Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Alle reacties Link kopieren
Ik had begrepen dat het alleen speciale bibliotheken zijn. Ik had een kaart gevonden en in Nederland was er geen een die meedoet.
MarvelousMrsMaisel schreef:
04-11-2019 10:55
Was je in de buurt van een bieb, MoWa24?

Ik heb op het instagram account van Orange Wizard gezien dat een aantal gevondelingen extra veel te vinden is in de buurt van bibliotheken de komende week, waaronder Hermelien.

Ze is sowieso erg zeldzaam. Had je een dawdle draught erop gegooid? Dat doe ik altijd, voor de zekerheid.
Ik was niet in de buurt van de bieb, maar daar moet ik deze week wel naar toe, dus ik zal erop letten, al is het geen speciale. Helaas waren m'n dawdle draughts op. Die ben ik dus nu aan het brouwen.
fiona2018 schreef:
04-11-2019 12:49
Ik had begrepen dat het alleen speciale bibliotheken zijn. Ik had een kaart gevonden en in Nederland was er geen een die meedoet.
Owwwww. Jeetje dat schiet niet op dan. Ik wil Hermione ook wel vangen zeg! Bedankt voor je aanvulling, scheelt me een dag blauwbekken bij de bieb hier
Hoe kom je ook alweer aan die groene boekjes? Ik heb inmiddels meer dan 200 rollen, maar kan geen lessen doen want ik heb boeken nodig 😔
NoPepsiPlease schreef:
04-11-2019 19:52
Hoe kom je ook alweer aan die groene boekjes? Ik heb inmiddels meer dan 200 rollen, maar kan geen lessen doen want ik heb boeken nodig 😔
Die krijg je bij brilliant events. Even wachten weer dus :).
fiona2018 schreef:
04-11-2019 12:49

Ohw... lekker dan weer. Vind het ook al stom dat we hier geen gesponsorde fortresses hebben. Of heeft iemand die wel ergens gespot? Ze zijn wit ipv zwart / grijs.
Nee niet gespot, maar ik woon in een klein dorp. Ik weet dat gesponsorde portals of attributen wel voorkomen in Ingress, maar vaak tijdelijk. Ik denk dat Nederland gewoon niet zo interessant is voor dat soort dingen. Maar dat is een aanname van mij natuurlijk
Ik heb gesponsorde inns en fortresses wel in Londen gezien. Maar hier nog nooit. Ik vind het wel stom dat wij dan dus niet echt mee kunnen doen aan bepaalde evenementen. Net als nu met die bibliotheken.
Oh, er is nu iets nieuws!

Als je een exstimulo potion aanzet, bijvoorbeeld op een Harry. En je vangt 'm in één keer, dan blijft je exstimulo potion nóg 4 pogingen (op andere foundables) geldig!

Het is níet te zien, maar als je bij de volgende eenzelfde exstimulo aan wilt zetten, krijg je een melding dat hij nog actief is.

Chill!!
Oh dat is helemaal super!
05-11-2019 19:05
Oh, er is nu iets nieuws!

Als je een exstimulo potion aanzet, bijvoorbeeld op een Harry. En je vangt 'm in één keer, dan blijft je exstimulo potion nóg 4 pogingen (op andere foundables) geldig!

Het is níet te zien, maar als je bij de volgende eenzelfde exstimulo aan wilt zetten, krijg je een melding dat hij nog actief is.

Chill!!
oh vandaar dus, ik vond het al zo gek dat ik die melding kreeg. Chill, dan gooi je dus geen toverdrankjes meer weg. Zou hij ook blijven als een gevondeling weggaat zonder dat je hem of haar gevangen hebt?
Oh vandaar! Ik dacht al dat er een bug in het spel zat.
Ja hij blijft gewoon 4 of 5 'spells' staan.

Ook bij fortresses!! Nice!
Zijn er vaste regels voor welke tegenstander je krijgt bij welke uitdaging? Ik moet tien formidabele aardmannetjes verslaan, maar ik krijg alleen maar gewone aardmannetjes als tegenstander
Volgens mij niet echt. Al krijgen professoren ze wat vaker, meen ik ergens gelezen te hebben.
06-11-2019 11:01
Volgens mij niet echt. Al krijgen professoren ze wat vaker, meen ik ergens gelezen te hebben.
Oh dat zou handig zijn, dat ben ik namelijk. Ik wacht braaf af en blijf proberen
We kunnen de app weer updaten!

Zie alle info hier: https://wizardsunitehub.info/news/wizar ... ase-notes/

Blijkbaar begint er MORGEN een nieuw brilliant event.

En eindelijk m'n rode stipje weg van de profession page: hallelujah!

En nog veel meer leuks!
Tempo is wel hoog met de events en zo. Heb morgen geen tijd. Dus hoop dat t een weekje duurt. Zal zo even lezen.
Moet me ook eens in de gevechten in vestingen verdiepen. Ik doe daar maar wat. Meestal even iets laags voor de muntjes. Maar dat je als professor daar iets extra’s kunt aanklikken en zo....?
Dat met die potions is fijn. Dat ze ook mee gaan naar de volgende gevondeling. Handig.
Had ook al een jonge Hermelien... de eerste.

Wat ik echt nadeel tov pogo vind is dat je lastig overzicht hebt van alles wat je hebt cq nog moet, zo’n pokedex is veel overzichtelijker. Zoveel pagina’s en zoveel categorieën etc. En verder is er niemand die het nog speelt. Het is dat ik het zo makkelijk vanuit huis kan spelen (kan vaak net bij herberg).... maar de vestingen en de kassen.... heb gisteravond toevallig paddestoelen gezaaid, maar kan er niet toe komen om nu de fiets te pakken en op stap te gaan.
Op die pagina zie ik niks over een Brilliant Event. Verder prima updates. Nu nog adventure sync... :kneel:

Edit, ik zie het in het spel staan. Leuk!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Het evenement is uitgesteld naar 12 november! Dit in verband met slecht werkende updates
Ja, helaas. Maar dan hebben we wel meer tijd om voor te bereiden.

En 22 november Community Day! Je krijgt dan gegarandeerd een foundable bij al je rune stones.
Hoe bereiden jullie je voor op een evenement?
07-11-2019 09:22
Ja, helaas. Maar dan hebben we wel meer tijd om voor te bereiden.

En 22 november Community Day! Je krijgt dan gegarandeerd een foundable bij al je rune stones.
Wauw, serieus? Dat zou echt super zijn want ik grijp zo vaak mis en ik moet bijna alle foundables daarvan nog.
Ja dat heb ik gehoord van Wizards News en die zit er niet vaak naast.

Ik bereid me voor door te zorgen dat ik de eerste opdrachten snel kan doen. In dit geval is dat exstimulo potions brouwen (voor de eerste opdracht 2 sterke en voor de tweede opdracht 2 potent) zodat die klaar staan om opgehaald te worden. Ook draait het in dit brilliant event veel om dark detectors, dus die spaar ik op. En in z'n algemeenheid wat exstimulo drankjes maken om die nieuwe dingen snel te vangen.
En een baruffio klaar hebben staan omdat je voor een foundable die je voor het eerst vangt heel veel XP krijgt.

Oh ik was het nog vergeten te vertellen, maar ik opende gisteren een aantal portkeys en ééntje gaf me wel 20.000 XP!! Wat een klapper!! Wel met een baruffio aan, maar toch..... Was in een honeydukes, dus zal een 10k geweest zijn.
Ik spaar nu dus voor Community Day ook al m'n goeie runestones op. Ik doe m'n dagelijkse battles alleen nog met left-over runestones van vorige brilliant evenementen of de 1000 groene runestones die ik nog over heb van het vorige evenement (nou ja het zijn er 150 of zo maar alsnog veel).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven