All wizards unite!

donderdag 7 november 2019 om 12:14
donderdag 7 november 2019 om 19:36
Zeker als je ook nog Pokemon Go speelt! Ik vind het uitstel ook niet zo erg: meer tijd om wat voor te bereiden. Ik kan nog mooi een paar portmanteaus uitlopen voor dinsdag, en dan heb ik een rijtje van 8 om ineen keer te openen. Helaas vooral 2 km, dus 20.000 XP zit er voor mij niet in: wat een score, MrsM. Maar wel meteen alle plaats voor de nieuwe brilliant portmanteaus, dus lekker getimed. En dat de ingezette potions bruikbaar blijven vind ik echt erg fijn. Ik was altijd nogal (zeg maar té) zuinig met die dingen.RamsayStreet schreef: ↑07-11-2019 11:18Ik ben blij dat het evenement is uitgesteld, net wat vingerplant schrijft, het is wel een beetje veel af en toe
donderdag 7 november 2019 om 19:42
O ja, en zijn er hier mensen actief die nog geen vrienden met mij (Mom Mi) zijn? Want dan wil ik dinsdag graag vrienden worden (add 1 friend deel 1/4). Ik kan wel naar zo'n website gaan om anonieme vrienden toe te voegen, maar ik vind het veel leuker om (zeker als straks eventueel de gift-functie in het spel komt) vrienden te hebben 'van hier'. PB is welkom.
donderdag 7 november 2019 om 19:45
donderdag 7 november 2019 om 19:48
Misschien ga ik app wel weer op engels zetten. Want lees altijd eventaanwijzingen in engels via
https://wizardsunitehub.info/guide/bril ... ed-week-1/
En straks maak ik bv net de verkeerde toverdrank. Weet engelse naam nu niet.
https://wizardsunitehub.info/guide/bril ... ed-week-1/
En straks maak ik bv net de verkeerde toverdrank. Weet engelse naam nu niet.

donderdag 7 november 2019 om 20:26
Hoi, ik wil wel! Ik heb geprobeerd je een PB te sturen maar dat lukte niet, misschien wil jij mij er 1 sturen? En anders zet ik mn code hier wel even neerMoWa24 schreef: ↑07-11-2019 19:42O ja, en zijn er hier mensen actief die nog geen vrienden met mij (Mom Mi) zijn? Want dan wil ik dinsdag graag vrienden worden (add 1 friend deel 1/4). Ik kan wel naar zo'n website gaan om anonieme vrienden toe te voegen, maar ik vind het veel leuker om (zeker als straks eventueel de gift-functie in het spel komt) vrienden te hebben 'van hier'. PB is welkom.
donderdag 7 november 2019 om 21:09
Ik heb je een PB gestuurd!DianaBerrigan schreef: ↑07-11-2019 20:26Hoi, ik wil wel! Ik heb geprobeerd je een PB te sturen maar dat lukte niet, misschien wil jij mij er 1 sturen? En anders zet ik mn code hier wel even neer

vrijdag 8 november 2019 om 08:58
Wij zijn ook nog geen vrienden volgens mij. Ik PB je mijn code wanneer het event begonnen is.MoWa24 schreef: ↑07-11-2019 19:42O ja, en zijn er hier mensen actief die nog geen vrienden met mij (Mom Mi) zijn? Want dan wil ik dinsdag graag vrienden worden (add 1 friend deel 1/4). Ik kan wel naar zo'n website gaan om anonieme vrienden toe te voegen, maar ik vind het veel leuker om (zeker als straks eventueel de gift-functie in het spel komt) vrienden te hebben 'van hier'. PB is welkom.
vrijdag 8 november 2019 om 21:10
Prima! We kunnen ook wachten tot 19 november, want deel 2 begint met weer een vriend toevoegen. Laat maar weten wat jou het beste uitkomt.RamsayStreet schreef: ↑08-11-2019 08:58Wij zijn ook nog geen vrienden volgens mij. Ik PB je mijn code wanneer het event begonnen is.

zaterdag 9 november 2019 om 14:11
Brrr ben een beetje bevroren maar heb net een goeie klapper gemaakt buiten. Zes dark detectors aangezet en een aantal trace tonics.
Al drie van de nieuwe Hogwarts foundables gevangen, en heel veel severe en emergency gevangen. Maar liefst twéé pickets!!! Echt blij.
Woehoe!
Zo nog een rondje met de bus. Want echt té koud om buiten te lopen.
Al drie van de nieuwe Hogwarts foundables gevangen, en heel veel severe en emergency gevangen. Maar liefst twéé pickets!!! Echt blij.
Woehoe!
Zo nog een rondje met de bus. Want echt té koud om buiten te lopen.

zondag 10 november 2019 om 20:28
zondag 10 november 2019 om 22:12
Ik heb net de weerwolf gevangen die ik nog nodig had voor de speciale opdrachten, dus dat deel is eindelijk afgerond. Nu 3 gevechten bij een vesting met vrienden...
dat gaat dus heel lang duren, ken irl niemand die ook speelt.

Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C

maandag 11 november 2019 om 07:42
Probeer op de community day (17 nov) je slag te slaan! Die draait om fortresses. Dus ga naar een plek waar het druk is en waar veel inns en fortresses zijn, en kijk waar gebatteld wordt.streepjessokken schreef: ↑10-11-2019 22:12Ik heb net de weerwolf gevangen die ik nog nodig had voor de speciale opdrachten, dus dat deel is eindelijk afgerond. Nu 3 gevechten bij een vesting met vrienden...dat gaat dus heel lang duren, ken irl niemand die ook speelt.
Ik had het met het Halloween event ineens voor elkaar, die opdracht. Er werd gewoon hééél veel gebatteld in fortresses. En ineens zat ik met twee anderen in een kamer. En nog een keer. En toen had ik die achievement binnen. Heel raar, want er staat met 3 vrienden, maar hé. Ik was er wel blij mee. Daarna zijn ook geen opdrachten meer, dus voorlopig ben je dan wel klaar. Nu was het bij Halloween natuurlijk wel iets makkelijker, omdat iedereen toen in dezelfde kamer zat. Maar niet geschoten, sowieso mis

maandag 11 november 2019 om 09:33

dinsdag 12 november 2019 om 08:31
Ahhh nice! Veel kunnen scoren?
Vanavond om 20 uur begint het event! Snap niet helemaal waarom het eerst zeven uur was en nu acht... maar ja. Ik heb zelf ook heel veel zin in de 17e. Mijn plan is om hééééél veel chambers te doen, want vanaf Tower 1 of 2 zijn de foundables gegarandeerd. Eindelijk die pagina's prestigen!!!
De kou en regen is wel een ding... Weet iemand hier of het in Hoog Catherijne bijv goed spelen is? Dan kan ik ook nog daarheen gaan een paar uurtjes. Verder ken ik niet zo veel overdakte winkelcentra in het midden van het land.
Vanavond om 20 uur begint het event! Snap niet helemaal waarom het eerst zeven uur was en nu acht... maar ja. Ik heb zelf ook heel veel zin in de 17e. Mijn plan is om hééééél veel chambers te doen, want vanaf Tower 1 of 2 zijn de foundables gegarandeerd. Eindelijk die pagina's prestigen!!!
De kou en regen is wel een ding... Weet iemand hier of het in Hoog Catherijne bijv goed spelen is? Dan kan ik ook nog daarheen gaan een paar uurtjes. Verder ken ik niet zo veel overdakte winkelcentra in het midden van het land.