Entertainment alle pijlers

Avicii (28) overleden

20-04-2018 19:48 210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn manager heeft bekend gemaakt dat de zanger vandaag dood gevonden is in Oman.

Zweedse dj Avicii (28) overleden https://nu.nl/muziek/5232200/zweedse-dj ... leden.html (via @NUnl)
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
23-05-2018 20:32
Heheh damn.
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
23-05-2018 21:57
:rofl:
Het zijn vrij bizarre gesprekken hier.
Damned if I don’t
vivasuus2018 schreef:
23-05-2018 21:56
O ja je komt niet over als iemand die ouder is dan 16.Vandaar het woordje " fan " .
Stoer trouwens die Engelse woordjes tussendoor, mallerd :hihi:

Het gaat erom dat je net doet alsof het een naaste is.
Overdreven.
Denk recht te hebben op verdere info terwijl de familie niet op aandacht zit te wachten van vreemden of de media.
Laat het dan rusten en ga zeker geen verhaaltjes de wereld in strooien.
Geldt ook voor die andere. ( verbaasd me ook niks als jij dat idd zelf bent )

Als je erop aangesproken wordt, reageer je labiel met woorden als tokkie, sneuneus etc.etc.

Oh en zorg eerst dat je zelf helemaal correct Nederlands schrijft voordat je op een ander begin te miepen.. ;) Dan word je misschien nog een beetje serieus genomen.
Al betwijfel ik dat...

Je hebt verder wel weer genoeg aandacht gehad.
Kind toch. Over waanideeen gesproken. Maar eh, geef me idd alsjeblieft geen aandacht meer, dat vraag ik nu al een paar posts nml. Dringt het nu eindelijk door?
impala schreef:
23-05-2018 21:54
Internet is geen bron dat is een medium.
Ja, en als je op via dat medium zoekt, met Google, dat is een zoekmachine, dan kom je vanzelf op allerlei bronnen uit. Mooi he.
Alle reacties Link kopieren
Azarole schreef:
23-05-2018 21:27
Heb daarin niet alles meegekregen.
Maar lees her en der dat het in Zweden inderdaad zolang duurt.
Weer wat geleerd
Ik ook, maar hoe doen ze dat dan? Lichaam in een vriezer ofzo? Of vol spuiten met fenol? Dat blijft toch geen maand goed?
Alle reacties Link kopieren
vivasuus2018 schreef:
23-05-2018 21:56
O ja je komt niet over als iemand die ouder is dan 16.Vandaar het woordje " fan " .
Stoer trouwens die Engelse woordjes tussendoor, mallerd :hihi:

Het gaat erom dat je net doet alsof het een naaste is.
Overdreven.
Denk recht te hebben op verdere info terwijl de familie niet op aandacht zit te wachten van vreemden of de media.
Laat het dan rusten en ga zeker geen verhaaltjes de wereld in strooien.
Geldt ook voor die andere. ( verbaasd me ook niks als jij dat idd zelf bent )

Als je erop aangesproken wordt, reageer je labiel met woorden als tokkie, sneuneus etc.etc.

Oh en zorg eerst dat je zelf helemaal correct Nederlands schrijft voordat je op een ander begin te miepen.. ;) Dan word je misschien nog een beetje serieus genomen.
Al betwijfel ik dat...

Je hebt verder wel weer genoeg aandacht gehad.
Volgens mij baal je twee posters door elkaar
Ik vind de hele discussie ongepast. Vam beide kanten.
Alle reacties Link kopieren
Ghost79 schreef:
23-05-2018 22:42
Ik ook, maar hoe doen ze dat dan? Lichaam in een vriezer ofzo? Of vol spuiten met fenol? Dat blijft toch geen maand goed?
Goede vraag. Zal er zo een rondje Google aan besteden.
Alle reacties Link kopieren
Op Rtl nieuws staat te lezen dat het lichaam nog steeds niet is vrijgegeven en daarom is er dus ook nog geen begrafenis geweest in Zweden.
Alle reacties Link kopieren
Vief74 schreef:
23-05-2018 22:29
Ja, en als je op via dat medium zoekt, met Google, dat is een zoekmachine, dan kom je vanzelf op allerlei bronnen uit. Mooi he.
Ben jij debiel ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven