Entertainment alle pijlers

America's next topmodel cycle 24

08-07-2019 21:39 195 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wist helenaal niet dat het weer zou komen.

Ze hebben weer bijzondere types uitgekozen.
Jammer dat veel van die meiden zo vol tattoo's zitten
Frankly my dear, I don"t give a damn
Nijntje* schreef:
11-07-2019 21:18
Een musical (hoofdrol) actrice uit Aida, die later nog eens een The Voice poging heeft gedaan.
Dank voor de opheldering
Alle reacties Link kopieren
Ik had gezien dat het weer begonnen was.
Ik keek niet goed op videoland want dacht dat ik het daar niet zag staan.
Ik heb in 2 dagen tijd seizoen 2018 gekeken.
Dat blijkt dus het seizoen te zijn waar jullie nu naar kijken :rofl: :rofl:

Er deden inderdaad bijzondere types mee !
Ik plof juist voor de TV. Wie kijkt er ook? Anders zou ik nu de tv aanzetten. De metamorfoses staan altijd garant voor drama. :proud:
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 15-07-2019 20:42
4.76% gewijzigd
Ja hoor; het gejank begint al na slechts de aankondiging wat er met hun haar gaat gebeuren. Dan moet je echt geen model worden. Als model moet je toch echt met uiterlijke veranderingen om kunnen gaan.
JAAAA METAMORFOSEDAG
Ik vind haar zoveel mooier met kaal hoofd dan met pruik.
Begrijp overigens best dat het voor haar een hele stap was om die pruik af te zetten. Als iets het gevolg is van ziekte, is het toch anders.
Die Ivana, gaan huilen omdat je haar geknipt wordt :facepalm:
Liberty was goed, maar die Ivana wist echt totaal niet waar ze mee bezig was. Net een kleuter die model probeert te spelen.
En die Brandi die "echt nooit haar emoties laat zien", is alweer de hele aflevering aan het huilen en genereert er weer veel aandacht mee.
Jammer, gemist. Maar ga wel proberen terug te kijken (kan dat ergens) want de metamorfoses zijn het leukst.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
15-07-2019 22:01
Jammer, gemist. Maar ga wel proberen terug te kijken (kan dat ergens) want de metamorfoses zijn het leukst.
het wordt zondag herhaald
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Goed dat Liz naar huis is, die is veel te onstabiel voor dit werk, wat overigens voor wat meer van deze dames geldt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
15-07-2019 22:14
het wordt zondag herhaald
Ik moet dit keer ook zondag terugkijken, kwam helaas wat tussen en dat net op metamorfosedag :)
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat Liz eruit is, die is echt knettergek.
Verder word ik een beetje kriegel van al dat gejank en vond het heel verfrissend dat één van de juryleden tegen een deelneemster zei dat ze zichzelf als een slachtoffer neerzet. "Ik ben vroeger gepest" "Ik heb Psoriasis" "Mijn vader deed gemeen" "Ik heb geen zelfvertrouwen". Kappen met die excuses.
Alle reacties Link kopieren
Nijntje* schreef:
11-07-2019 21:18
Een musical (hoofdrol) actrice uit Aida, die later nog eens een The Voice poging heeft gedaan.
Dat ze die zielige poging deed bij The Voice daar kon ik nog mee leven, maar toen ze meedeed aan Adam Zkt Eva toen had ze voor mij afgedaan.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
BigLizzie schreef:
10-07-2019 07:43
Eens.

Het lijkt ook steeds meer alsof Tyra in elke cycle steeds opnieuw wil benadrukken hoe uniek en speciaal iedereen is en moet zijn. Helemaal terecht punt hoor, maar het ligt er allemaal een beetje te dik bovenop nu al een aantal seizoenen op rij.
Haar grote voorhoofd waar ze vroeger mee was gepest, is nu haar kracht, dus ik snap wel waar het vandaan komt.
Maar even wat anders, hoorde ik Tyra nou zeggen dat ze tussen het lopen op de catwalk door zichzelf moest injecteren i.v.m. met haar ivf poging en dat het bij de 7e poging is gelukt ? Heeft iemand dit ook gehoord?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Miskotto schreef:
16-07-2019 10:18
Haar grote voorhoofd waar ze vroeger mee was gepest, is nu haar kracht, dus ik snap wel waar het vandaan komt.
Maar even wat anders, hoorde ik Tyra nou zeggen dat ze tussen het lopen op de catwalk door zichzelf moest injecteren i.v.m. met haar ivf poging en dat het bij de 7e poging is gelukt ? Heeft iemand dit ook gehoord?
Ja, dat heb ik ook gehoord, maar zij is toch ook al aan de verkeerde helft van de 40? Of ging dat over jaren geleden?
redbulletje schreef:
16-07-2019 10:21
Ja, dat heb ik ook gehoord, maar zij is toch ook al aan de verkeerde helft van de 40? Of ging dat over jaren geleden?
Ze is nu 45. Haar zoon kreeg ze drie jaar geleden.
Krystiana is mijn favoriet. Wat 'n expressief gezicht! Zie haar wel als actrice. En tenminste niet zo'n jankwijf!
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
16-07-2019 10:38
Ze is nu 45. Haar zoon kreeg ze drie jaar geleden.

Oh toen was ze 42, dus dat kan.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Is seizoen 23 ook uitgezonden in Nederland? De laatste die ik zag was met die dove jongen en ik zie nu 23 en 24 op Videoland staan. Bij 23 presenteert Rita Ora het en de rest van de jury is ook weg. Ik kijk nu eerst 23 maar.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
16-07-2019 13:08
Krystiana is mijn favoriet. Wat 'n expressief gezicht! Zie haar wel als actrice. En tenminste niet zo'n jankwijf!
die vind ik echt zo lief! En mooi uiteraard. Zoals ze ook die acteeropdracht deed, heel puur en eerlijk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Krystiana vind ik ook mooi. Eigenlijk ook de leukste die erbij zit, haar gun ik het wel om te winnen. Coura maakt mooie foto's, tot er eigen inbreng gevraagd wordt. En ergens heb ik wel een zwak voor Brendi, maar denk niet dat ze goed genoeg is om het te redden.
"After all this time?" "Always."
Wie kijkt er ook?
Alle reacties Link kopieren
Nog niet, ben net klaar met nr 23. Zal van de week op Videoland eens aan dit seizoen gaan beginnen.
Dat heb je zo bijgekeken. Is nog maar kort geleden gestart ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven