Anouk Songfestival
vrijdag 19 oktober 2012 om 01:17
vrijdag 19 oktober 2012 om 15:37
zaterdag 20 oktober 2012 om 16:46
Ik ben blij met Anouk, vergeleken met wat de laatste jaren op het toneel werd gezet, steekt ze er met kop en schouders uit. Ik denk dat Anouk heel goed weet wat ze doet en gewoon haar eigen weg gaat.
Niet aanschuiven en gezellig leuk meedoen, maar gewoon lekker dwars zijn en geen meeloper. Minder is dat in de muziekindustrie het grotendeels gaat over meelopers en eigenzinnige zangers en zangeressen minder aan de bak komen, ook al heb je talent genoeg.
Niet aanschuiven en gezellig leuk meedoen, maar gewoon lekker dwars zijn en geen meeloper. Minder is dat in de muziekindustrie het grotendeels gaat over meelopers en eigenzinnige zangers en zangeressen minder aan de bak komen, ook al heb je talent genoeg.
maandag 22 oktober 2012 om 23:16
Bij het Songfestival is het nooit om goede muziek gegaan, maar vooral om opvallen. Een getalenteerde artiest met een goed nummer maakt net zoveel kans als een act die om wat voor reden ook heel erg opvalt, maar muzikaal weinig voorstelt. Voor iemand als Anouk valt er wat dat betreft weinig eer aan te behalen. De Tros is kennelijk bezweken voor de publieke opinie en zo blijft ons in ieder geval weer iemand uit de Volendammer sekte, of een of andere Voice/ Idols etc kandidaat, bespaard Anouk is natuurlijk wel weer een veel beter visitekaartje voor NL dan al die Nederlandse inzendingen van de afgelopen jaren, het ene nog kanslozer dan het andere.
Anouk houdt denk ik wel van verrassen en een uitdaging, dus vermoed dat ze het daarom doet. Ik hoop in ieder geval dat ze volgend jaar gaat scoren en wie weet.
Aangezien het wel een grillige en temperamentvolle dame is, ben ik wel benieuwd of het allemaal goed blijft gaan. Het is niet te hopen dat ze ineens afhaakt omdat ze ruzie heeft gekregen met de Tros of gewoon omdat ze er plotseling geen zin meer in heeft.
Anouk houdt denk ik wel van verrassen en een uitdaging, dus vermoed dat ze het daarom doet. Ik hoop in ieder geval dat ze volgend jaar gaat scoren en wie weet.
Aangezien het wel een grillige en temperamentvolle dame is, ben ik wel benieuwd of het allemaal goed blijft gaan. Het is niet te hopen dat ze ineens afhaakt omdat ze ruzie heeft gekregen met de Tros of gewoon omdat ze er plotseling geen zin meer in heeft.
dinsdag 23 oktober 2012 om 10:04
quote:Star schreef op 18 oktober 2012 @ 18:20:
[...]
Vijf keer eindigde Nederland helemaal onderaan:
1958: Corry Brokken - Heel de wereld
1962: De Spelbrekers - Katinka
1963: Annie Palmen - Een speeldoos
1968: Ronnie Tober - Morgen
2011: 3JS - Never alone (halve finale)
Kleine kokette Katinka als laatste?!? Blijkt weer eens dat het songfestival niets van échte muziek begrijpt!
http://www.youtube.com/watch?v=DPzoydLh5YY
[...]
Vijf keer eindigde Nederland helemaal onderaan:
1958: Corry Brokken - Heel de wereld
1962: De Spelbrekers - Katinka
1963: Annie Palmen - Een speeldoos
1968: Ronnie Tober - Morgen
2011: 3JS - Never alone (halve finale)
Kleine kokette Katinka als laatste?!? Blijkt weer eens dat het songfestival niets van échte muziek begrijpt!
http://www.youtube.com/watch?v=DPzoydLh5YY
donderdag 17 januari 2013 om 15:08
14 mei wordt de dag! http://www.anouk.nl/blog/ ... rovisiesongfestival/3911/
donderdag 17 januari 2013 om 15:13
Na de indianentooi en de vertaling van een van de smurfenliedjes.
Ik vond de toppers ook best wel leuk, maar dat nummer.....
Als ik zo naar de deelnemers kijk de laatste jaren dan is het meer een "wie draagt de mafste outfit" geworden voor uitzending.
Ik heb bijna al haar albums.
Ik ga nu weer eens kijken. Ik ben benieuwd wat ze er van maakt.
Ik vond de toppers ook best wel leuk, maar dat nummer.....
Als ik zo naar de deelnemers kijk de laatste jaren dan is het meer een "wie draagt de mafste outfit" geworden voor uitzending.
Ik heb bijna al haar albums.
Ik ga nu weer eens kijken. Ik ben benieuwd wat ze er van maakt.