam ik vlot de laatste paar Perkamenti tegen.
En met 8 viavia's tegelijk aan ging dat ook vlot.
Op naar het tweede deel.
In memoriam AnnA_C
Gisteren de bonus afgerond. Moest naar de binnenstad en daar kom je genoeg tegen. Wel vervelend dat je dan steeds met je telefoon bezig moet. Hoop dat ik geen bekenden tegen ben gekomen... Kan lopend niet zo goed vangen. Moet stil staan.
Het uitlopen van via via’s was niet zo’n probleem. Had gisteren hardgelopen. Heb mooi 8 via via’s kunnen openen en bonus kunnen incasseren met breinelixer. Maar voorraden zijn wel gekrompen. Krijg er tegenwoordig ook weinig gratis meer. Zijn ook bijna op.
Krijg je de XP van de bonus dan ook dubbel, Vlinderplant?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven