Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Jaa zin in! Weet iemand of het zin heeft om nu nog wat viavia’s uit te lopen en dan ze nog niet te openen?
Nee, weet ik niet goed. Ik ga iig die van het event moeten uitlopen, dus ik hou wat slots open en wat zilveren sleutels achter de hand.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb ook zo'n zin in de 17e, ik hoop dat ik de tijd kan vinden om even de deur uit te gaan.

Die viavia's uitlopen moet je volgens mij niet doen, dan krijg je de oude fragmenten. Dat denk ik tenminste, ik weet het niet 100% zeker. Volgens mij tellen ze pas voor het evenement als je de sleutel erin doet als het evenement al is begonnen.

Ik heb geen tips voor Utrecht. Ik vind de kou ook niet zo erg en als het regent neem ik gewoon een paraplu mee.
Je krijgt van die brilliant viavia's. Die zijn er nu nog niet. Die moet je vanavond oppikken en dan een sleutel erin doen en uitlopen.
Oh dat bedoel je. Ik dacht dat het ging om (oude) briljante viavia's die je nu al in je slots zou hebben staan.
Nee die heb ik ook al uitgelopen, ik had het over ‘gewone’ viavia’s. Maar dan open ik ze zo nog even
Ik open ze vanavond, mij rij staat ook vol. Maar dan gebruik ik eerst een Baruffio Elixer voor dubbele punten en dan ga ik aansluitend beginnen met het evenement :-)
Dat is slim, Fiona! Die nieuwe brilliant-foundables zijn de eerste keer ook veel punten waard, denk ik.
fiona2018 schreef:
12-11-2019 16:14
Ik open ze vanavond, mij rij staat ook vol. Maar dan gebruik ik eerst een Baruffio Elixer voor dubbele punten en dan ga ik aansluitend beginnen met het evenement :-)
Dat was ook mijn plan inderdaad! Na acht uur eerst een Barrufio aan en portkeys openen, vervolgens een Tonic for trace en vangen maar (hoop ik toch).
En een dark detector moet voor de eerste opdracht toch? Ik denk ook dat ik die ga combineren met een trace tonic. Ik heb ook al twee sterke exstimulo toverdranken in de wachtrij staan, hopelijk tellen die dan mee voor het evenement.
Jammer dat dit spel nog zoveel data kost
Ja, die dark detector hoort bij de opdracht. En ik speel WU nooit heel lang achter elkaar buiten, inderdaad vanwege die data. Diana: wij worden straks vriendjes hè? Ik hoop vanavond nog door te kunnen naar 2/4 van het event. Zin in!
Ik zoek ook nog een vriendje voor vanavond (haha, net een one night stand :D). Wie mag ik PB'en, of stuurt mij een PB?
Zo lastig dat je er geen namen bij kunt zetten, heb geen idee wie ik hier al heb toegevoegd..
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Wij zijn al vriendjes, toch, Streepjessokken? Je mag me gerust verwijderen en weer opnieuw uitnodigen, mocht dat nodig zijn. Toverdranken in wachtrij: check. Dat was ik bijna vergeten, bedankt Fiona.
Hebben jullie geen ruimte om al die benodigdheden op te slaan? Dan is het nog wel te doen met de data. Maar laatst was ik dat na een update vergeten en toen ging er in een half uur 500Mb doorheen..

Jullie mogen mij ook verwijderen en opnieuw toevoegen hoor, als het nodig is.

Ik zei dat vanmiddag wel zo stoer over die paraplu, maar het komt hier nu echt met bakken uit de lucht :-[
fiona2018 wijzigde dit bericht op 13-11-2019 18:57
7.12% gewijzigd
Fijn Fiona, ik voeg je straks toe (A..ra)!
In memoriam AnnA_C
Hier nog droog! Ik ga zo naar buiten. Twijfel of ik de bus pak en op het station een half uur dark detectors aanzet of in de buurt blijf...
streepjessokken schreef:
12-11-2019 19:20
Fijn Fiona, ik voeg je straks toe (A..ra)!
We waren al vrienden dus heb je verwijderd en weer uitgenodigd.
In memoriam AnnA_C
Iedereen mag me toevoegen!

5158 8740 8199
fiona2018 schreef:
12-11-2019 19:15
Hebben jullie geen ruimte om al die benodigdheden op te slaan? Dan is het nog wel te doen met de data. Maar laatst was ik dat na een update vergeten en toen ging er in een half uur 500Mb doorheen..

Jullie mogen mij ook verwijderen en opnieuw toevoegen hoor, als het nodig is. Mijn code is 5545 2710 6921 en mijn naam begint met een V.

Ik zei dat vanmiddag wel zo stoer over die paraplu, maar het komt hier nu echt met bakken uit de lucht :-[
Heb je verwijderd en weer uitnodiging gestuurd. D..1
rosings schreef:
12-11-2019 20:38
Iedereen mag me toevoegen!

5158 8740 8199
Gedaan. Tis gelukt zag ik.
Vlinderplant schreef:
12-11-2019 20:57
Gedaan. Tis gelukt zag ik.
Heb eindelijk 20 vrienden, zilveren sleutel gelijk in een event portkey gestopt
Altijd leuk weer een nieuw evenement!
Ik zit inderdaad ook met duisterdetector, tonic voor spoordetectie en baruffio’s breinelixer beessies te vangen.
Ik ben helemaal beschonken van de toverdranken :D

Voor de vriendjes heb ik de codes van Rosings en Fiona ingevoerd. Ik heet daar hetzelfde als hier. Thanks voor het accepteren alvast!

I
Mmm snap het niet. Ben bij stap twee. Moet twee keer sterke potion gebruiken (de middelste). Heb er al twee gevondeligen mee gevangen met die potion... maar geen vooruitgang?
Vlinderplant schreef:
12-11-2019 21:28
Mmm snap het niet. Ben bij stap twee. Moet twee keer sterke potion gebruiken (de middelste). Heb er al twee gevondeligen mee gevangen met die potion... maar geen vooruitgang?
Dat is raar. Het is idd de middelste dus hij moet 'm tellen. Zou nog kunnen dat er een vertraging in zit misschien? Dat ze straks wel geteld worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven