Entertainment alle pijlers

Astrid H wil zich niet langer verstoppen

27-08-2025 17:17 161 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond gaat Astrid Holleeder een zeer moedige stap zetten; zij gaat bij RTL Boulevard haar gezicht laten zien.
Ik vind dat ontzettend sterk van haar, en kan me ook indenken dat ze bang is.

Om dit te durven doen heb je enorme ballen en het is een dikke middelvinger naar haar broer Willem.

Zo enorm welverdiend ook, om eindelijk een leven in totale vrijheid te gaan leven.
Risiebisi schreef:
28-08-2025 19:02
Het gaat er toch om, dat een beveiliger vlakbij is, en loopt? Maar ik begrijp je gedachte.

Mijn gedachte is dat er beveiligers om haar heen lopen. Of die nou wel of niet herkenbaar zijn als beveiligers. Maar jij zei dat ze onherkenbaar zullen zijn, dus vandaar dat ik aan jou vroeg hoe je dat zo zeker weet.
Mijn vraag over Sonja is ook beantwoord, door Sonja. Zij zal anoniem blijven.
Suus schreef:
28-08-2025 19:11
Mijn gedachte is dat er beveiligers om haar heen lopen. Of die nou wel of niet herkenbaar zijn als beveiligers. Maar jij zei dat ze onherkenbaar zullen zijn, dus vandaar dat ik aan jou vroeg hoe je dat zo zeker weet.
Het lijkt mij dat ze in burger zullen zijn, dat klopt.
Risiebisi schreef:
28-08-2025 21:44
Mijn vraag over Sonja is ook beantwoord, door Sonja. Zij zal anoniem blijven.
Waar heeft ze dat laten weten? Interview ergens?
Babylon schreef:
28-08-2025 23:20
Waar heeft ze dat laten weten? Interview ergens?
Ja. Ik las het online.
Risiebisi schreef:
28-08-2025 19:07
Ik hoop dat de sceptici - die allemaal wel lijken te denken dat Astrid overdrijft - hun grote toeter gaan houden.
Ik vind dus niet dat Astrid overdrijft daarom vind ik dit echt een heftige move, gevaarlijk.
Sjaantje37 schreef:
29-08-2025 10:30
Ik vind dus niet dat Astrid overdrijft daarom vind ik dit echt een heftige move, gevaarlijk.
Dat heeft ze aan alle kanten ingecalculeerd en ze kiest ervoor. Omdat het alternatief betekent dat ze nog decennialang in isolatie moet leven. Bovendien is het met alle partijen besproken en afgesproken hoe dit te gaan doen.

Gecalculeerd risico nemen vind ik stoer, hoe dan ook.
Ter aanvulling; Astrid heeft uitgesproken dat zij niet denkt dat ze de 65 gaat halen.

Ik gun haar die ( minstens) 5 jaar nog.
Iedereen weet nu wel, als er wat gebeurt, dan wijzen alle vingers 1 persoon aan. Dat is denk ik haar "verzekering".
Babylon schreef:
29-08-2025 19:08
Iedereen weet nu wel, als er wat gebeurt, dan wijzen alle vingers 1 persoon aan. Dat is denk ik haar "verzekering".
Tja, verzekering betekent weinig in deze context want haar broer zit al vast en kan sowieso geen kant meer op. Ik denk dat ik, in haar schoenen, hetzelfde zou doen (als ik de moed had, wat ik moeilijk kan inschatten gelukkig): kiezen voor een half leven in de schaduw zonder alle gewone, kleine dingen die het leven de moeite waard maken (boodschapje hier, bezoekje daar, vakantie met familie, feestjes, even naar de kapper en daarna het terras op met vriendinnen) óf al die dingen wel gewoon doen en denken: dan heb ik in elk geval gelééfd, misschien wat korter dan nodig, maar de nabijheid van familie en vrienden en echt contact is dat wel waard. Het lijkt me vreselijk om veroordeeld te zijn tot eeuwige anonimiteit met pruiken en brillen en steeds wisselende geheime adressen, en laten we de eenzaamheid niet vergeten, dus ik denk dat zij een leeftijd heeft bereikt (60) waarop ze heeft ingezien dat het verborgen, angstige leven dat zij noodgedwongen moest leiden haar die extra levensjaren niet waard zijn. Dan maar een korter leven. Ik weet niet of ik de moed zou hebben maar ik vind het ongelofelijk stoer en ook heel begrijpelijk.
Claire45 schreef:
29-08-2025 19:21
Tja, verzekering betekent weinig in deze context want haar broer zit al vast en kan sowieso geen kant meer op. Ik denk dat ik, in haar schoenen, hetzelfde zou doen (als ik de moed had, wat ik moeilijk kan inschatten gelukkig): kiezen voor een half leven in de schaduw zonder alle gewone, kleine dingen die het leven de moeite waard maken (boodschapje hier, bezoekje daar, vakantie met familie, feestjes, even naar de kapper en daarna het terras op met vriendinnen) óf al die dingen wel gewoon doen en denken: dan heb ik in elk geval gelééfd, misschien wat korter dan nodig, maar de nabijheid van familie en vrienden en echt contact is dat wel waard. Het lijkt me vreselijk om veroordeeld te zijn tot eeuwige anonimiteit met pruiken en brillen en steeds wisselende geheime adressen, en laten we de eenzaamheid niet vergeten, dus ik denk dat zij een leeftijd heeft bereikt (60) waarop ze heeft ingezien dat het verborgen, angstige leven dat zij noodgedwongen moest leiden haar die extra levensjaren niet waard zijn. Dan maar een korter leven. Ik weet niet of ik de moed zou hebben maar ik vind het ongelofelijk stoer en ook heel begrijpelijk.
Ja en ze heeft ook heel bewust gewacht tot haar kleindochter 12 zou worden. Na die 12de verjaardag is ze stap voor stap dit gaan voorbereiden.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven