Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Alle reacties Link kopieren
Oe, da's jammer... maar het koukleumen met drankje op bankje in elk geval niet voor niets geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben (onverwacht) ook bijna klaar! Ik heb nog wat gemiddelde en hoge gevondelingen nodig, maar de severe heb ik al (jonge Voldemort, Grawp en George/Fred) :cheer2:
En dat vanuit de auto als bijrijder. Mijn drankjes zijn wel echt allemaal op.
Wat goed Fiona. Ik ga hem vandaag hopelijk ook afronden en 2 portkeys uitlopen. Ben benieuwd of ik er vandaag in de randstad meer tegenkom.
Alle reacties Link kopieren
Moet nog twee severe. Die zijn erg schaars en dan moet je ze nog vangen ook.
Morgen maar even bekijken of ik wat ga doen. Ben niet echt fit. Ga vandaag ook niet naar communityday pogo in ons stadsplantsoen. Geen puf. En weer die shinyies....
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
16-11-2019 10:11
Moet nog twee severe. Die zijn erg schaars en dan moet je ze nog vangen ook.
Morgen maar even bekijken of ik wat ga doen. Ben niet echt fit. Ga vandaag ook niet naar communityday pogo in ons stadsplantsoen. Geen puf. En weer die shinyies....
Daarvoor helpt het wel wat ik had gelezen: 3 duisterdetectors op een inn en een roze drankje. En dan maar wachten.
Bij het vangen de sterkste exstimulo en een Lanterfant-drankje.
Proost :cheers:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Huh? Bij mij is Community Day opeens nu al afgelopen. Het was toch tot 14.00 uur?
Alle reacties Link kopieren
Het begon een uur eerder. Heb met twee anderen alles gedaan. Nu verkleumd en alle potions op..... maar wel klaar.
Oh wat jammer, ik dacht dat het de hele dag zou zijn. Niet goed gekeken dus
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er dus ook niet veel van meegekregen, zonde.
Alle reacties Link kopieren
Man en ik waren pas rond 12.00 uur gestart en hebben dus maar een uurtje kunnen meedoen. De laatste pagina daardoor niet gered... echt stom van Niantic.
The owls are not what they seem
MoWa24 schreef:
17-11-2019 13:19
Huh? Bij mij is Community Day opeens nu al afgelopen. Het was toch tot 14.00 uur?
Bij mij heeft ie een uur geduurd. Daarna liep het spel vast en kreeg ik een zwart scherm. Het lukte me niet meer op te starten. Best wel slecht dit, ik lees er ook over op andere media.
Ja wat stom. Ik keek toevallig om half 11 en zag toen dat t al begonnen was. Flink wat battles kunnen doen maar had nog meer kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zagen rond half 11 dat het al begonnen was dus snel naar een vesting gegaan.
Event afgemaakt, laatste was nog nieuw voor ons maar wel in 1 keer gelukt. Leuk!

Nog even doorgegaan maar na 5 kwartier had ik het wel weer gehad.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Zoals verwacht niks met CD kunnen doen. Bij het museum zat wel een herberg maar geen vesting binnen bereik. Wel wat energie van straat geplukt, makkelijk hoor!

Maar als ik dit zo lees zou het me niet verbazen als er een herkansing komt....?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Dat zou mooi zijn, een herkansing... maar ik reken er maar niet op.

Ik heb helaas m'n potions classroom nog niet kunnen prestigen. Moet nog vier van die boeken.... En een hoop Harry's maar ik hoop dat die eind november komen...

Vanavond brilliant event deel 2! Ik pik nog even geen portkeys op, maar wacht tot vanavond. Ik ben vast twee invigoration draughts en twee potent exstimulo aan het brouwen.
Vanavond weer een vriend toevoegen! Is er iemand hier waar ik nog geen vrienden mee ben? Ik begin met een B en eindig op RA
Alle reacties Link kopieren
DianaBerrigan schreef:
19-11-2019 11:23
Vanavond weer een vriend toevoegen! Is er iemand hier waar ik nog geen vrienden mee ben? Ik begin met een B en eindig op RA
Ik denk dat wij nog geen vrienden zijn. Mijn naam is daar hetzelfde als hier.
Suikerbroodje schreef:
19-11-2019 11:43
Ik denk dat wij nog geen vrienden zijn. Mijn naam is daar hetzelfde als hier.
Klopt!

Dit is mijn code:



Zullen we elkaar vanavond toevoegen?
anoniem_270741 wijzigde dit bericht op 19-11-2019 20:17
Reden: Code weg
3.03% gewijzigd
Ik ga je vanavond ook toevoegen, Diana! Mijn naam is H....ski.
Alle reacties Link kopieren
DianaBerrigan schreef:
19-11-2019 11:47
Klopt!

Dit is mijn code:



Zullen we elkaar vanavond toevoegen?
Ik voeg je vanavond toe!
suikerbroodje wijzigde dit bericht op 19-11-2019 20:51
3.93% gewijzigd
ik moet nog 3 severe foundables voor het bonus event. Even voor gaan zitten tijdens de lunch (drie dark detectors, 1 roze drankje). Eindelijk een severe (Newt! Leuk!) na 3 dwadle draughts en 20 spell energy gebruiken verdween die...

Uiteindelijk 1 gevonden. Hopelijk vind er ik er na het werk nog 2.
Helemaal goed Marvelous en Suikerbroodje!
Ohh wat balen Rosings!! Bij mij kwamen ze de laatste weken zodra het wat meer schemerig werd, rond 5u
Alle reacties Link kopieren
Succes met de laatste twee, Rosings. Suikerbroodje: ik heb je mijn code ge-PB-t. Ik las vandaag dat de gift-functie voor Kerst in WU komt, dus leuk om meer vrienden 'van hier' te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat origineel, weer een nieuw vriendje maken in het evenement :)

Wie mij wil toevoegen: ik heet daar MissTiek, mijn nummer is 8324 8315 7724

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven