Entertainment alle pijlers

as the world turns

08-06-2010 22:13 319 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie zit er helemaal in deze serie en kan ik wat vragen wie waar gebleven is? ben even nieuwsgierig keek laatst weer even en miste wat personen....doei

Toevoeging: hier geen spoilers plaatsen!
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 02-08-2010 20:14
Reden: toevoeging
% gewijzigd
:D
Jade is toch nooit doorgegaan, ze ging even weg uit de serie.

Wel erg stom dat deze jade zo anders eruit ziet!
Waaraan zou Jade dan moeten zijn doodgegaan? Ik kan het me niet herinneren.

Volgens mij kreeg Larry een baan ergens anders ofzo, hij was politieagent. En door het kraanwater wat hij daar dronk, is zijn karakter negatief veranderd.
ow wacht , mijn fout...

sophie was begraven ,niet jade
[quote]emaille schreef op 19 juli 2010 @ 20:46:

Waaraan zou Jade dan moeten zijn doodgegaan? Ik kan het me niet herinneren.

Volgens mij kreeg Larry een baan ergens anders ofzo, hij was politieagent. En door het kraanwater wat hij daar dronk, is zijn karakter negatief veranderd.[/quote]

larry was toch dokter? Maar ja...dokters drinken ook kraanwater
En kan iemand mij vertellen waarom Carly ineens met Craig trouwt?
O oeps ik denk dat ik in de war ben met een andere soap waar hij 100 jaar geleden in speelde, daar was hij politieagent.

....

Even nagezocht: dat was Another World. Voor wie het wilde weten
quote:louisavuitton schreef op 19 juli 2010 @ 22:36:

En kan iemand mij vertellen waarom Carly ineens met Craig trouwt?Omdat Graig de voogdij wil krijgen over Johnny. Hij denkt dat hij meer kans maakt als hij een "stabiel" gezinsleven heeft en een "moeder" die voor Johnny kan zorgen. Bovendien heeft hij Carly een boel geld geleend voor Metro en daar dat doet ie natuurlijk niet zomaar, daar wil hij iets voor terug...
quote:emaille schreef op 19 juli 2010 @ 20:46:

En door het kraanwater wat hij daar dronk, is zijn karakter negatief veranderd.

OMG, ik drink ook elke dag kraanwater. Ik wist niet dat dat zo gevaarlijk was.

Grief is just love with nowhere to go
Pas maar op. Er kan nog meer gebeuren. Straks ga je terug naar je oude stad en dan herkent niemand je meer terug!
quote:Leaf schreef op 20 juli 2010 @ 08:12:

[...]

Omdat Graig de voogdij wil krijgen over Johnny. Hij denkt dat hij meer kans maakt als hij een "stabiel" gezinsleven heeft en een "moeder" die voor Johnny kan zorgen. Bovendien heeft hij Carly een boel geld geleend voor Metro en daar dat doet ie natuurlijk niet zomaar, daar wil hij iets voor terug...hé bah...wat een rare wending weer ineens...dat doen ze nu steeds in soap. Steeds als ze de voogdij willen, dan trouwen ze met de vijand.
Ja maar Dusty heeft nu Meg gevraagd om te trouwen. Dat zal Paul vast erg waarderen.
quote:emaille schreef op 20 juli 2010 @ 12:51:

Pas maar op. Er kan nog meer gebeuren. Straks ga je terug naar je oude stad en dan herkent niemand je meer terug!Nee iedereen herkent je ook al zie je er totaal anders uit en ben je 25 cm kleiner of groter
Oja, daar heb je gelijk in. Je publiek herkent je alleen niet meer. Heb jij dat nooit gehad?
`Tuurlijk wel,net als dat ikzelf al meerder malen ben ontvoerd,zwanger geweest van verschillende mannen ,minstens 3x getrouwd,bloedtesten heb vervalst,in de gevangenis gezeten(maar nooit lang )en op Emma's boerderij heb gewoond.
Ik vind het altijd zo knap dat die mensen zoveel meemaken, maar nooit overspannen zijn (oke Paul misschien wel) of eens naar een shrink gaan. De meesten zijn inderdaad ontvoerd geweest, paar keer zo ziek dat ze bijna dood waren, zwangerschappen lopen bijna altijd slecht af, trouwen/scheiden alsof het allemaal niks kost, raken banen kwijt, vermoorden mensen per ongeluk, maar niemand die er mee zit ofzo.
Ze vergeten gewoon snel daar denk ik.Bv dat Emily Dusty had ontvoerd en vastgebonden etc maar daarna kregen ze een relatie....

Het gif wat op de farm in de grond zat zal wel door heel de stad zitten...
quote:Maleficent schreef op 20 juli 2010 @ 20:33:

Ik vind het altijd zo knap dat die mensen zoveel meemaken, maar nooit overspannen zijn (oke Paul misschien wel) of eens naar een shrink gaan. De meesten zijn inderdaad ontvoerd geweest, paar keer zo ziek dat ze bijna dood waren, zwangerschappen lopen bijna altijd slecht af, trouwen/scheiden alsof het allemaal niks kost, raken banen kwijt, vermoorden mensen per ongeluk, maar niemand die er mee zit ofzo.Shit happens
quote:emaille schreef op 19 juli 2010 @ 23:13:

O oeps ik denk dat ik in de war ben met een andere soap waar hij 100 jaar geleden in speelde, daar was hij politieagent.

....

Even nagezocht: dat was Another World. Voor wie het wilde weten He, die serie heb ik heel lang geleden ook gevolgd, was volgens mij alleen in het engels. Dat was nog voor ATWT.
Ja, dat werd op Sky Channel uitgezonden geloof ik?? Kleur hadden we al wel
Jaja, wie ziet het nog meer van 10 km afstand aankomen; Jack gaat terug naar Carly en Jack-Vrouw krijgt een facial schouder van Craig.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
ja very cherry daar kun je eigenlijk opwachten he?!

Wie kent Billy Warlock nog??

Hij speelde heeeeel vroeger in Baywatch als Eddie Kramer

Hij maakt binnenkort ook zijn opwachting in Oakdale

detail:Hij is in real life getrouwd met Janet
Geweldig topic, zo hoef ik ATWT niet meer op tv te volgen!
Djeez, Paul mag van mij nu echt officieel, serieus en voor altijd dood. Wat een kneus.
quote:Very Cherry schreef op 29 juli 2010 @ 22:41:

Jaja, wie ziet het nog meer van 10 km afstand aankomen; Jack gaat terug naar Carly en Jack-Vrouw krijgt een facial schouder van Craig.Volgens mij gaat Jack inderdaad terug naar Carly, maar krijgt Janet wat met Dusty.
anoniem_101954 wijzigde dit bericht op 31-07-2010 13:43
Reden: spoilers eruit gehaald
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven