Entertainment alle pijlers

America's next top model seizoen 20

06-11-2017 21:14 362 berichten
Aangezien HNTM alweer afgelopen is en nu ANTM begonnen is, een nieuw topic! Ook met mannen en vrouwen dit keer.
En lekker wat dramatischer dan de Nederlandse versie.
Wie kijkt er weer mee?!
OMG ik heb het gezien!
Wat zijn die Amerikanen toch mega over the top.
I love it so big time.
Bescheidenheid is hun vreemd geloof ik. Als een Nederlandse nuchtere schone zo op zichzelf loopt te geilen dan is die meteen exit. Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.
Nou in Amerika niet hoor. Hoe gekker hoe beter.
Manmanman.
Over. The. Freakin. Top.

Maar er zitten wel een paar hele goeie tussen hoor.
Man wat zie ik dit tienmiljoen keer liever dan dat amateuristische zootje wat Nederland toch aflevert. wat een boers, plomp zootje is dat toch ook vergeleken hierbij.
Tjokvol brave harries. Niks aan om naar te kijken.

Die Tyra is ook zo eigengeil als de tering maar toch is zij een beetje mijn held. Ze is toch ook gewoon een half-god of wat dan?
Vergeleken met alle Anna Nooshins van de wereld is zij een fokking Farao ;-)

Ik geniet me dus weer de pleuris. Ik heb er gewoon voor het werk aan mijn wekker voor gezet, om nog effe te kunnen kijken.

De drama, het gegil. Ik heb het gemist! jeej!!
AnAppleADay schreef:
07-11-2017 20:39
Heb ik gedaan!
Niks gekregen. Mijn mailbox doet het echt niet. Weird.

Enfin, ik vind die Amerikanen dus fantastisch. Heerlijk overdreven allemaal. Veel leuker om naar te kijken. Super entertaining.

Maar wat heeft die Tyra met haar ogen? Die schieten echt als een bezetene heen en weer. Heb geprobeerd het na te doen, kreeg er in 3 tellen mega koppijn van. Ze lijkt super opgefokt of aan de speed ofzo.

Ik vind haar uiterlijk ook lijken op een etalage pop ofzo. Net van plastic. Ik denk dat ze niet perse helemaal geplastificeerd is, maar zo is zij gewoon. Tot in de puntjes verzorgd. Een beetje TE.
Haar haar, helemaal niks beweegt of is aan het toeval overgelaten.
Lijkt wel bovennatuurlijk.
Yggdrasil ik lig dubbel om je laatste 2 Posts :rofl:

Tyra is echt zooooooooooooooo’n diva! Geweldig! En idd té perfect, in de close ups zie je wel hoe zeer ze geplamuurd is en hoe nep heur haar is, maar toch he, :flirting: prachtig om naar te kijken.
Leuk dat een mannelijk model de jongens coacht en tyra de meisjes.
Verder zie ik dat de guess modeshow lekker hysterisch wordt komende week.
Het is duidelijk dat Amerika veel groter is en ANTM een veel grotere zak geld heeft, Maargoed, het is ook zoveel leuker om naar te kijken zo. Letterlijk een ver van je bed show.

Knap dat de transgender er zelf uit stapte. Moeilijk maar sterke beslissing en heel mooi ook dat tyra benadrukte dat haar gezondheid voor alles ging.
Alle reacties Link kopieren
Tyra lijkt op een alien.
Wel een mooie alien.

Haar ogen schieten inderdaad heen en weer, heel apart.
Ik ben gek op ANTM. Kijk het al vanaf het begin. Ja het is over de top ( net zoals elke Amerikaanse reality serie ) maar de Nederlandse versie kan ik echt heel slecht verteren. Geen Tyra, geen Mr en Miss Jay. Slecht gepresenteerd, saaie, onprofessionele kinderen die het toch never nooit niet gaan redden als echte modellen. Tja het doet niet zoveel voor me HNTM. Anna is helemaal niet geschikt als presentatrice, en dit jaar was wel echt het slechtste jaar tot nu toe. Dus voor mij was het een verademing om weer lekker naar ANTM te gaan zitten kijken.

Die jongen met zijn vader als janitor. Wat maakt dat nou uit? Ik dacht dat hij ging zeggen dat zijn vader bij de maffia zat ofzo, daar mag je je voor schamen maar een man die zijn centen verdient door rotklusjes te doen. Wat is daar zo erg aan? Goed dat hij even op de vingers getikt werd. Wees blij dat je een liefhebbende vader hebt.
Dat blonde meisje ( die verwende uit Florida ) vind ik helemaal niks.

Oh ja die jongen met die baard vond ik wel leuk. Ik hou wel van dat soort types.

Die Chris, die iedereen tegen zich in het harnas joeg vond ik wel een beetje sneu. Dat andere blonde meisje vond ik een beetje ja apart. Maar wel lief dat ze bij hem ging zitten om te kijken of het ging. Verder vond ik er weinig speciaals bij zitten qua potentie. Denk dat die jongen Marvin wel ver kan komen ( met die vader als congierge ) .

Ik vind Tyra trouwens altijd het mooiste als ze wat zwaarder is. Sommige seizoenen was ze echt te dun, een beetje voller vind ik het echt prachtig. Ze is sowieso een prachtige vrouw, maar ik vind haar ook echt oprecht leuk. Moet altijd om haar lachen.

Hoop dat het een mooi seizoen wordt, ik heb er in elk geval heel veel zin in na die beschamende HNTM. Het deed me bijna pijn om ernaar te kijken.
Heel jammer trouwens dat Mr Jay en Miss Jay weg zijn. Die waren hilarisch.

Oh en voor de kijkers van de oudere seizoenen: wie kan zich Jade nog herinneren? Ex kandidate? Ik moet altijd meteen aan haar denken als ik ANTM zie. Vond haar echt hilarisch.
Oh jee, ik heb de eerste afleveringen gemist.
Waar kan ik ze terug kijken?
Ik meld me bij deze!

Kijk net de 1e aflevering. En reeds na 5 minuten vind ik dit veel leuker dan de NL versie.

Ik kijk verder, lees daarna dit topic verder en zal mee kletsen. :-D
MinionX schreef:
06-11-2017 21:16
waarom meteen zo extreem ?
Extreem? Vind het juist veel leuker door die niet alledaagse opdracht.
S0LEIL schreef:
06-11-2017 21:32
Wat een kommer en kwel allemaal :proud:
Die verhalen. Erg hoor. Echter lijkt er soms op dat ze die willen “gebruiken” om extra stemmen te werven.
sneeuwwitje80 schreef:
06-11-2017 21:32
Dnap niet dat Ronald eruit ligt.
Die donkere jongen, toch? Die dacht enkel concurrentie te hebben van 1 ander, namelijk de enige andere donkere jongen.
S0LEIL schreef:
06-11-2017 21:27
Die Chris H ziet er zo ongezond uit.
Is dat die jongen die dakloos was daar zinn ma toen hij 18 was met de noorderzon vertrok?

Hij heeft donkere kringen onder zijn ogen. Best een mooie jongen hoor.
Zebra123 schreef:
06-11-2017 22:05
Die transgender is steeds zo emotioneel, die had beter een of een paar jaar kunnen wachten
Wel erg mooi en sympathiek. Ze heeft mijn gunfactor in ieder geval wel.
here we go!
ik vind dit best extreem
en dan ook nog met hakken, wie verzint zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Irritant die jongen van wie zijn vader conciërge was waardoor hij zo emotioneel was, en die nu denkt een echte player te zijn ofzo..
jajaja nu weten we het wel. je was getrouwd.
anoniem_212391 wijzigde dit bericht op 13-11-2017 21:36
1.12% gewijzigd
verbeteren niet quoten
anoniem_212391 wijzigde dit bericht op 13-11-2017 21:36
91.37% gewijzigd
Wat een slechte ondertiteling steeds. Ze noemden een paar keer hele andere cijfers dan in de ondertiteling stonden.
Alle reacties Link kopieren
Zo die Chlea kreeg dr even van langs van dat jurylid. Beetje lullig dat ze dan ook meteen een 4 krijgt.
Lach hard, duik diep, kom terug..
verbeteren niet quoten
Alle reacties Link kopieren
Hebben ze dit seizoen geen make over? Ik weet nog dat ze tijdens een make over bij een model van lang blond haar naar rode stekeltjes wilden, tranen met tuiten heeft dat kind gehuild, Tyra moest erbij gehaald worden om haar over te halen, uiteindelijk gaf ze huilend toe en nog diezelfde aflevering werd ze naar huis gestuurd. :facepalm:
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Oh daar zal je de make over net hebben.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Jeej make over tijd
Alle reacties Link kopieren
Watdefuck doen ze met die Phil :popcorn:
Lach hard, duik diep, kom terug..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven