Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
MoWa24 schreef:
13-11-2019 19:10
Zou voor iedereen fijn zijn als de problemen met het spel wat minder worden. Ik ben ook net pas bij deel 3, ik gooi er na de afwas twee dark detectors tegenaan en hopen dat ik dan vanavond bij 4/4 beland. Of ik die bonus ga halen betwijfel ik ernstig. Ik ben wel al aan het bekijken welke ingrediënten ik nodig heb voor de potions die je moet brouwen in deel 2 van het event. Die gebruik ik normaal zelden, dus ik gooi de ingrediënten ook altijd meteen weg. Sparen geblazen.
Waar heb je de uitleg voor deel 2 gevonden? Ik heb alleen de uitleg van deel 1 Op wizards unite gevonden
Alle reacties Link kopieren
@Diana: hier (zie link). Maar ik weet niet hoe betrouwbaar de info is.

https://wizardsuniteworld.com/brilliant ... mber-14th/
MoWa24 schreef:
13-11-2019 21:28
@Diana: hier (zie link). Maar ik weet niet hoe betrouwbaar de info is.

https://wizardsuniteworld.com/brilliant ... mber-14th/
Dank!
Ik heb alle opdrachten af, nu met de bonus bezig. Nog een paar dagen, dat gaat wel lukken.
Ik heb alleen bij de vestingen nog geen één fragment van die Ghetsemane, heb nu 3 of 4x gebatteld denk ik, met een briljante rune, in torenkamer 1 en 2. Raar. Doe ik iets fout?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Bij mij gaat het ook veel sneller dan verwacht, alleen die 'severe traces' van de bonus schieten niet op. Heb er nu eentje. @Streepjessokken: Ik kreeg gisteren één Ghetsemane uit twee keer ruïnekamer 1, en vandaag nul uit drie torenkamers. Dus gewoon pech, denk ik. Misschien beter wachten tot Community Day, dan is het schijnbaar gegarandeerd raak.
Dat wordt 's avonds en 's ochtends hunten op die slangen, MoWa!

Ik heb een goeie ochtend. Al een swooping evil en een jonge Voldemort gevangen.

Zondag community day!!

Er zijn quests, en je krijgt in elke kamer vanaf Tower 1 en hoger gegarandeerd een foundable! Oh boy!!

Ook ligt er energie op straat en is die te winnen met quests en in de kamers zelf. Volgens Wizards News kun je wel tot 50 rode boekjes verdienen! Yeah!

Ik heb er zin in.
Ik ben sinds vanmorgen klaar met het event en ook aan de bonus bezig. Ik had Gethsemane redelijk snel via de battles gisteren. Mijn probleem is Kingsley Shacklebold. Die is via de portkeys te openen maar die vallen hier bijna nooit, die brilliant portkeys. Ik heb bij ieder event wel een plaatje open daardoor.
Wat gek, RamsayStreet? Ik struikel over die dingen. Tenzij al m'n portkey-vakjes al vol zitten met laarzen of portkeys, natuurlijk. Dan zie je ze niet.
Nee, ik zorg altijd dat m'n vakjes leeg zijn voor een event. Ik kan meestal maar 2 of 3 portkeys uitlopen op een event en dan kom ik altijd een plaatje tekort. Echt altijd. Ze vallen hier gewoon niet zo snel uit de lucht. Ik heb er nu 2 gelopen en maar 1 plaatje. Nu heb ik er eentje bijna open en dan nog een klaarstaan maar dat is het. Ik val er zeker niet over!
Event en bonus zijn af. Moet alleen nog 2 plaatjes uit viavias maar dat komt wel goed.

Wat gek om te lezen ramsayStreet ook hier struikel ik erover zelfs als ik even geen extra viavia wil oppakken.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Echt? Ik woon in een klein dorpje in de Achterhoek. Nog nooit meer dan 4 per event gehad. Echt nog nooit. Raar dat jullie ze wel zoveel krijgen dan, want ik krijg nooit alles af dus. Het is raar verdeeld.
Ramsaystteet, en buiten je woonplaats?

@Mowa, over de vestingen, ik had op Wizardsunitehub.info gelezen dat je torenkamer 1 en 2 moest hebben, maar misschien klopt dat dus niet. Straks eens proberen.
streepjessokken wijzigde dit bericht op 15-11-2019 09:42
2.29% gewijzigd
In memoriam AnnA_C
Met community day gaan we met het gezin op pad (museum) dus dat wordt niet veel WU spelen... :|
Misschien af en toe even tussendoor.
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
15-11-2019 09:40
Dat gaan we morgen proberen!
streepjessokken schreef:
15-11-2019 09:40

@Mowa, over de vestingen, ik had op Wizardsunitehub.info gelezen dat je torenkamer 1 en 2 moest hebben, maar misschien klopt dat dus niet. Straks eens proberen.
2 Priegels in the pocket, 1 to go!
Ruïnekamer 1.

Voor degenen die zich opgelaten voelen als je in een vesting moet vechten: je hoeft niet in de buurt te blijven, als je er eenmaal inzit kun je gewoon al spelend weglopen.
In memoriam AnnA_C
MarvelousMrsMaisel schreef:
15-11-2019 08:06
Dat wordt 's avonds en 's ochtends hunten op die slangen, MoWa!

Ik heb een goeie ochtend. Al een swooping evil en een jonge Voldemort gevangen.

Zondag community day!!

Er zijn quests, en je krijgt in elke kamer vanaf Tower 1 en hoger gegarandeerd een foundable! Oh boy!!

Ook ligt er energie op straat en is die te winnen met quests en in de kamers zelf. Volgens Wizards News kun je wel tot 50 rode boekjes verdienen! Yeah!

Ik heb er zin in.
Ja, die slangen kom ik 's avonds wel eens tegen, maar nu natuurlijk net niet. Nou ja, we hebben nog een paar dagen. Die jonge Voldemort heb ik zelfs nog nooit gezien, volgens mij, gaaf. Waar vinden we de quests morgen?
streepjessokken schreef:
15-11-2019 13:48
2 Priegels in the pocket, 1 to go!
Ruïnekamer 1.

Voor degenen die zich opgelaten voelen als je in een vesting moet vechten: je hoeft niet in de buurt te blijven, als je er eenmaal inzit kun je gewoon al spelend weglopen.
Kijk, dan ga ik die ook nog een paar keer proberen. En fijn vind ik dat, dat je niet op dezelfde plaats hoeft te blijven!
Die quests komen gewoon te voorschijn in de app neem ik aan. Het komt erop neer dat je eerst de ruine-kamers moet spelen, dan de towers, dan de forest. En je krijgt veel energie als beloning en rode boekjes. En natuurlijk vanaf tower 1 gegarandeerd een foundable.

Ik hoop echt dat ik bij m'n ouders in de buurt een goeie plek kan vinden om te spelen. Zonde, want vanuit m'n eigen huis kan ik zo bij een fortress.....
MarvelousMrsMaisel schreef:
15-11-2019 14:41
Die quests komen gewoon te voorschijn in de app neem ik aan. Het komt erop neer dat je eerst de ruine-kamers moet spelen, dan de towers, dan de forest. En je krijgt veel energie als beloning en rode boekjes. En natuurlijk vanaf tower 1 gegarandeerd een foundable.

Ik hoop echt dat ik bij m'n ouders in de buurt een goeie plek kan vinden om te spelen. Zonde, want vanuit m'n eigen huis kan ik zo bij een fortress.....
Welke quests bedoel je? Die van het event of Community day?
Ik heb de bonus ook klaar. En alle plaatjes binnen. Wat vreemd dat er zo'n verschil is in het aantal event via vias. Ik woon ook in een klein dorp, maar hier liggen ze steeds bijna meteen als ik een plekje open heb.
Suikerbroodje schreef:
15-11-2019 15:07
Ik heb de bonus ook klaar. En alle plaatjes binnen. Wat vreemd dat er zo'n verschil is in het aantal event via vias. Ik woon ook in een klein dorp, maar hier liggen ze steeds bijna meteen als ik een plekje open heb.
Ik heb m ook af. Ik heb een paar duisterdetectors ingezet en een roze drankje. 20 minuten gekleumd op een bankje maar de buit is binnen, en met mijn laatste runestenen de laatste Ghetsemane.
Moet nog wel 2 viavia's uitlopen, maar die komen wel.
In memoriam AnnA_C
Jeej, hier ook bijna gelukt. Via een Fawkes en een George Weasley (ik dacht dat die niet severe was, maar hij telde toch). Nog een viavia en twee fragmenten, maar dat moet morgen lukken. En nu ingrediënten verzamelen en potions brouwen, want die zijn ver op.
Ik moet nog 1 severe en dan is de bonus ook af.
Dat moet lukken voor dinsdag, Ramsay! En dan morgen hopelijk nog wat viavia's voor je.
Tijdens dat drankje op het bankje kwam er ook een toverschaakstuk, helaas verdween hij weer :(
In memoriam AnnA_C

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven