Entertainment alle pijlers

America's next topmodel cycle 24

08-07-2019 21:39 195 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wist helenaal niet dat het weer zou komen.

Ze hebben weer bijzondere types uitgekozen.
Jammer dat veel van die meiden zo vol tattoo's zitten
Frankly my dear, I don"t give a damn
Die afgunstige blikken als een ander de opdracht wint. :whip:
Onvoorstelbaar dat geen van die meiden hun mond opentrekt om Rio even tot de orde te roepen. Wat een lage actie om de winnares op deze manier aan te vallen... Echt een jaloers kreng.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 22-07-2019 21:16
7.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
22-07-2019 20:46
Dat heb je zo bijgekeken. Is nog maar kort geleden gestart ;)
Hoeveel afleveringen zijn er nu geweest?
dolfje schreef:
22-07-2019 21:14
Hoeveel afleveringen zijn er nu geweest?
Gestart op 08-07, twee afleveringen per avond. Dus dit moet de vijfde zijn.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
22-07-2019 21:18
Gestart op 08-07, twee afleveringen per avond. Dus dit moet de vijfde zijn.
Ok, dat haal ik van de week wel in dan waarschijnlijk.
dolfje schreef:
22-07-2019 21:18
Ok, dat haal ik van de week wel in dan waarschijnlijk.
Gaat je vast lukken. Zeker als je de reclames door kunt spoelen. Kan dat op videoland?
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
22-07-2019 21:21
Gaat je vast lukken. Zeker als je de reclames door kunt spoelen. Kan dat op videoland?
Die zitten er gewoon niet in, zijn er al uitgeknipt. Ideaal.
dolfje schreef:
22-07-2019 21:22
Die zitten er gewoon niet in, zijn er al uitgeknipt. Ideaal.
Dat is nog eens handig.
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik vorige week al aangaf staat het hele seizoen al op Videoland.
Ik dacht dat ik de vorige serie achter elkaar had gekeken maar het was deze lol
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Khrystiana de leukste kandidate trouwens, altijd vriendelijk voor anderen.

Toen ik Coura voor het eerst zag dacht ik ze een man was (geweest)
nienkejj schreef:
22-07-2019 21:45
Ik vond Khrystiana de leukste kandidate trouwens, altijd vriendelijk voor anderen.

Toen ik Coura voor het eerst zag dacht ik ze een man was (geweest)
O echt? Dat heb ik nooit gedacht.
Ik vind Coura ook echt mannelijk en een chagrijnige uitstraling hebben. Blij dat ze eruit is.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
22-07-2019 21:03
Onvoorstelbaar dat geen van die meiden hun mond opentrekt om Rio even tot de orde te roepen. Wat een lage actie om de winnares op deze manier aan te vallen... Echt een jaloers kreng.
Ja bizar he?
Ik werd er zelf helemaal verontwaardigd van. Dacht echt: hallo? Je zit haar nu uit te kafferen omdat zij zo mooi is en zij zal het wel altijd makkelijk hebben. Ehh....waar baseer je dat allemaal op? En dat alles omdat ze gewonnen heeft....

En dan dat dramatische gedoe toen die winnares haar fotoshoot aan het doen was "Ik kan hier niet naar kijken..."
Dat dat ene kale meisje nog kwam zeggen: "Ze zijn bijna klaar hoor.... " Alsof t echt té zwaar voor haar was allemaal om aan te moete nzien.
Treurig
vlokkenopjebrood schreef:
22-07-2019 22:10
Ja bizar he?
Ik werd er zelf helemaal verontwaardigd van. Dacht echt: hallo? Je zit haar nu uit te kafferen omdat zij zo mooi is en zij zal het wel altijd makkelijk hebben. Ehh....waar baseer je dat allemaal op? En dat alles omdat ze gewonnen heeft....

En dan dat dramatische gedoe toen die winnares haar fotoshoot aan het doen was "Ik kan hier niet naar kijken..."
Dat dat ene kale meisje nog kwam zeggen: "Ze zijn bijna klaar hoor.... " Alsof t echt té zwaar voor haar was allemaal om aan te moete nzien.
Treurig
Dat was helemaal belachelijk; nog zo meegaan in dat idiote gedrag.
Ik mis dit seizoen ook dat ze aangesproken worden op dergelijk gedrag/uitspraken in het huis e.d. Was vroeger wel het geval.
Blondie456 schreef:
22-07-2019 22:09
Ik vind Coura ook echt mannelijk en een chagrijnige uitstraling hebben. Blij dat ze eruit is.
Idem. Ik snap niet wat ze in haar zagen. Dat gezicht is zo expressieloos. Het het tegenovergestelde van Krystiana. Wat 'n prachtfoto's had zij weer. Als ze als model niet slaagt kan ze volgens mij zo de nieuwe Drew Barrymore worden met dat gezicht.
Tijdschriftenverslindster schreef:
22-07-2019 21:03
Onvoorstelbaar dat geen van die meiden hun mond opentrekt om Rio even tot de orde te roepen. Wat een lage actie om de winnares op deze manier aan te vallen... Echt een jaloers kreng.
Nou echt he, niet normaal.
Reageer je persoonlijke complexen niet af op iemand die er ook niks aan kan doen en er ook niet verantwoordelijk voor is.
Ik was ook gelijk echt helemaal klaar met Rio.
nienkejj schreef:
22-07-2019 21:45
Toen ik Coura voor het eerst zag dacht ik ze een man was (geweest)
ik ook :)
Alle reacties Link kopieren
Zo ik ben met de eerste aflevering begonnen hoor en jee zeg wat een types weer!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Christina? Met dat groene haar iig. Zo irritant. Zij voelt zich echt verheven boven de rest. Hoe ze ook staat te kijken als iemand anders slecht commentaar krijgt van de jury. Wat een bitch.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die Kyla echt énorm irritant. Met haar "activisme" en anderen afrekenen op haar aannames.
En Rio met haar jaloerse gedrag, wat een idioot was dat dan. Ze is bloedmooi, maar qua karakter kan ze nog wel wat stappen maken.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb 4 afleveringen gezien, al heb ik niet super goed opgelet , maar ben dat hysterische gedoe nu even zat.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik kan er soms ook niet meer tegen. Zet 14 of 15 meiden in een huis en er komt toch een bak jaloezie en arrogantie naar boven.
Ik snap dat er competitie moet zijn.
Maar wat zitten de meesten hun "zielige"verhaal te vertellen.
Ik weet nog niet of ik deze serie afkijk.
En dan Tyra met altijd hetzelfde geneuzel over: Ik zie jouw prachtige, mooie, knappe gezicht en bladiebla.
Nou ik zie soms alleen maar lelijke bitches.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik dus ook. Het is elk seizoen hetzelfde gezeur. Maar nu komt het denk ik ook omdat ik meteen van seizoen 23 doorgegaan ben naar dit.
Alle reacties Link kopieren
En wat vinden jullie van Erin, die dame van 42? ik zou het haar niet geven hoor, en ze houd zich goed staande tussen dat jonge grut, zij was ook de enige die Rio een soort van halt toeriep.

Coura was gestopt met haar studie om mee te doen aan het programma, ik vraag me serieus af waarom iemand wed op een paard, meiden die vele malen mooier zijn dan Coura halen de finale niet eens, dus ze had kunnen weten dat ze de top 3 niet zou halen.
Meisjes willen ook graag topmodel zijn, terwijl ik denk dat er niks mis mee is om als b-model in de Amerikaanse variant van de Wehkamp catalogus te poseren.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de serie wel afkijken hoor, er gebeuren nog genoeg bijzondere dingen!
Vooral veel onderling gedoe wel door de grote ego’s van de meesten, soms zat ik echt van “wtf”, en een winnares die ik niet verwacht had.
Ik ga dan nu maar seizoen 22 of 23 kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven