Entertainment alle pijlers

America's next top model seizoen 20

06-11-2017 21:14 362 berichten
Aangezien HNTM alweer afgelopen is en nu ANTM begonnen is, een nieuw topic! Ook met mannen en vrouwen dit keer.
En lekker wat dramatischer dan de Nederlandse versie.
Wie kijkt er weer mee?!
Alle reacties Link kopieren
Die Marvin, manmanman
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
27-11-2017 21:29
Die Marvin, manmanman
Oh erg hè?
Zo overdreven emotioneel allemaal. Zo nep ook.
Alle reacties Link kopieren
Go Cory
Tjezus, wat vals
Terecht dat Kanani en Jeremy eruit zijn. Vond ze beide niet sterk. Volgens mij ben ik erg onaardig; maar dat gezeur steeds van Kanani over haar kind, vond ik ook overdreven. Natuurlijk wil je je kind het beste bieden, maar om steeds maar te doen alsof ANTM daartoe de enige weg is, vind ik overdreven. Vond ook dat ze het vaak als een excuus gebruikte om maar te verklaren waarom ze weer een ronde verder zou moeten. Onzin: je moet beoordeeld worden op je prestaties en niet op je levenssituatie; het laatste boeit een opdrachtgever totaal niet.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 27-11-2017 21:40
0.00% gewijzigd
MevrouwJack schreef:
27-11-2017 21:29
Die Marvin, manmanman
Wat een figuur; had van mij al lang uit het programma gemogen.
Marvin vind ik echt super irritant.
Alle reacties Link kopieren
Cory is een wandelend clichée maar :heart:
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Marvin en Chris vind ik allebei een beetje engig, alsof ze elk moment door kunnen slaan. Naast Cory vind ik Don leuk. De meiden allemaal een beetje mwah
Tjezus, wat vals
Pffff.... wat zitten er toch een onvolwassen figuren in dit jaar; vooral de mannen kunnen er wat van.
MevrouwJack schreef:
27-11-2017 21:42
Cory is een wandelend clichée maar :heart:
Helemaal mee eens; hij heeft ook een prachtige kop (kaaklijn e.d.). Wel vind ik het vreemd dat men voor de shoot steeds zo blijft benadrukken dat Cory zich mannelijk moet presenteren op de foto. Een topmodel moet op basis van een foto-opdracht toch echt zelf wel kunnen invullen of mannelijk of vrouwelijk gewenst is.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 00:22
0.45% gewijzigd
Die Marvin met die verf "Ik knipperde"; hij hield gewoon lange tijd zijn ogen dicht heel ruim voordat de verf in zijn gezicht kwam. :facepalm: Die jongen kan echt toaal niet tegen kritiek en trekt zich alles zo persoonlijk aan.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 27-11-2017 22:04
29.55% gewijzigd
Marvin de zeikerd. Ik hoop dat hij eruit gaat.
Alle reacties Link kopieren
Marvin gedraagt zich als een huilie. Met die pruillippen
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Mooi van Renee
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Dat ze Chris' foto zo geweldig vinden, ik vind hem nogal gemaakt
Tjezus, wat vals
De foto van Rene was echt mooi.
Nee toch; Marvin is weer door...
Waarom laat de tweede dame zich naar de grond zakken vandaag als ze naar huis moet? Ik begrijp dat ze het niet leuk vindt, maar vind het wel terecht. Ze maakte weinig indruk; behalve tijdens de eerste foto.
oh oh gatverdamme die Marvin bah bah bah. Jankerd. Hij ging toch meer nergens om janken in huis zei hij? En daar zat ie 5 minuten later alweer. :misselijk:
Alle reacties Link kopieren
Oh gut wat een eensgezindheid hier. Wilde net even lekker over Marvin komen klagen. Niet meer nodig dus!

Vind dat de cijfer van de jury altijd zo wisselend. Jammer dat ze niet gewoon alleen commentaar en tips geven. Die openbare cijfers vind ik maar onpersoonlijk.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Tijdschriftenverslindster schreef:
27-11-2017 22:21
Nee toch; Marvin is weer door...
Ja ik zag het. Behoorlijk teleurstellend.
Jongons: waar kan ik het terugkijken??
iemand met de gouden link krijgt een standbeeld ;-)
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
28-11-2017 10:12
Jongons: waar kan ik het terugkijken??
iemand met de gouden link krijgt een standbeeld ;-)
Aangezien je pb het niet doet dan toch maar zo, alleen haal ik het zo weer weg want het mag eigenlijk niet:
* poef*
anappleaday wijzigde dit bericht op 28-11-2017 10:25
5.76% gewijzigd
Nee mijn pb doet het niet he? Is dat niet irritant? Ik heb al wel 100 x gemaild met viva, maar er gebeurt niks.
Niet leuk.

Deze is engels en gestreamd. Maak niet echt uit maar ik kijk liever met ondertiteling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven