Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
12-11-2019 21:28
Mmm snap het niet. Ben bij stap twee. Moet twee keer sterke potion gebruiken (de middelste). Heb er al twee gevondeligen mee gevangen met die potion... maar geen vooruitgang?
De potions blijven voortaan alle 4 of 5 pogingen werkzaam. Dus vooral blijven vangen!
Ik ben net level 27 geworden en wacht op m'n 2 drankjes, dan heb ik deel 2 af. Gewoon vanaf de bank, morgen ga ik wel naar buiten.
RamsayStreet schreef:
12-11-2019 21:38
Dat is raar. Het is idd de middelste dus hij moet 'm tellen. Zou nog kunnen dat er een vertraging in zit misschien? Dat ze straks wel geteld worden?
Ook een hoog gevondeling niet meegeteld. Inmiddels na nieuwe poging 1 potion. Maar dit is echt heel stom.
Ben ik de enige?
magickwings schreef:
12-11-2019 21:02
Voor de vriendjes heb ik de codes van Rosings en Fiona ingevoerd. Ik heet daar hetzelfde als hier. Thanks voor het accepteren alvast!
Ik heb je een PB met mijn code gestuurd, kan nog wel een vriendje gebruiken. Ook bedankt alvast.
Ik heb geen problemen gehad Vlinderplant, wat vervelend.
Het kwam hier met bakken uit de lucht dus na een kwartier vond ik het wel genoeg geweest. Wel twee pagina`s kunnen prestigen en ik wacht nu tot mijn sterke drankjes klaar zijn.
Vlinderplant schreef:
12-11-2019 21:46
Ook een hoog gevondeling niet meegeteld. Inmiddels na nieuwe poging 1 potion. Maar dit is echt heel stom.
Ben ik de enige?
Zie mijn eerdere bericht: om ze mee te laten tellen moet je de potion 'opmaken', dus vier foundables vangen volgens mij. Maar dat is een wild guess.
Rosings, ik voeg je ook toe (als we nog geen vrienden zijn).
streepjessokken wijzigde dit bericht op 13-11-2019 07:49
1.67% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
MoWa24 schreef:
12-11-2019 21:47
Ik heb je een PB met mijn code gestuurd, kan nog wel een vriendje gebruiken. Ook bedankt alvast.
Je hebt een pb
RamsayStreet schreef:
12-11-2019 21:56
Je hebt een pb
Je hebt bericht terug.

Deel 1 ging razendsnel, gewoon thuis. Maar net toen ik aan 2/4 begon kwam er bezoek, dus ik moet nu nog twee high foundables en ik wacht de potions even af. Morgen verder.
Vlinderplant schreef:
12-11-2019 21:46
Ook een hoog gevondeling niet meegeteld.

O sorry, dit had ik niet gezien. Dat is inderdaad raar.
Ik heb Rosings en Mowa een vriendschapsverzoek gestuurd!
Zo, ik ben nu bij deel 4 van de opdrachten. Ik had een magere vangst met mijn drie dark detectors op het station. En dat is blijkbaar een super leuke hang-out plek voor verslaafden en daklozen als 't avond en koud is, dus dat doe ik niet meer. Maar was echt té koud om buiten te spelen. Ga zondag wel een fortress zoeken met een cafeetje in de buurt ;).

Ik had wel wat problemen ook, gister. Net toen ik mijn baruffio en mijn dark detectors aangezet had, crashte de game een aantal keer achter elkaar. Echt irritant! Later ging 't wel weer.
Ik moest vanmorgen alleen nog 1 sterke potion om naar deel 3 te gaan. Ik had niet genoeg geduld, dus heb er muntjes voor gebruikt, zodat de potion klaar was. En dan telt die dus blijkbaar niet. :nooo: Balen. Een tip dus voor jullie: gewoon geduld hebben....
Huh, wat gek!

Ik denk eerder dat de app gewoon af en toe hapert. Wel echt balen van je muntjes, Suikerbroodje! Moet je ook weer 7 uur wachten...

Ik heb wel echt het idee dat er nu minder 'spawns' zijn dan bij andere brilliant events. Ik had echt ook niets interessants van m'n dark detectors. Drie neer gezet, niet één rode flare boven iets.
Mijn Dark Detectors deden ook weinig, maar ik vind die altijd wat teleurstellend. Misschien is het locatie afhankelijk?

Ik heb geen sneeuwklokjes om mijn laatste potion af te maken, echt het meest voorkomende ingrediënt en juist die is op. Straks maar even een rondje lopen..
Oh wat raar Suikerbroodje. Ik ben daar nu ook en behoorlijk in de verleiding om muntjes te betalen om ze snel af te maken.

Duisterdetector deed bij mij ook weinig, maar dat heb ik altijd. Ik gebruik ze ook nooit, ook omdat ik niet vanuit huis bij een herberg kan, dus dan sta ik ergens random op straat een half uur, in mijn kleine dorp voelt dat toch een beetje raar
Ze hebben die dark detectors dus met de laatste update onwijs gevampt. Ik had er afgelopen weekend dan ook super veel plezier van. Toen had ik er wel 6 aangezet, maar toch. Echt een goeie vangst gescoord!

Nou ja, vanavond maar even nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Wat zonde van je muntjes, Suikerbroodje. Ik had er gisteren geen last van, maar vandaag loopt het spel bij mij ook regelmatig vast. Dus is m'n afgelegde afstand (in de stromende regen) ook niet meegeteld: schiet lekker op met de viavia's. Veel brilliants zie ik ook niet, dus ik gooi er vanavond nog maar een keer wat dark detectors tegenaan denk ik.
Suikerbroodje schreef:
13-11-2019 10:34
Ik moest vanmorgen alleen nog 1 sterke potion om naar deel 3 te gaan. Ik had niet genoeg geduld, dus heb er muntjes voor gebruikt, zodat de potion klaar was. En dan telt die dus blijkbaar niet. :nooo: Balen. Een tip dus voor jullie: gewoon geduld hebben....
Tsja had ik net ook gedaan. Dacht ook dat het mis ging. Maar moest gewoon flesje nog even oppakken... cq aantikken. Werkte gelukkig wel. Net met breinelixer alle via via’s opengemaakt helaas weinig xp. Zelfs niet van de 20 km. Maar wel paddestoelen. Das ook fijn. Toen maar die lokpotion gebruikt en ik drifte naar de herberg. Moest nog duisterdetectors aanzetten. Gelijk drie gedaan. En toen ging t hard. Heb de opdracht van 5 hooggevondelingen op laatste seconde kunnen afmaken. Scheelde 750 xp. Level 29 nu.
Heb wel veel potions gebruikt. Moet echt wat bij maken.
Nu nog twee via via’s vinden (zijn er nog niet heel veel). En lopen. Kreeg ook wat gratis sleutels. Dus die maar inzetten. Gaat leuk zo.
Weten jullie trouwens waarom je soms ineens na een vangst een sleutel of een elixer krijgt? Random?
Ja, is random volgens mij.

Ik heb net maar 2 dark detectors 'weggegooid' op een inn waar ik voorbij reed. Geen zin om vanavond weer naar buiten te moeten en dan kan ik me nu focussen op de bonus opdracht. En he, daarmee kan ik weer 2 dark detectors verdienen :D.
Hier ook 4/4 behaald. Nu dus nog 6 dagen voor de bonusopdracht. Welke gevondelingen zijn ‘ernstig’ (daar moet je er 3 van)

Ik ben namelijk alleen nog maAr dolleman en tops tegengekomen en die zijn ‘normaal’ en ‘hoog’
Jeetje wat zijn jullie snel! Ik ben nu bij deel 3, met een beetje geluk kan ik die vanavond vanaf de bank afronden.
Ook ik heb last van het vastlopen van het spel. Zo crashte het spel vanmiddag tijdens mijn laatste gevecht in een fortress, ineens was mijn erkling weg en wat ik ook probeerde, ik kreeg hem niet meer aan de praat. Was wel behoorlijk balen.
Zou voor iedereen fijn zijn als de problemen met het spel wat minder worden. Ik ben ook net pas bij deel 3, ik gooi er na de afwas twee dark detectors tegenaan en hopen dat ik dan vanavond bij 4/4 beland. Of ik die bonus ga halen betwijfel ik ernstig. Ik ben wel al aan het bekijken welke ingrediënten ik nodig heb voor de potions die je moet brouwen in deel 2 van het event. Die gebruik ik normaal zelden, dus ik gooi de ingrediënten ook altijd meteen weg. Sparen geblazen.
Ik heb 1 van 4 nog niet eens af, had per ongeluk mn wifi uitgezet zonder het te merken en ik heb nu al 2 dagen geen data om te spelen. En thuis heb ik geen inn in de buurt. Morgen weer verder!
Een 'ernstige' is zo eentje met een rode (of misschien ook oranje) flare erboven.

De nieuwe viavia's zien er goed uit, trouwens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven