Entertainment alle pijlers

Astrid H wil zich niet langer verstoppen

27-08-2025 17:17 136 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond gaat Astrid Holleeder een zeer moedige stap zetten; zij gaat bij RTL Boulevard haar gezicht laten zien.
Ik vind dat ontzettend sterk van haar, en kan me ook indenken dat ze bang is.

Om dit te durven doen heb je enorme ballen en het is een dikke middelvinger naar haar broer Willem.

Zo enorm welverdiend ook, om eindelijk een leven in totale vrijheid te gaan leven.
Zeker, mijn neefje, die ik dus ook al jaren niet heb gezien riep als klein hummeltje dat hij bij de politie ging! Poeh, je lijkt gelukkig niet op je vader! Maar dat kan hij dus vergeten vanwege zijn vader. Triest maar waar.
Heftig @ nounou. Hier geen contact meer met mijn vader, om bepaalde redenen. Hij weet ook niet waar ik woon. En ik zit momenteel in een scheiding met een man die ook niet is, wie hij daadwerkelijk is. Athans het is een grote acteur. Voor de buitenwereld een aardige betrouwbare rustige vent, maar binnenshuis was hij dat allesbehalve… (hij woont nu ergens anders) Mensen zien het niet, of willen het niet zien. Gelukkig weten mensen om mij heen wel hoe het zit.
Voor iedereen een groene tuin
Wat heftig Nounou.
En voor Astrid is dat keer 100 als het over heftigheid gaat. Ik vind haar zo stoer!

@groentuintje. In het begin van het loskomen van mijn familie wilde ik bepaalde banden behouden. Dus hij weet wel waar ik woon, maar ik woon hier zo heerlijk dat ik weigerde nog eens te verkassen. Ik ben nu die angst wel voorbij. Wat komt, komt.

Sterkte met je scheiding!
https://www.rtl.nl/boulevard/video/vide ... -het-eerst

Hier het hele filmpje.
Ik kan er niet met droge ogen naar kijken.
Ik blijf het zeggen, Topper, eindelijk je leven terugpakken.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
28-08-2025 09:47
https://www.rtl.nl/boulevard/video/vide ... -het-eerst

Hier het hele filmpje.
Ik kan er niet met droge ogen naar kijken.
Ik blijf het zeggen, Topper, eindelijk je leven terugpakken.
Ik had het nog niet gezien, iets met niet droog kunnen houden en confronterend gevoel.
Jammer van het hoge RTL gehalte, maar ik had niet anders verwacht!

Geweldig dat ze dit doet! Je eigen leven weer terugpakken. :cheer:

Dank voor het delen van de link.
Paradise schreef:
28-08-2025 00:27
Dus je gelooft haar niet.

Je mag je mening trouwens prima geven hier. Maar ik mag ook wat van die mening vinden.
Nou ja, je reactie "Irritant, die twijfel" wekte enigszins een andere indruk. Misschien bedoelde je meer de manier van schrijven dan de twijfel zelf, maar dat stond er niet.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Hoeveel keus had ze? Uit haar laatste boek haalde ik wel dat het " is geen leven zo" gehalte erg groot was geworden. Ik vond het boek ook niet om door te komen trouwens. Zoveel van hetzelfde en langdradig.

Het is de minste van twee kwaden denk ik? Psysho sociaal welzijn was met haar leven in de schaduw bijna niet meer voor elkaar te boksen. Erg eenzaam. Mogelijk heeft ze ook gewoon inkomsten nodig.
Mogelijk draagt bij iedereen bekend zijn ook nog iets bij aan haar veiligheid? Buren kunnen nu voor haar uitkijken bijv. Opluchting voor haar familie ook lijkt me. Maar de dreiging blijft, een onindenkbaar zwaar lot, een hoge prijs betaalt ze voor de veroordeling van haar broer
RonJja schreef:
28-08-2025 00:53
Wat de familieleden gemeen hebben is dat ze van media-aandacht houden. Ik vind het ook theatraal.
Die Holleeder zat toch ook eens bij collegetour en werd toch een tijdje de knuffel crimineel genoemd?

Ik begrijp wel wat Pipi bedoeld. Ik gun deze vrouw al het geluk van de wereld maar vind het gewoon gevaarlijk om op deze manier uit de anonimiteit te stappen. Begrijp ook zeker wel dat het onderduiken haar ook de strot uitkomt.
Miss-Pippi schreef:
28-08-2025 00:05
Bron?
Haar boeken.
Miss-Pippi schreef:
28-08-2025 00:13
Oké.
Opgeschroefde beveiliging en hoge dreiging en prominent en consequent in de media komen, ik vind het een rare combinatie en timing dan. Maar oké.
Je zou misschien haar boeken kunnen lezen, want je geeft je mening terwijl je geen idee hebt waarover je praat.
Miss-Pippi schreef:
28-08-2025 00:18
Geen vergelijkbare situatie van eerst zoveel jaren compleet ondergedoken leven en dan van het ene naar het andere uiterste.
Maar goed, nogmaals. Het zal wel. Lekker belangrijk.
Wat ben jij zuur.
Nounou wat vreselijk dat het ook jouw waarheid is met zo'n broer.
Ik begrijp goed, dat je de regie gewoon pakt en gewoon een leven wil leiden.
Dit is ook een vorm van victim-blaming, he. Iedereen op de socials enzovoort die iemand veroordeelt op wat ze doet of laat, iemand die gewoon géén crimineel is, maar al wel haar hele leven lijdt onder de acties van haar broer, en waarbij haar hele familie, van zus tot moeder tot haar eigen kinderen en kleinkinderen erin zijn meegetrokken. Allemaal mensen die geen strafblad hebben, allemaal mensen die een normaal en in dit geval nog succesvol leven ook (proberen) te leiden.

Wie zijn wij om daar überhaupt lelijk over te doen. Haar situatie is zo uniek (en niet op een leuke manier) dat zij dat alleen maar zelf kan beslissen. Niemand anders.
Risiebisi schreef:
28-08-2025 11:46
Nounou wat vreselijk dat het ook jouw waarheid is met zo'n broer.
Ik begrijp goed, dat je de regie gewoon pakt en gewoon een leven wil leiden.
Precies, wat de gevolgen dan ook kunnen zijn, die neem je voor lief. En dat klinkt zo stom. Maar leven zoals zij nu 10+ jaar gedaan heeft, leef je dan echt?
mienbillekesjeuken schreef:
28-08-2025 11:57
Dit is ook een vorm van victim-blaming, he. Iedereen op de socials enzovoort die iemand veroordeelt op wat ze doet of laat, iemand die gewoon géén crimineel is, maar al wel haar hele leven lijdt onder de acties van haar broer, en waarbij haar hele familie, van zus tot moeder tot haar eigen kinderen en kleinkinderen erin zijn meegetrokken. Allemaal mensen die geen strafblad hebben, allemaal mensen die een normaal en in dit geval nog succesvol leven ook (proberen) te leiden.

Wie zijn wij om daar überhaupt lelijk over te doen. Haar situatie is zo uniek (en niet op een leuke manier) dat zij dat alleen maar zelf kan beslissen. Niemand anders.
Niets aan toe te voegen!
Nounou schreef:
28-08-2025 12:09
Precies, wat de gevolgen dan ook kunnen zijn, die neem je voor lief. En dat klinkt zo stom. Maar leven zoals zij nu 10+ jaar gedaan heeft, leef je dan echt?
Nee. En dat is dan ook genoeg geweest voor haar. Eigenlijk duurt het al langer. Al sinds haar getuigenis, en daarvoor leefde die hele familie ook in angst.

Ze is chronisch gespannen en heeft iets aan haar hart. Ook geen lekkere in combinatie met de hele situatie.

100% waar.
Risiebisi schreef:
28-08-2025 12:16
Nee. En dat is dan ook genoeg geweest voor haar. Eigenlijk duurt het al langer. Al sinds haar getuigenis, en daarvoor leefde die hele familie ook in angst.

Ze is chronisch gespannen en heeft iets aan haar hart. Ook geen lekkere in combinatie met de hele situatie.
Ze oogde graatmager in dat pak wat ze droeg. Niet vreemd als je al jaren onder hoogspanning, angst en stress staat.

Waar precies geeft iemand haar de schuld van wat haar is overkomen of hoe haar leven er tot nu toe uitzag?
apppie schreef:
28-08-2025 12:29
Waar precies geeft iemand haar de schuld van wat haar is overkomen of hoe haar leven er tot nu toe uitzag?
Niet alleen hier hoor. Vooral op X en onder de krantenberichten op bv FB zijn de reacties soms heel heftig. Van aandachtzoekster tot NSBer tot leugenaar tot iemand die voordeel heeft van haar criminele broer.

Hier is het meer dat mensen vanuit zichzelf redeneren en een oordeel hebben over het in de openbaarheid treden. Terwijl niemand van ons kan zeggen: 'Ik zou dit. of ik zou dat' simpelweg omdat er hier niemand in deze unieke situatie zit.

Nounou licht al een tipje van de sluier op. En in het geval van Holleeder is het een naam en een persoon die echt iedereen kent.
Miss-Pippi schreef:
28-08-2025 00:58
Ik zeg niet dat ik haar niet geloof. Ik vraag gewoon naar bronnen en feiten en hoe het zit. Een angst van iemand hoeft niet altijd gebaseerd te zijn op concrete feiten. Ik begrijp haar angst heel goed, om wat Willem anderen aan heeft gedaan en hoe hij was/is. En omdat hij gezegd heeft ‘wie praat die gaat’.
Ik vraag alleen of er concrete bedreigingen geweest zijn?
Ik vind het bijvoorbeeld opmerkelijk dat er al die jaren dat het meer speelde dan nu geen/minder persoonsbeveiliging was en pas de laatste maanden wel/beter.
Maar je kunt nu nog tien keer herhalen ‘je gelooft haar niet’. Ik vraag wat er concreet bekend is. Maar ik word wijzer van internet en AI dan hier.
jij denkt echt dat zij en haar dochter 24 uur per beveiligd worden, omdat ze iets in haar hoofd haalt?

Bijzonder.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik zat nog even na te denken....... als Astrid zo beveiligd gaat worden, dan valt ze sowieso wel op toch? Met allemaal mensen om haar heen? Dat zie je toch nooit in het openbaar, dus dan is het toch vrij snel duidelijk dat het een uitzonderingssituatie is. Dus als niet uit de anonimiteit was getreden, dan viel ze sowieso wel op.
Suus schreef:
28-08-2025 13:44
Ik zat nog even na te denken....... als Astrid zo beveiligd gaat worden, dan valt ze sowieso wel op toch? Met allemaal mensen om haar heen? Dat zie je toch nooit in het openbaar, dus dan is het toch vrij snel duidelijk dat het een uitzonderingssituatie is. Dus als niet uit de anonimiteit was getreden, dan viel ze sowieso wel op.
Doen ze dat niet zo subtiel dat het niet heel erg opvalt?

Ik zou het trouwens wel netjes vinden om haar in de titel niet Astrid H te noemen.
Die notatie met die ene letter, niet zo fijn. Alsof ze een crimineel is, in plaats van het omgekeerde. En ze hoeft zich niet te schamen voor haar naam.
28-08-2025 12:24
Ze oogde graatmager in dat pak wat ze droeg. Niet vreemd als je al jaren onder hoogspanning, angst en stress staat.
Dat zag ik dan weer niet, maar ik kan mij goed voorstellen dat een stressvrij leven er voor haar niet meer in zit. Afschuwelijk, en dat te bedenken dat háár broer fout zit ( en zijn handlangers ).
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven