Entertainment alle pijlers

America's next top model seizoen 20

06-11-2017 21:14 362 berichten
Aangezien HNTM alweer afgelopen is en nu ANTM begonnen is, een nieuw topic! Ook met mannen en vrouwen dit keer.
En lekker wat dramatischer dan de Nederlandse versie.
Wie kijkt er weer mee?!
ja, en waarom helemaal bij die ene jongen.. waarom ?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Phill echt een prachtige vent.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zo lachen om Kelly
Lekkere droge humor
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
bumbly schreef:
13-11-2017 21:32
Zo die Chlea kreeg dr even van langs van dat jurylid. Beetje lullig dat ze dan ook meteen een 4 krijgt.

Dat jurylid is duidelijk niet gewend om kritiek/advies te krijgen, ik vond Chlea helemaal niet onbeschoft eerlijk gezegd.
Ik vind dat jurylid erg onbeschoft en ook oneerlijk om haar een 4 te geven, waarschijnlijk heeft ze zelf ook ingezien dat ze overgevoelig heeft gereageerd, dus bij de make over ging ze het zelf maar goedmaken
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Een van de juryleden is van Teen Vogue. Of was van Teen Vogue. Speelde een rol in The Hills.

Dat is dus die vrouw die niet tegen kritiek kan!
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 14-11-2017 18:42
21.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
14-11-2017 09:50
Dat jurylid is duidelijk niet gewend om kritiek/advies te krijgen, ik vond Chlea helemaal niet onbeschoft eerlijk gezegd.
Ik vind dat jurylid erg onbeschoft en ook oneerlijk om haar een 4 te geven, waarschijnlijk heeft ze zelf ook ingezien dat ze overgevoelig heeft gereageerd, dus bij de make over ging ze het zelf maar goedmaken
Het natuurlijk niet aan die Chlea om daar advies over te geven. Ze voelde ze zich wel heel vrij om dat jurylid bitchy te noemen. Een beetje je plek kennen kan ook geen kwaad. Maar het jurylid liet zich wel even kennen door die 4 te geven.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Leuk seizoen tot nu toe. Een verademing na de slechte HNTM van dit jaar. Zo fijn om Tyra weer te zien. Niet lullig bedoelt naar Anna, maar presenteren kan ze echt niet.

Die Don vind ik een knappe gozer maar het is goed dat hij even op zijn plek gezet werd, met alleen knap en ego kom je er niet.
Oh en ik vind Phil leuk, hij lijkt net Jesus nu. Marvin is irritant, wie denkt die jongen dat hij is.

Die meiden zeggen me nog niet zoveel.
Ik vind Nina met haar vissenogen echt awkward knap. Ze is net een etalage pop maar ik vind haar heel tof.
Ik weet niet precies waarom.
Ze is lekker anders maar dan wel op een leuke manier.
Oh my hoe vaak moet dat nog gezegd door die Jourdan van dat verrotte huwelijk??????
Jurylid Rob Evans, wat is dat een onwijs mooie man!
Ik vind die hele Jourdan maar een asociaal meisje. Zoveel bel tijd voor jezelf houden en dan zeuren dat de rest kinderachtig is? Heel aso. Vind het helemaal geen leuk meisje.

Die Nina is wel grappig, Chris H vind ik leuk en ook Don groeit in mijn waardering. Blij dat Mike weg is. Phil vind ik trouwens wel echt fout bezig met dat meisje die duidelijk verliefd op hem is. Echt respectloos om zo om haar heen te hangen als je een vriendin hebt.

Oh en Rob Evans. My god. Wat een man. :woa: :heart: :$

Die filmpjes waarin de mannen vrouwen waren en andersom vond ik echt hilarisch. Oh Corey, die vind ik ook echt heel leuk. Wat een mooie jongen is dat.
marjorette schreef:
21-11-2017 12:27
Jurylid Rob Evans, wat is dat een onwijs mooie man!
Serieus? Ik vind hem zo lelijk. Smaken verschillen dus echt. ;)
Madrid87 schreef:
22-11-2017 09:16
Die filmpjes waarin de mannen vrouwen waren en andersom vond ik echt hilarisch. Oh Corey, die vind ik ook echt heel leuk. Wat een mooie jongen is dat.
Ik ergerde me vooral aan de manier waarop sommige modellen ongevraagd en dus zonder toestemming hun tong in de mond van het medemodel staken; gezicht van het medemodel aflikten etc. Dat is echt zonder overleg vooraf niet oké (gezicht aflikken gebeurde wel in overleg) en ook echt niet nodig om een film geloofwaardig over te laten komen. Daar mogen ze van mij zeer negatief om beoordeeld worden en naar huis gestuurd worden. Kijk nu de herhaling, vandaar de late reactie.
Geweldig en zo terecht dat Cory de beste was. Jammer dat Marvin door is.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
26-11-2017 19:38
Ik ergerde me vooral aan de manier waarop sommige modellen ongevraagd en dus zonder toestemming hun tong in de mond van het medemodel staken; gezicht van het medemodel aflikten etc. Dat is echt zonder overleg vooraf niet oké (gezicht aflikken gebeurde wel in overleg) en ook echt niet nodig om een film geloofwaardig over te laten komen. Daar mogen ze van mij zeer negatief om beoordeeld worden en naar huis gestuurd worden. Kijk nu de herhaling, vandaar de late reactie.
Dit seizoen is vast nog van voor 'me too'
Alle reacties Link kopieren
Ik zit even te wiki’en en de helft van die meiden is veel te klein om model te zijn, ik zie er zo 3 onder de 1,75.
Backpack10 schreef:
26-11-2017 20:52
Dit seizoen is vast nog van voor 'me too'
Dat inderdaad.
Wie gaat er vanavond weer kijken? Weer twee afleveringen achter elkaar.
AnAppleADay: dat wist ik niet. Dat is wel klein voor een topmodel; hoewel er uitzonderingen zijn.
Alle reacties Link kopieren
De spanningen tussen de jongens en de meisjes loopt hoog op, grappig. Doet Nina niet een beetje overdreven gekwetst?
Ben ik weer. Iets later gaan kijken; Nina dus gemist. Wel gezien hoe Chris zijn shoot verpestte en Jordan wel goed presteerde tijdens de shoot.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 27-11-2017 22:02
0.00% gewijzigd
Die foto van Kanani (of zoiets) was echt slecht; wat en doodse ogen.
Jammer ook dat de foto van Phil zo slecht is. Hij kan echt beter. Ik word ook een beetje moe van die 'Jezuslook' waar hij en anderen het steeds over hebben.
Die bewegende ogen e.d. in de foto's, ben ik ook meer dan zat. Komt steeds terug en is daarom zo saai en weinig apart meer.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 27-11-2017 21:26
25.54% gewijzigd
Backpack10 schreef:
27-11-2017 21:05
De spanningen tussen de jongens en de meisjes loopt hoog op, grappig. Doet Nina niet een beetje overdreven gekwetst?
Ja vond ik ook. Hoog dramaqueen gehalte.
Wat een gezever over zn moeder altijd.
Alle reacties Link kopieren
Jeremy eruit, zou wel tijd worden ook.

Jammer voor Kanani, die vond ik in eerdere afleveringen echt beter dan Phil
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik snap alleen niet dat je model wil worden voor je dochter, lekker praktisch ook
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven