Entertainment alle pijlers

America's next top model seizoen 20

06-11-2017 21:14 362 berichten
Aangezien HNTM alweer afgelopen is en nu ANTM begonnen is, een nieuw topic! Ook met mannen en vrouwen dit keer.
En lekker wat dramatischer dan de Nederlandse versie.
Wie kijkt er weer mee?!
Alle reacties Link kopieren
Die transgender is steeds zo emotioneel, die had beter een of een paar jaar kunnen wachten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die donkere man mooi, dr komt steeds maar geen naam in beeld, dus geen idee hoe hij heet. Ik hoop dat hij mag blijven!
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
06-11-2017 22:05
Die transgender is steeds zo emotioneel, die had beter een of een paar jaar kunnen wachten
Dat denk ik ook! Is ook pas een maand bezig met de hormoonbehandeling. Alsof dat op zich niet al heftig genoeg is.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
06-11-2017 22:05
Die transgender is steeds zo emotioneel, die had beter een of een paar jaar kunnen wachten
Je ze zit midden in een hormoonbehandeling, lijkt me niet de beste periode hiervoor.

Ik heb een hormoonziekte en weet wat hormoonmedicatie kan doen. Kwetsbaar om dan op tv te moeten voor het oog van zoveel mensen.
Tjezus, wat vals
Leuk daar zijn we weer!!!!

Blijft toch veel leuker dan de HNTM, alleen hoeveel keer kunnen ze 'like' zeggen per zin..... Echt......

Die Virgg is wel erg emo ja, ik vind Nina leuk en die Chris H een engerd.... En die rapper met zijn geld en vrouwen mag wel weg
Alle reacties Link kopieren
Nou dat was kort maar hevig
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Die blonde cheerleader ben ik nu al enigszins zat
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Adam heet ie dus, al naar huis.. jammer. Ook die loodgieter vond ik leuk.

Moet echt even wennen aan dat gekrijs. Beetje overdreven allemaal :bonk:
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf ANTM net iets meer bruisen dan HNTM
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze serie ook al gezien maar kan me weinig herinneren, sommige mensen komen me niet eens bekend voor dus die zullen er wel snel uit hebben gelegen :proud:

Die ene met de tattoos lijkt op de sexy mugshot meme en ik :heart: Phil.
Waar kijken jullie dat, online ergens? Leuk leuk, ik wil ook!
Tvp, ik moet de opname nog bekijken.... heb jullie commenta dus nog niet gelezen, die bewaar ik altijd voor achteraf! En dan als spuit 11 er achteraan komen Hahaha :rofl: :P
Alle reacties Link kopieren
Tamboti schreef:
06-11-2017 23:45
Waar kijken jullie dat, online ergens? Leuk leuk, ik wil ook!
RTL5 maar de afleveringen zijn al een paar jaar oud dus ook online te vinden.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
07-11-2017 08:00
RTL5 maar de afleveringen zijn al een paar jaar oud dus ook online te vinden.
Ah dank, ik wilde net vragen op welke zender dit komt zodat ik het terug kan zoeken. :D
Nou, ik heb speciaal een rtl premium account aangemaakt om dit terug te kijken, kan het niet godgloeiendgloeiend. Waar oh waar kan het dan WEL?
Dwarrel75 schreef:
06-11-2017 22:05
Oeh word smullen dus. Ik kon vanavond niet kijken maar ga er morgenvroeg voor zitten....leuk, leuk!
Nou als jij weet waar dan hoor ik het graag. Halve internet afgestruind. Ik geef het op.
Alle reacties Link kopieren
Leuk!! Zo veel leuker als HNTM!
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
07-11-2017 09:24
Nou als jij weet waar dan hoor ik het graag. Halve internet afgestruind. Ik geef het op.
Ik heb de aflevering van gisteravond opgenomen dus vandaar dat ik het terug kan kijken. Geen idee waar je de rest vd afleveringen kan zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel een site maar die mag ik niet delen want illegaal.
Als je me een PM stuurt kan ik m wel sturen.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje ik zit nu te kijken maar het zijn wel een stel snobs bijelkaar. Boel emoties en ze vinden zichzelf helemaal het geweldig!

Geloof dat ik toch meer houd van het nuchtere Holland. Ok HNTM was misschien wat tam maar dit....is wel overdreven. Een hoop gegil om niks.
dwarrel75 wijzigde dit bericht op 07-11-2017 10:14
1.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
07-11-2017 09:55
Jeetje ik zit nu te kijken maar het zijn wel een stel snobs bijelkaar. Boel emoties en ze vinden zichzelf helemaal het geweldig!

Geloof dat ik toch meer houd van het nuchtere Holland. Ok antm was misschien wat tam maar dit....is wel overdreven. Een hoop gegil om niks.
Echt he, ongelooflijk hoe anders Amerikanen zijn. Okee degene die meedoen aan ANTM zijn denk ik geen doorsnee Amerikaan maar wat een gegil en gejank komt er uit die mensen.
Ik vind Tyra altijd een prachtige uitstraling hebben, leuk om naar te kijken maar iets minder om te horen.
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
07-11-2017 10:01
Echt he, ongelooflijk hoe anders Amerikanen zijn. Okee degene die meedoen aan ANTM zijn denk ik geen doorsnee Amerikaan maar wat een gegil en gejank komt er uit die mensen.
Ik vind Tyra altijd een prachtige uitstraling hebben, leuk om naar te kijken maar iets minder om te horen.
Degenen die meedoen aan HNTM zijn ook geen doorsnee Nederlanders :P
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
07-11-2017 11:28
Degenen die meedoen aan HNTM zijn ook geen doorsnee Nederlanders :P
Misschien geen doorsnee Nederlanders maar tenminste niet zo hysterisch als dit zooitje ongeregeld. Er zitten wel jankerds bij haar.
Ik kan nooit iemand een persoonlijk bericht sturen. Er komt niks aan. Ik wil het echt wel. Ik probeer het ook vaak. Maar mijn berichten service wil niet. Viva weet er van. Maar doet er niks aan.
Enfin. Misschien kan je mij een bericht sturen?
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
07-11-2017 18:00
Ik kan nooit iemand een persoonlijk bericht sturen. Er komt niks aan. Ik wil het echt wel. Ik probeer het ook vaak. Maar mijn berichten service wil niet. Viva weet er van. Maar doet er niks aan.
Enfin. Misschien kan je mij een bericht sturen?
Heb ik gedaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven