Entertainment alle pijlers

Anouk Songfestival

17-10-2012 14:43 242 berichten
Alle reacties Link kopieren
Anouk. Echt, ik hou van je. Wat een heerlijk mens ben je, en wat een topartiest. Maar het songfestival?! Echt? WHY!? Wiens carrière heeft dat goed gedaan de laatste jaren, als je voor Nederland uitkomt?

Anouk op Facebook

Goed idee?

Totaal aantal stemmen: 56

Ja, met Anouk gaan we winnen (30%)
Ja, het zal de bekendheid van Anouk goed doen (4%)
Nee, we verliezen toch weer (48%)
Nee, ik zal met mijn handen voor mijn ogen kijken uit angst (18%)
Ik zie haar ook nog wel voortijdig afhaken, als madam het een of ander niet bevalt...zijn we helemaal mooi klaar!

Afgezien daarvan vind ik het de eerste echt goede artiest die ooit voor ons land heeft meegedaan. Of ze een kans maakt is een tweede, aan dat soort voorspellingen waag ik me niet meer.
Voor het eerst in mijn leven verheug ik me op het songfestival! En als het nu niks wordt nooit meer.
Ik heb er ook zin in!
Ik verheug me vooral over het gedoe wat voorafgaande aan het SF nog heus zal komen...

Anouk die ineens toch niet meer wil, of het heel anders wil dan afgesproken. Nee, dit gaat nog nieuws opleveren.

Kunnen we de winter niet gewoon overslaan en doorzappen naar het voorjaar?
Ik denk dat Anouk niet voor veel gedoe gaat zorgen. In ieder geval niet in de zin van contractbreuk oid. Maar misschien wel een liedje met schunnige teksten ofzo.
quote:frizzy schreef op 18 oktober 2012 @ 18:52:

Inderdaad. Edsilia zesde. Daarna hadden we Marlayne nog, en dáárna ging het behoorlijk bergafwaarts.

Wat nou als Anouk niet eens doorgaat? Dat lijkt me echt erg.Edsilia werd vierde, nog beter dus.
Ik ben blij met Anouk, vergeleken met wat de laatste jaren op het toneel werd gezet, steekt ze er met kop en schouders uit. Ik denk dat Anouk heel goed weet wat ze doet en gewoon haar eigen weg gaat.

Niet aanschuiven en gezellig leuk meedoen, maar gewoon lekker dwars zijn en geen meeloper. Minder is dat in de muziekindustrie het grotendeels gaat over meelopers en eigenzinnige zangers en zangeressen minder aan de bak komen, ook al heb je talent genoeg.
Bij het Songfestival is het nooit om goede muziek gegaan, maar vooral om opvallen. Een getalenteerde artiest met een goed nummer maakt net zoveel kans als een act die om wat voor reden ook heel erg opvalt, maar muzikaal weinig voorstelt. Voor iemand als Anouk valt er wat dat betreft weinig eer aan te behalen. De Tros is kennelijk bezweken voor de publieke opinie en zo blijft ons in ieder geval weer iemand uit de Volendammer sekte, of een of andere Voice/ Idols etc kandidaat, bespaard Anouk is natuurlijk wel weer een veel beter visitekaartje voor NL dan al die Nederlandse inzendingen van de afgelopen jaren, het ene nog kanslozer dan het andere.

Anouk houdt denk ik wel van verrassen en een uitdaging, dus vermoed dat ze het daarom doet. Ik hoop in ieder geval dat ze volgend jaar gaat scoren en wie weet.

Aangezien het wel een grillige en temperamentvolle dame is, ben ik wel benieuwd of het allemaal goed blijft gaan. Het is niet te hopen dat ze ineens afhaakt omdat ze ruzie heeft gekregen met de Tros of gewoon omdat ze er plotseling geen zin meer in heeft.
quote:Star schreef op 18 oktober 2012 @ 18:20:

[...]

Vijf keer eindigde Nederland helemaal onderaan:

1958: Corry Brokken - Heel de wereld

1962: De Spelbrekers - Katinka

1963: Annie Palmen - Een speeldoos

1968: Ronnie Tober - Morgen

2011: 3JS - Never alone (halve finale)

Kleine kokette Katinka als laatste?!? Blijkt weer eens dat het songfestival niets van échte muziek begrijpt!

http://www.youtube.com/watch?v=DPzoydLh5YY
Ha! Loreen is ook fan van Anouk! Klik!
quote:Frizzy schreef op 31 oktober 2012 @ 21:13:

Ha! Loreen is ook fan van Anouk! Klik!Is ze stoned of praat ze altijd zo?
Grief is just love with nowhere to go
quote:Maleficent schreef op 01 november 2012 @ 15:26:

[...]

Is ze stoned of praat ze altijd zo?Ik denk dat ze altijd stoned is.

Ik kijk naar haar en het enige wat ik steeds denk is; ga toch eens naar de kapper, is toch helemaal niet fijn, die pony in je ogen.
Grief is just love with nowhere to go
Ik denk dat zij het wel fijn vindt, er zo tussendoor gluren. Dat wazige beeld past goed bij dat stonede gevoel.
14 mei wordt de dag! http://www.anouk.nl/blog/ ... rovisiesongfestival/3911/
Na de indianentooi en de vertaling van een van de smurfenliedjes.

Ik vond de toppers ook best wel leuk, maar dat nummer.....

Als ik zo naar de deelnemers kijk de laatste jaren dan is het meer een "wie draagt de mafste outfit" geworden voor uitzending.

Ik heb bijna al haar albums.

Ik ga nu weer eens kijken. Ik ben benieuwd wat ze er van maakt.
Ik zat trouwens op pagina 1 en zie nu pas de laatste reacties.

Ik heb de datum genoteerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven