All wizards unite!

dinsdag 12 november 2019 om 13:31
Oh ik heb ook zo'n zin in de 17e, ik hoop dat ik de tijd kan vinden om even de deur uit te gaan.
Die viavia's uitlopen moet je volgens mij niet doen, dan krijg je de oude fragmenten. Dat denk ik tenminste, ik weet het niet 100% zeker. Volgens mij tellen ze pas voor het evenement als je de sleutel erin doet als het evenement al is begonnen.
Ik heb geen tips voor Utrecht. Ik vind de kou ook niet zo erg en als het regent neem ik gewoon een paraplu mee.
Die viavia's uitlopen moet je volgens mij niet doen, dan krijg je de oude fragmenten. Dat denk ik tenminste, ik weet het niet 100% zeker. Volgens mij tellen ze pas voor het evenement als je de sleutel erin doet als het evenement al is begonnen.
Ik heb geen tips voor Utrecht. Ik vind de kou ook niet zo erg en als het regent neem ik gewoon een paraplu mee.

dinsdag 12 november 2019 om 17:19
Dat was ook mijn plan inderdaad! Na acht uur eerst een Barrufio aan en portkeys openen, vervolgens een Tonic for trace en vangen maar (hoop ik toch).
dinsdag 12 november 2019 om 18:52
Ik zoek ook nog een vriendje voor vanavond (haha, net een one night stand
). Wie mag ik PB'en, of stuurt mij een PB?
Zo lastig dat je er geen namen bij kunt zetten, heb geen idee wie ik hier al heb toegevoegd..

Zo lastig dat je er geen namen bij kunt zetten, heb geen idee wie ik hier al heb toegevoegd..
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
dinsdag 12 november 2019 om 19:15
Hebben jullie geen ruimte om al die benodigdheden op te slaan? Dan is het nog wel te doen met de data. Maar laatst was ik dat na een update vergeten en toen ging er in een half uur 500Mb doorheen..
Jullie mogen mij ook verwijderen en opnieuw toevoegen hoor, als het nodig is.
Ik zei dat vanmiddag wel zo stoer over die paraplu, maar het komt hier nu echt met bakken uit de lucht
Jullie mogen mij ook verwijderen en opnieuw toevoegen hoor, als het nodig is.
Ik zei dat vanmiddag wel zo stoer over die paraplu, maar het komt hier nu echt met bakken uit de lucht

fiona2018 wijzigde dit bericht op 13-11-2019 18:57
7.12% gewijzigd

dinsdag 12 november 2019 om 20:11
We waren al vrienden dus heb je verwijderd en weer uitgenodigd.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
dinsdag 12 november 2019 om 20:54
Heb je verwijderd en weer uitnodiging gestuurd. D..1fiona2018 schreef: ↑12-11-2019 19:15Hebben jullie geen ruimte om al die benodigdheden op te slaan? Dan is het nog wel te doen met de data. Maar laatst was ik dat na een update vergeten en toen ging er in een half uur 500Mb doorheen..
Jullie mogen mij ook verwijderen en opnieuw toevoegen hoor, als het nodig is. Mijn code is 5545 2710 6921 en mijn naam begint met een V.
Ik zei dat vanmiddag wel zo stoer over die paraplu, maar het komt hier nu echt met bakken uit de lucht![]()

dinsdag 12 november 2019 om 21:01
Heb eindelijk 20 vrienden, zilveren sleutel gelijk in een event portkey gestopt
dinsdag 12 november 2019 om 21:02
Altijd leuk weer een nieuw evenement!
Ik zit inderdaad ook met duisterdetector, tonic voor spoordetectie en baruffio’s breinelixer beessies te vangen.
Ik ben helemaal beschonken van de toverdranken
Voor de vriendjes heb ik de codes van Rosings en Fiona ingevoerd. Ik heet daar hetzelfde als hier. Thanks voor het accepteren alvast!
I
Ik zit inderdaad ook met duisterdetector, tonic voor spoordetectie en baruffio’s breinelixer beessies te vangen.
Ik ben helemaal beschonken van de toverdranken

Voor de vriendjes heb ik de codes van Rosings en Fiona ingevoerd. Ik heet daar hetzelfde als hier. Thanks voor het accepteren alvast!
I

dinsdag 12 november 2019 om 21:38
Dat is raar. Het is idd de middelste dus hij moet 'm tellen. Zou nog kunnen dat er een vertraging in zit misschien? Dat ze straks wel geteld worden?Vlinderplant schreef: ↑12-11-2019 21:28Mmm snap het niet. Ben bij stap twee. Moet twee keer sterke potion gebruiken (de middelste). Heb er al twee gevondeligen mee gevangen met die potion... maar geen vooruitgang?