Entertainment alle pijlers

as the world turns

08-06-2010 22:13 319 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie zit er helemaal in deze serie en kan ik wat vragen wie waar gebleven is? ben even nieuwsgierig keek laatst weer even en miste wat personen....doei

Toevoeging: hier geen spoilers plaatsen!
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 02-08-2010 20:14
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Ook raar dat johny al 5 is, terwijl dusty laatst nog zei dat Jennifer een jaar of 2 overleden is. Klopt ook niet. Ik ga t niet neer kijken, al de andere acteurs.... Dit is geloof ik de 4e Lucy.
quote:Bubbles_ schreef op 24 juni 2010 @ 15:40:

[...]

Jennifer is echt dood en de biologische vader van Johnny is Craig.

Er was toen toch al iets aan de hand met die baby? Heeft hij toen niet iets van de (overleden) baby van Emily (en Paul) gekregen?Johnny is verwisseld geweest met het kind van Gwen. Die was doodgeboren ofzo en later kwam uit dat niet het kind van Jennifer maar het kind van Gwen dood was. Om het allemaal wat gemakkelijker te maken
.
quote:Bubbles_ schreef op 26 juni 2010 @ 14:28:

Emily neemt het risico en niet alleen haar baby overleeft de procedure, maar ook Johnny wordt weer beter.Wat is er hierna ook alweer met Emily's baby gebeurd dan? Dacht dat die toch overleden was.
Doodgeboren volgens mij. Staat me iets van bij dat ze weëen kreeg op de boerderij en dat Meg notabena dat kind gehaald heeft.

En die heette ook Jennifer, naar die andere vernoemd.
Verdomd ja, Caleb... 't zou zomaar kunnen zijn dat ik me vergis met Jack. En ja, ik kijk ook al heul lang, maar ja, soms nemen zaken zo'n onverwachte en onlogische wending da'k wel 'ns de spreekwoordelijke draad kwijtraak.

Ook veroorloof ik me soms een ATWT-vrije periode, die kan variëren van een week tot een jaar.

Dan raak je wel 'ns verward ja...
Een jaar lang geen ATWT kijken???????????

Ik vind een week al giga lang.
quote:Maleficent schreef op 24 juni 2010 @ 13:11:

Ik snap er niks meer van. Ik ben terug van vakantie, en er is een nieuwe Maddie, een nieuwe Craig, een nieuwe Lucy.... beetje teveel van het goede ineens!

Precies, het is net een parodie van de serie die ik vroegahh altijd keek.

Waarom moeten al die acteurs eigenlijk weg?
Het schijnt dat er sinds een aantal jaar nieuwe schrijvers zijn die een kant op willen met de serie die niemand bevalt. Vandaar dat iedereen weg holt. Inclusief de kijkers. Ze hebben de serie gewoon vermoord.
.
Ik zag het gisteravond, die muts toch.

Bubbles, het is maar een soap....
.
heb al paar maandjes niet gekeken ( gaat moeilijk vanuit buitenland ),, terwijl ik het al meer dan 15 jaar volg.

maar nu wilde ik het weer ff 'bij kijken'. maarre is jade opgestaan uit de dood ofzo??? en wat een lelijkerd is ze in vergelijking met de 'echte'jade

jake en molly vond ik een leuk stelletje!

de 2e craig vind ik ook de leukste! en de nieuwe lily vind ik nog steeds niets

paul mogen ze er zo snel mogelijk uit schoppen.

Caleb Snyder

Kirk Anderson

Iva Snyder

Paul Stenbeck 1

Margot Hughes 2

Rosanna Cabot ! (Yvonne Perry die tegenwoordig vecht tegn borstkanker helaas)

Meg en Josh

Emily Stewart 6 (!)
Wie is eigenlijk de vader van Allie. Ze heeft er nu steeds over maar ik heb geen idee wie dat dan was.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 19 juli 2010 @ 10:51:

Wie is eigenlijk de vader van Allie. Ze heeft er nu steeds over maar ik heb geen idee wie dat dan was.Larry
Ik dacht dat op een gegeven moment bekend werd dat Alison de dochter was van Emily en niet van hun moeder... Of bleek dat later toch niet waar te zijn?
Ja, een eicel van Emily.
Susan wilde nog een kind, maar was niet vruchtbaar meer. Ze was toen met Larry, die toen een hartstikke sympathieke vent was. Susan had dus een eicel nodig. En het beste idee waar zo op konden komen, was dat ze een van Emily kon gebruiken. Dan bleef het zo lekker binnen de familie.

Anyway, zo geschiedde. Ineens was Larry uit de serie en had hij een karakterverandering ondergaan, want nu wilde hij ineens niets meer met Alison te maken hebben en was hij de kwaaie pief.

Zouden ze er echt geen rekening mee houden dat sommige mensen al 20+ jaar kijken en die dingen nog wel weten?
Ik denk het niet emaille
Dat was ook zo raar aan Craig, want dat was vroeger ook een watje.
Ik kan me Larry helemaal niet herinneren. En ik kijk wel heel lang al.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alison is toch ook nog bij hem gaan wonen is chicago ofzo?
Larry kan ik me nog wel herinneren maar geen idee waarom hij en Susan toen zijn gaan scheiden.

Larry McDermott

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven