Entertainment alle pijlers

Anouk Songfestival

17-10-2012 14:43 242 berichten
Alle reacties Link kopieren
Anouk. Echt, ik hou van je. Wat een heerlijk mens ben je, en wat een topartiest. Maar het songfestival?! Echt? WHY!? Wiens carrière heeft dat goed gedaan de laatste jaren, als je voor Nederland uitkomt?

Anouk op Facebook

Goed idee?

Totaal aantal stemmen: 56

Ja, met Anouk gaan we winnen (30%)
Ja, het zal de bekendheid van Anouk goed doen (4%)
Nee, we verliezen toch weer (48%)
Nee, ik zal met mijn handen voor mijn ogen kijken uit angst (18%)
Borsato groter dan Anouk

Mwoehahaha, mag ik even lachen. Borsato is niks zonder Ewbank, Anouk kan tenminste nog zelf nummers schrijven.
Grief is just love with nowhere to go
Niet in lengte, en eigenlijk voor de rest ook niet nee.
Oh mèn, dat had ik niet eens gelezen. Borsato groter dan Anouk. Joh, hij haalt het echt láng niet bij haar. En dat weet hij zelf ook.
Even daar gelaten wie je leuker (of bter) vindt, ik denk dat Borsato toch wel een betere boterham verdient in de muziekwereld dan Anouk... (Of hij goed is met geld (kwijtraken) doet er voor het gemak even niet toe...)

En ik denk ook dat hij meer fans heeft.

Ben zelf geen fan, van beiden niet.
quote:Melpomene schreef op 18 oktober 2012 @ 11:05:

[...]

Ik denk dat ze zeker 'moeilijk' is. Over het algemeen wordt het niet gewaardeerd als je je eigen gang gaat en er een duidelijke mening op na houdt. Maar ik vind dat juist wel verfrissend.Het 'moeilijk mens-zijn' zit hem nou niet in een eigen mening hebben en de eigen weg gaan. Maar in de prive-relaties, moeilijke relaties, onhandige relaties, dramatische cd over scheiding, lyrische cd om nieuwe liefde, nog meer drama door breuk, moeilijke familie-relaties, moeilijke vriendschappelijke relaties. Kortom: moeilijk!
quote:gelukkigleven schreef op 18 oktober 2012 @ 15:03:

Even daar gelaten wie je leuker (of bter) vindt, ik denk dat Borsato toch wel een betere boterham verdient in de muziekwereld dan Anouk... (Of hij goed is met geld (kwijtraken) doet er voor het gemak even niet toe...)

En ik denk ook dat hij meer fans heeft.

Ben zelf geen fan, van beiden niet.Maar Borsato doet ook veel meer dan Anouk: The Voice en hij heeft zo'n beetje elke plaats tig keer aangedaan met optredens.
Borsato Groot

Grote viespeuk misschien.
quote:clarins schreef op 18 oktober 2012 @ 15:03:

[...]

Het 'moeilijk mens-zijn' zit hem nou niet in een eigen mening hebben en de eigen weg gaan. Maar in de prive-relaties, moeilijke relaties, onhandige relaties, dramatische cd over scheiding, lyrische cd om nieuwe liefde, nog meer drama door breuk, moeilijke familie-relaties, moeilijke vriendschappelijke relaties. Kortom: moeilijk!Overdrijf je niet eens beetje? Volgens mij heeft ze twee exen, een verstoorde band met haar moeder, en is de hele bedoeling van het artiest zijn dat je spraakmakende albums maakt.
quote:Star schreef op 18 oktober 2012 @ 15:10:

Borsato Groot

Grote viespeuk misschien.Met zijn dikke L.
Het gaat hier niet over Borsato en mijn woorden worden een beetje het uit verband gerukt.

Ik bedoel meer dat ik er waarde aan hecht als een artiest zijn heimat heeft gevonden en daar gewoon blijft. Anouk had dit land het liefst al tien keer verlaten maar moet hier min-of-meer noodgedwongen blijven. Het buitenland moet haar namelijk helemaal niet.

Dit songfestival verhaal zal ook wel weer thuishoren binnen die onzinnige ambities de wereld te veroveren.

En ja, Borsato heeft Ewbank, maar Anouk steunt ook volledig op haar band.

Anouk is geen Adele en geen Alicia Keys, en dat gaat ze ook niet worden.

Ik vind het allemaal wat lachwekkend, hoe er op de deelname van Anouk wordt gereageerd.

Sowieso lachwekkend dat Nederland wil meedoen met het festival. We zijn goed in het grootmaken van dj's. Maar popmuziek kunnen we hier niet maken.
quote:Maar Borsato doet ook veel meer dan Anouk: The Voice en hij heeft zo'n beetje elke plaats tig keer aangedaan met optredens.

En al die optredens zijn toch regelmatig uitverkocht.

Anouk doet dat niet, klopt. Die gooit het over een andere boeg. Eerst zeggen dat het haar laatste concert wordt (Arnhem, dacht ik?) om er vervolgens heel snel weer op terug te komen... Want zonder concerten zijn er weinig boterhammen te verdienen...

En hoe lekker stoer en eigenzinnig en rockster ze dan mag zijn, ook zij moet haar boterham verdienen.
Maar ach, typisch staaltje kop, maaiveld, Nederland enzo. Dan ben je meteen arrogant en een kleretrut.
Hee, wat gaaf dat Anouk Nederland gaat vertegenwoordigen!

Of ze nu wint of niet, het zal een leuk nummer worden en ze kan prima zingen, dus ik vind het een goede keuze. Het werd tijd eens een rockzangeres naar dat ingekakte spektakel te sturen
quote:strike schreef op 18 oktober 2012 @ 15:12:

Het gaat hier niet over Borsato en mijn woorden worden een beetje het uit verband gerukt.

Ik bedoel meer dat ik er waarde aan hecht als een artiest zijn heimat heeft gevonden en daar gewoon blijft. Anouk had dit land het liefst al tien keer verlaten maar moet hier min-of-meer noodgedwongen blijven. Het buitenland moet haar namelijk helemaal niet.

Dit songfestival verhaal zal ook wel weer thuishoren binnen die onzinnige ambities de wereld te veroveren.

En ja, Borsato heeft Ewbank, maar Anouk steunt ook volledig op haar band.

Anouk is geen Adele en geen Alicia Keys, en dat gaat ze ook niet worden.

Ik vind het allemaal wat lachwekkend, hoe er op de deelname van Anouk wordt gereageerd.

Sowieso lachwekkend dat Nederland wil meedoen met het festival. We zijn goed in het grootmaken van dj's. Maar popmuziek kunnen we hier niet maken.Joh, ze heeft een tijd in de US gezeten voor haar carrière, en is vervolgens terug gekomen. Dus? En volgens mij is het laatste wat ze wil een Alicia of een Adele worden hoor. ze is erg tevreden met wie ze is. Als Anouk van alles wilde bereiken ten koste van haar privéleven dan had ze zich ook wel de blubber opgetreden. Maar ze staat erom bekend dat ze dat niet doet, omdat ze het vooral gewoon LEUK wil hebben.
quote:gelukkigleven schreef op 18 oktober 2012 @ 15:13:

[...]

En al die optredens zijn toch regelmatig uitverkocht.

Anouk doet dat niet, klopt. Die gooit het over een andere boeg. Eerst zeggen dat het haar laatste concert wordt (Arnhem, dacht ik?) om er vervolgens heel snel weer op terug te komen... Want zonder concerten zijn er weinig boterhammen te verdienen...

En hoe lekker stoer en eigenzinnig en rockster ze dan mag zijn, ook zij moet haar boterham verdienen.

Tuurlijk zijn die optredens van Borsato goed bezocht: hij heeft een hoop fans. Mooi toch?

Hee en wanneer is het volgende concert van Anouk dan? Wist ik niks van!
quote:frizzy schreef op 18 oktober 2012 @ 15:15:

[...]

Joh, ze heeft een tijd in de US gezeten voor haar carrière, en is vervolgens terug gekomen. Dus? En volgens mij is het laatste wat ze wil een Alicia of een Adele worden hoor. ze is erg tevreden met wie ze is. Als Anouk van alles wilde bereiken ten koste van haar privéleven dan had ze zich ook wel de blubber opgetreden. Maar ze staat erom bekend dat ze dat niet doet, omdat ze het vooral gewoon LEUK wil hebben.

Maakt niet uit hoor, maar je schetst nu een beeld van Anouk dat niet klopt.

Tevreden met wie ze is? Vooral 'leuk' willen hebben? Het is geen geheim dat Anouk nog steeds grote plannen heeft buiten de landsgrenzen (ze heeft vaak zat gezegd dat dit land te klein voor haar is) en dat ze over lijken gaat om succes te hebben.

Verhalen van haar ex-bandleden liegen er niet om.
quote:strike schreef op 18 oktober 2012 @ 15:12:

Ik bedoel meer dat ik er waarde aan hecht als een artiest zijn heimat heeft gevonden en daar gewoon blijft. Ja, de goudmijn hebben ze destijds wel gevonden door zeikmuziek te maken voor kwelende huisvrouwen. Met fake romantiek en gejatte emoties (dochters is een regelrechte kopie van Butterfly kisses van Bob Carlisle)
Haai Male
quote:strike schreef op 18 oktober 2012 @ 15:20:

[...]

Maakt niet uit hoor, maar je schetst nu een beeld van Anouk dat niet klopt.

Tevreden met wie ze is? Vooral 'leuk' willen hebben? Het is geen geheim dat Anouk nog steeds grote plannen heeft buiten de landsgrenzen (ze heeft vaak zat gezegd dat dit land te klein voor haar is) en dat ze over lijken gaat om succes te hebben.

Verhalen van haar ex-bandleden liegen er niet om.Haar ex-bandleden? Dan heb je het echt over verhalen van járen geleden. Of heb je ergens een linkje? Dan ben ik waarschijnlijk slecht geinformeerd.
quote:Star schreef op 18 oktober 2012 @ 15:13:

Maar ach, typisch staaltje kop, maaiveld, Nederland enzo. Dan ben je meteen arrogant en een kleretrut.

Ze staat bekend als arrogant en een kleretrut. Daar heeft dat heel maaiveld helemaal niets mee te maken.

Zo'n Armin van Buren, ik vind hetgeen dat hij maakt verschrikkelijk hoor, maar bij zo'n jongen is in geen velden of wegen arrogantie of klootzakkerigheid te ontdekken. En Van Buren is echt vele malen groter dan Anouk.

Nogal een cliche dat je in Nederland niet boven het 'maaiveld' mag uitsteken.

Maar je moet je frustraties als artiest niet op Nederland afreageren als het buitenland je niet moet.
Ik vind Anouk wel een leuke keuze van de grootste ingedutte familie van Nederland. Ik had niet verwacht dat ze akkoord zouden gaan, en dat ze weer iemand uit Volendam zouden sturen.

Ik zit nog steeds te wachten tot er een keer een top DJ uit NL een kunstje wil opvoeren daar, met een goede vocalist, vuurwerk, danseressen, de hele rataplan. Daar is NL goed in, het niet voor niks dat de beste DJ's uit Nederland komen, ik denk dat als de Tros eens meegaat met de tijd, we een stuk verder zouden kunnen komen. En gelukkig doen ze dat dit keer.

Het kan allemaal wel op vriendjespolitiek gehouden worden, maar feit is dat de laatste 10 jaar er nou niet bepaald geweldige inzendingen uit ons land kwamen.
quote:frizzy schreef op 18 oktober 2012 @ 15:23:

[...]

Haar ex-bandleden? Dan heb je het echt over verhalen van járen geleden. Of heb je ergens een linkje? Dan ben ik waarschijnlijk slecht geinformeerd.

Dat die band nu stabiel is komt omdat er een 'winning formula' is die geld en optredens oplevert.

Doet niets af aan haar harde karakter. Integendeel. Ze heeft drommels goed door dat ze niet bandleden kan blijven slijten naarmate ze ouder wordt.

Net zoals ze drommels goed doorhad dat ze haar publiek in Nederland wel moest 'omarmen' en wat meer publiekslieveling moest worden.

Maar het is gezien haar ambities en verleden nogal ongeloofwaardig.
quote:Star schreef op 18 oktober 2012 @ 15:23:

Haai Male Haaaai
quote:Maleficent schreef op 18 oktober 2012 @ 15:26:

Ik vind Anouk wel een leuke keuze van de grootste ingedutte familie van Nederland. Ik had niet verwacht dat ze akkoord zouden gaan, en dat ze weer iemand uit Volendam zouden sturen.

Ik zit nog steeds te wachten tot er een keer een top DJ uit NL een kunstje wil opvoeren daar, met een goede vocalist, vuurwerk, danseressen, de hele rataplan. Daar is NL goed in, het niet voor niks dat de beste DJ's uit Nederland komen, ik denk dat als de Tros eens meegaat met de tijd, we een stuk verder zouden kunnen komen. En gelukkig doen ze dat dit keer.

Het kan allemaal wel op vriendjespolitiek gehouden worden, maar feit is dat de laatste 10 jaar er nou niet bepaald geweldige inzendingen uit ons land kwamen.Ben het helemaal eens met deze reactie.
quote:strike schreef op 18 oktober 2012 @ 15:28:

[...]

Ben het helemaal eens met deze reactie.Zijn we het toch ergens over eens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven