Entertainment alle pijlers

Anouk met haar toyboy..

22-02-2016 18:14 378 berichten
Erg verrassend is het niet maar Anouk is weer single mom. Haar toyboy Dominique (21) had toch niet meer zoveel zin in een huis vol kinderen (en een [...]40jarige) En het leek hem nog wel zo leuk een eigen kindje te hebben. Prima idee,waarom niet? dacht [..]Anouk en baby nr 6 is bijna daar. Jammer alleen dat de relatie al weer over is....[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-02-2016 18:39
Reden: schelden
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Echt, gezellig hier

quote:girasole3 schreef op 02 maart 2016 @ 14:32:

Hebben jullie uberhaupt het stuk wel gelezen waarvan hier boven de link geplakt is ?

Waarschijnlijk niet.

Ze reageert daar met de woorden 'er zijn zoveel mongolen die het nodig vinden......';

en daar reageerde ik weer op. Waarom is het nodig om het zo te verwoorden?? Ik heb het over de vorm en niet over de inhoud.

Eens. Ze is zelf behoorlijk grof in de mond en ze had haar grieven ook op een andere manier kunnen verwoorden.

Anouk moet zelf eens voorzichtiger worden met wat ze allemaal op social media plaatst. Lijkt mij wel zo fijn voor haar kinderen. Dan krijg je ook niet allemaal van die idiote reacties. Het lijkt mij dat je als kind ook niet blij wordt van een foto van de blote kont van je moeder die ze op het internet plaatst. Of dat ze in een talkshow haar voorkeur voor grote zwarte piemels verkondigt. Allemaal dingen waar je als kind niet mee geconfronteerd wil worden. Als 40-jarige moeder van tig kinderen mag je volwassen gedrag verwachten. Ook als je een rockzangeres bent.
quote:Pientjexxxx schreef op 02 maart 2016 @ 22:30:

[...]

Eens. Ze is zelf behoorlijk grof in de mond en ze had haar grieven ook op een andere manier kunnen verwoorden.

Anouk moet zelf eens voorzichtiger worden met wat ze allemaal op social media plaatst. Lijkt mij wel zo fijn voor haar kinderen. Dan krijg je ook niet allemaal van die idiote reacties. Het lijkt mij dat je als kind ook niet blij wordt van een foto van de blote kont van je moeder die ze op het internet plaatst. Of dat ze in een talkshow haar voorkeur voor grote zwarte piemels verkondigt. Allemaal dingen waar je als kind niet mee geconfronteerd wil worden. Als 40-jarige moeder van tig kinderen mag je volwassen gedrag verwachten. Ook als je een rockzangeres bent.Eensch!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Pientjexxxx schreef op 02 maart 2016 @ 22:30:

[...]

Anouk moet zelf eens voorzichtiger worden met wat ze allemaal op social media plaatst. Lijkt mij wel zo fijn voor haar kinderen. Dan krijg je ook niet allemaal van die idiote reacties. Het lijkt mij dat je als kind ook niet blij wordt van een foto van de blote kont van je moeder die ze op het internet plaatst. Of dat ze in een talkshow haar voorkeur voor grote zwarte piemels verkondigt. Allemaal dingen waar je als kind niet mee geconfronteerd wil worden. Als 40-jarige moeder van tig kinderen mag je volwassen gedrag verwachten. Ook als je een rockzangeres bent.

Ze komt uit Den Haag he. Ik vind de term 'mongolen' wat gewoon straattaal is voor mafkezen/idioten in totaal geen verhouding staan tot de onzalige mensen die haar kinderen voor kanker zwarte pietjes uitmaken. Bovendien als je in plaats van mongolen dus idioten zegt beledig je de idioten weer dus het is nooit goed. Anouk zal nooit een type van politiek correct ABN worden maar dat mag in mijn ogen NOOIT een vrijbrief zijn om zulke kwetsende grievende dingen op instagram onder foto's van haar kids te zetten.

Ik proef hier een beetje een houding dat omdat ze zelf weleens een wat grovere mond heeft, er DUS maar vanalles en nog wat over haar kinderen geroepen mag worden. We praten wel over racistische opmerkingen he!
quote:ChuckTaylor schreef op 04 maart 2016 @ 15:44:

[...]

Ze komt uit Den Haag he. Ik vind de term 'mongolen' wat gewoon straattaal is voor mafkezen/idioten in totaal geen verhouding staan tot de onzalige mensen die haar kinderen voor kanker zwarte pietjes uitmaken. Bovendien als je in plaats van mongolen dus idioten zegt beledig je de idioten weer dus het is nooit goed. Anouk zal nooit een type van politiek correct ABN worden maar dat mag in mijn ogen NOOIT een vrijbrief zijn om zulke kwetsende grievende dingen op instagram onder foto's van haar kids te zetten.

Ik proef hier een beetje een houding dat omdat ze zelf weleens een wat grovere mond heeft, er DUS maar vanalles en nog wat over haar kinderen geroepen mag worden. We praten wel over racistische opmerkingen he!Ik schrijf nergens dat er maar van alles over haar kinderen geroepen mag worden. Dat maak jij er zelf van. Wel vind ik dat Anouk zelf ook wel eens naar haar taalgebruik mag kijken. Dat ze uit Den Haag komt vind ik voor een vrouw en moeder van 40, die beter zou moeten weten, geen excuus. Ik vind de term mongolen gebruiken zoals zij dat doet een gevalletje van grof in de mond. Daarnaast vind ik nog steeds dat zij zelf moet opletten met wat ze op social media plaatst en in de media roept, want ook daar laat ze regelmatig steken vallen.
Die steken is maar hoe je het bekijkt en rechtvaardigt niet dat mensen racistische kwetsende dingen over haar kinderen mogen roepen.

Of anouk jofel taalgebruik heeft staat imho daar compleet los van.

Anouk bevallen van dochtertje

De Telegraaf

36 minuten geleden

Anouk is bevallen van een dochtertje. Dat maakt de zangeres bekend op Facebook.

Het meisje heet Jelizah Rose. "Mijn leven in ongelofelijk. We zijn ontzettend verliefd", schrijft Anouk bij een foto waarop haar vriend Dominique Schellekens met de kleine te zien is.

Het is het eerste kindje van Anouk en Dominique. De zangeres heeft al vijf kinderen: met Remon Stotijn kreeg zij zonen Benjahmin Kingsley, Elijah Jeremiah en dochter Phoenix Ray. Rapper Unorthodox is de vader van zoon Jesiah Dox en zoontje Sion Jethro kreeg ze met basketballer Seraino Dalgliesh.
LOEP ME MAAR aub.
Ik las het net ook. Leuk voor d'r!
.
Gewoon tokkie, niet meer niet minder. Je bent een ongelooflijke egoïst als je zes kinderen neemt, zonder uitzondering.
quote:Aureel schreef op 24 juni 2016 @ 13:47:

Ik las het net ook. Leuk voor d'r!Alleen die namen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Liberty97 schreef op 25 juni 2016 @ 17:11:

Gewoon tokkie, niet meer niet minder. Je bent een ongelooflijke egoïst als je zes kinderen neemt, zonder uitzondering.

Waarom? Zolang de kinderen de liefde krijgen die ze verdienen en zij financieel kan zorgen dat die niets te kort komen zie ik niet waar iemand het lef vandaan haalt een 'ongelooflijke egoist' te noemen.

Bovendien heeft ze geen kinderen genomen, maar gekregen.
quote:Eindeloos schreef op 25 juni 2016 @ 17:14:

[...]

Alleen die namen Nou!
anoniem_229795 wijzigde dit bericht op 25-06-2016 17:19
Reden: gewist, vond ik zielig voor Anouk
% gewijzigd
quote:edamame schreef op 25 juni 2016 @ 17:16:

[...]

Waarom? Zolang de kinderen de liefde krijgen die ze verdienen en zij financieel kan zorgen dat die niets te kort komen zie ik niet waar iemand het lef vandaan haalt een 'ongelooflijke egoist' te noemen.

Bovendien heeft ze geen kinderen genomen, maar gekregen.

Het is 2016, kinderen krijg je niet, die neem je.

De toekomst van haar kinderen interesseert haar blijkbaar niets, anders neem je er geen zes. Die heeft ze puur omdat ZIJ het zo leuk vindt. Overpopulatie? Lekker boeiend, wat maakt het ook uit in wat voor wereld je je kinderen achter laat. Achterlijke namen? Veel plezier met je werkeloosheid. Puur egoïsme.

Bovendien vragen die kinderen er niet om om geboren te worden, en al helemaal in zo'n situatie. Maar nee, mams vond het 'zo leuk'. Het zijn kinderen hoor, geen speeltjes.
quote:Liberty97 schreef op 25 juni 2016 @ 17:20:

[...]

De toekomst van haar kinderen interesseert haar blijkbaar niets, anders neem je er geen zes. Die heeft ze puur omdat ZIJ het zo leuk vindt. Overpopulatie? Lekker boeiend, wat maakt het ook uit in wat voor wereld je je kinderen achter laat. Achterlijke namen? Veel plezier met je werkeloosheid. Puur egoïsme.

Bovendien vragen die kinderen er niet om om geboren te worden, en al helemaal in zo'n situatie. Maar nee, mams vond het 'zo leuk'. Het zijn kinderen hoor, geen speeltjes.Ik maak mij meer zorgen om jou en je sneue gedachtes dan het welzijn van die kinderen.
.
quote:edamame schreef op 25 juni 2016 @ 17:16:

[...]

Bovendien heeft ze geen kinderen genomen, maar gekregen.Maar de kans is groot dat je geen kinderen krijgt, als je besluit er geen te nemen.
LOEP ME MAAR aub.
quote:edamame schreef op 25 juni 2016 @ 17:31:

[...]

Ik maak mij meer zorgen om jou en je sneue gedachtes dan het welzijn van die kinderen.Want?

[...]

Bovendien vragen die kinderen er niet om om geboren te worden, en al helemaal in zo'n situatie. Maar nee, mams vond het 'zo leuk'. Het zijn kinderen hoor, geen speeltjes.Wáár zit de link tussen de toekomst van haar kinderen en het aantal kinderen? Ik zie het even niet, geloof ik.
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...

[...]

Bovendien vragen die kinderen er niet om om geboren te worden, en al helemaal in zo'n situatie. Maar nee, mams vond het 'zo leuk'. Het zijn kinderen hoor, geen speeltjes.

Kinderen vragen er nooit om geboren te worden. En iedereen die kinderen heeft, heeft die omdat ze het zelf zo leuk vinden. Ik snap niet zo goed wat er anders is aan de situatie van Anouk. Anouk heeft geld en tijd zat voor die kids. En tja, vanwege overpopulatie zou niemand dus nog maar kinderen moeten krijgen; één of zes maakt niet uit, dat argument gaat altijd op.

Kortom: je praat poep.
Ieder ander die hier op het forum schrijft dat zij 6 kinderen van 4 verschillende mannen heeft, krijgt het hele forum over zich heen. Dan maakt het ineens niet uit of die forumster genoeg geld en aandacht voor die kinderen heeft. Ik zie niet in waarom Anouk dan ontzien moet worden. Zelf heeft ze ook altijd commentaar op iedereen.

Die jonge knul is vast geen blijverdje. Hij ging al eerder vreemd. Ze zoekt niet bepaald vadermateriaal uit. Zou ze eigenlijk net zo dik als Trijntje blijven? Die zag ik deze week op de buis en die was kolossaal. Anouk vond ik ook al erg dik geworden.
quote:Pientjexxxx schreef op 25 juni 2016 @ 21:01:

Ieder ander die hier op het forum schrijft dat zij 6 kinderen van 4 verschillende mannen heeft, krijgt het hele forum over zich heen. Dan maakt het ineens niet uit of die forumster genoeg geld en aandacht voor die kinderen heeft. Ik zie niet in waarom Anouk dan ontzien moet worden. Zelf heeft ze ook altijd commentaar op iedereen.

Die jonge knul is vast geen blijverdje. Hij ging al eerder vreemd. Ze zoekt niet bepaald vadermateriaal uit. Zou ze eigenlijk net zo dik als Trijntje blijven? Die zag ik deze week op de buis en die was kolossaal. Anouk vond ik ook al erg dik geworden.Mij maakt het serieus niets uit hoor. Ik denk er hooguit het mijne van, maar voel me niet geroepen daarover met een vingertje te gaan wijzen. Maar, fijn dat jullie zo gelukkig worden door het lekker afkraken van anderen. Voel je je vast een stuk beter door.
quote:nbk schreef op 25 juni 2016 @ 18:14:

[...]

Wáár zit de link tussen de toekomst van haar kinderen en het aantal kinderen? Ik zie het even niet, geloof ik.[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-06-2016 10:23
Reden: ongepast en op de man
% gewijzigd
quote:Aureel schreef op 25 juni 2016 @ 19:17:

[...]

Kinderen vragen er nooit om geboren te worden. En iedereen die kinderen heeft, heeft die omdat ze het zelf zo leuk vinden. Ik snap niet zo goed wat er anders is aan de situatie van Anouk. Anouk heeft geld en tijd zat voor die kids. En tja, vanwege overpopulatie zou niemand dus nog maar kinderen moeten krijgen; één of zes maakt niet uit, dat argument gaat altijd op.

Kortom: je praat poep. [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-06-2016 10:24
Reden: ongepast en op de man
% gewijzigd
quote:Aureel schreef op 25 juni 2016 @ 21:32:

[...]

Mij maakt het serieus niets uit hoor. Ik denk er hooguit het mijne van, maar voel me niet geroepen daarover met een vingertje te gaan wijzen. Maar, fijn dat jullie zo gelukkig worden door het lekker afkraken van anderen. Voel je je vast een stuk beter door.Ik vind het raar dat er met twee maten gemeten wordt. Bij ieder andere vrouw is ze aso en als het Anouk betreft is ze ineens de ideale moeder. Volgens mij maakt het je eel iets uit, want anders reageer je hier niet zo aangebrand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven