Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Oh haha zo veel te vertellen. Heb gisteren in m'n eentje ook Dark 2 gedaan. Ging nog best eenvoudig, eigenlijk. Kostte wel veel energie (50 ofzo) en veel drankjes.
Ik ben blij dat het evenement is uitgesteld, net wat vingerplant schrijft, het is wel een beetje veel af en toe
Alle reacties Link kopieren
Heb je een linkje over die community day MMM?
Volgens mij had ik het van Wizards News:

https://www.youtube.com/watch?v=N2GOmPnh8EE
RamsayStreet schreef:
07-11-2019 11:18
Ik ben blij dat het evenement is uitgesteld, net wat vingerplant schrijft, het is wel een beetje veel af en toe
Zeker als je ook nog Pokemon Go speelt! Ik vind het uitstel ook niet zo erg: meer tijd om wat voor te bereiden. Ik kan nog mooi een paar portmanteaus uitlopen voor dinsdag, en dan heb ik een rijtje van 8 om ineen keer te openen. Helaas vooral 2 km, dus 20.000 XP zit er voor mij niet in: wat een score, MrsM. Maar wel meteen alle plaats voor de nieuwe brilliant portmanteaus, dus lekker getimed. En dat de ingezette potions bruikbaar blijven vind ik echt erg fijn. Ik was altijd nogal (zeg maar té) zuinig met die dingen.
O ja, en zijn er hier mensen actief die nog geen vrienden met mij (Mom Mi) zijn? Want dan wil ik dinsdag graag vrienden worden (add 1 friend deel 1/4). Ik kan wel naar zo'n website gaan om anonieme vrienden toe te voegen, maar ik vind het veel leuker om (zeker als straks eventueel de gift-functie in het spel komt) vrienden te hebben 'van hier'. PB is welkom.
Had laatst ook zo’n via via...dat schoot op. Die 2 km via via’s geven niet zoveel. Maar 10 km zijn wel schaars.
Dat jullie die oude event stenen gebruiken voor dagelijkse opdracht. Wilde ze al weggooien maar dit is best slim. Er zit toch geen grens aan aantal stenen dacht ik.

Fijn van dat uitstel.
Misschien ga ik app wel weer op engels zetten. Want lees altijd eventaanwijzingen in engels via

https://wizardsunitehub.info/guide/bril ... ed-week-1/

En straks maak ik bv net de verkeerde toverdrank. Weet engelse naam nu niet.
MoWa24 schreef:
07-11-2019 19:42
O ja, en zijn er hier mensen actief die nog geen vrienden met mij (Mom Mi) zijn? Want dan wil ik dinsdag graag vrienden worden (add 1 friend deel 1/4). Ik kan wel naar zo'n website gaan om anonieme vrienden toe te voegen, maar ik vind het veel leuker om (zeker als straks eventueel de gift-functie in het spel komt) vrienden te hebben 'van hier'. PB is welkom.
Hoi, ik wil wel! Ik heb geprobeerd je een PB te sturen maar dat lukte niet, misschien wil jij mij er 1 sturen? En anders zet ik mn code hier wel even neer
DianaBerrigan schreef:
07-11-2019 20:26
Hoi, ik wil wel! Ik heb geprobeerd je een PB te sturen maar dat lukte niet, misschien wil jij mij er 1 sturen? En anders zet ik mn code hier wel even neer
Ik heb je een PB gestuurd!
Is het toeval dat die events in WU en Pokemon steeds bijna gelijk lopen?
Ik zou het liever afgewisseld zien :D
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
MoWa24 schreef:
07-11-2019 21:09
Ik heb je een PB gestuurd!
Gekregen! Doen we het zo idd!
MoWa24 schreef:
07-11-2019 19:42
Wij zijn ook nog geen vrienden volgens mij. Ik PB je mijn code wanneer het event begonnen is.
RamsayStreet schreef:
08-11-2019 08:58
Wij zijn ook nog geen vrienden volgens mij. Ik PB je mijn code wanneer het event begonnen is.
Prima! We kunnen ook wachten tot 19 november, want deel 2 begint met weer een vriend toevoegen. Laat maar weten wat jou het beste uitkomt.
Kun je bij die opdracht niet gewoon een vriend verwijderen en dan weer opnieuw toevoegen tijdens het evenement?
fiona2018 schreef:
08-11-2019 21:31
Kun je bij die opdracht niet gewoon een vriend verwijderen en dan weer opnieuw toevoegen tijdens het evenement?
O, dat is een goeie. Dat werkte bij Pokemon in elk geval wel.
MoWa24 schreef:
08-11-2019 21:10
Prima! We kunnen ook wachten tot 19 november, want deel 2 begint met weer een vriend toevoegen. Laat maar weten wat jou het beste uitkomt.
Is goed, stellen we het uit tot de 19e :smooch:
Brrr ben een beetje bevroren maar heb net een goeie klapper gemaakt buiten. Zes dark detectors aangezet en een aantal trace tonics.

Al drie van de nieuwe Hogwarts foundables gevangen, en heel veel severe en emergency gevangen. Maar liefst twéé pickets!!! Echt blij.

Woehoe!

Zo nog een rondje met de bus. Want echt té koud om buiten te lopen.
Zo'n klapper heb ik niet gemaakt, klinkt goed. Maar wel vandaag vanuit huis m'n eerste Hermelien en een Angelina gevangen, dus ook tevreden. @RamsayStreet: bedankt alvast!
Brrrr ik vind het wel jammer dat het nu eigenlijk te koud wordt om te spelen. M"n handen bevriezen de hele tijd. Dat worden veel rondjes met de bus deze winter. In Amerika doen ze het allemaal langzaam rijdend in de auto over enorme parkeerplaatsen. Maar die hebben we hier in NL niet echt, helaas.
Ik heb net de weerwolf gevangen die ik nog nodig had voor de speciale opdrachten, dus dat deel is eindelijk afgerond. Nu 3 gevechten bij een vesting met vrienden... :( dat gaat dus heel lang duren, ken irl niemand die ook speelt.
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
10-11-2019 22:12
Ik heb net de weerwolf gevangen die ik nog nodig had voor de speciale opdrachten, dus dat deel is eindelijk afgerond. Nu 3 gevechten bij een vesting met vrienden... :( dat gaat dus heel lang duren, ken irl niemand die ook speelt.
Probeer op de community day (17 nov) je slag te slaan! Die draait om fortresses. Dus ga naar een plek waar het druk is en waar veel inns en fortresses zijn, en kijk waar gebatteld wordt.

Ik had het met het Halloween event ineens voor elkaar, die opdracht. Er werd gewoon hééél veel gebatteld in fortresses. En ineens zat ik met twee anderen in een kamer. En nog een keer. En toen had ik die achievement binnen. Heel raar, want er staat met 3 vrienden, maar hé. Ik was er wel blij mee. Daarna zijn ook geen opdrachten meer, dus voorlopig ben je dan wel klaar. Nu was het bij Halloween natuurlijk wel iets makkelijker, omdat iedereen toen in dezelfde kamer zat. Maar niet geschoten, sowieso mis :).
Dank voor de tip. De 17e gaat m niet worden (staan al andere plannen), maar bij de bieb is het vaak wel druk met pokemonners en wie weet ook Wu-spelers.
In memoriam AnnA_C
Ik was gisteren in de snoepwinkel van Zacharias :kwijl:
In memoriam AnnA_C
Ahhh nice! Veel kunnen scoren?

Vanavond om 20 uur begint het event! Snap niet helemaal waarom het eerst zeven uur was en nu acht... maar ja. Ik heb zelf ook heel veel zin in de 17e. Mijn plan is om hééééél veel chambers te doen, want vanaf Tower 1 of 2 zijn de foundables gegarandeerd. Eindelijk die pagina's prestigen!!!

De kou en regen is wel een ding... Weet iemand hier of het in Hoog Catherijne bijv goed spelen is? Dan kan ik ook nog daarheen gaan een paar uurtjes. Verder ken ik niet zo veel overdakte winkelcentra in het midden van het land.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven