Entertainment alle pijlers

B&B vol liefde videoland

12-07-2022 08:36 1267 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weet niet of er al een topic is over vooruit kijken, maar ik moet effe praten over aflevering 4!!
Alle reacties Link kopieren Quote
LadyTramp schreef:
16-08-2022 09:15
Hans is extreem gesloten. Hij acteert de hele dag, dat valt duidelijk te zien. Hij HEEFT overduidelijk wel emoties, maar die lacht hij gelijk weg. Om die redenen gaat hij natuurlijk never nooit een partner vinden.
Ik denk dat Petra op zich wel de juiste persoon voor hem is en dat zij hem wel los kan krijgen. Ze kan hem ook sturen met een fluwelen handschoen, dat heeft Hans goed gezien en gezegd. Dat is ook de enige manier waarop hij sturing accepteert. Hij heeft al eerder gezegd dat hij daar ook zeker voor openstaat, voor wat tegengas, en dat geloof ik wel.
Maar ook bij hen is het vooral vriendschappelijk en ontbreekt de fysieke aantrekkingskracht. Jammer, want verder zijn ze perfect samen.
impala wijzigde dit bericht op 16-08-2022 09:53
11.98% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Robinson schreef:
16-08-2022 09:30
Waarom bij Martijn eigenlijk een 6e vrouw? Snap ook niet waarom ze haar niet eerder verteld hebben dat het geen zin heeft om te komen. Ook hoe Martijn het weer tegen haar vertelt, tenenkrommend gewoon.
Als ik Fenna was zou het me sowieso enorm benauwen, hoe kan iemand nou na 2 dagen zeggen zo verliefd op je te zijn. Op wat is hij dan zo verliefd, volgens mij op het idee van een relatie waarvoor ik zou passen. Iemand kent je dan toch helemaal niet?

Ik vond dat zou lullig voor die vrouw! De productie is overal van op de hoogte. Had haar dan even laten videobellen met Martijn, nog steeds leuke tv maar dan hoefde ze niet naar de familie af te reizen.
She was brave and strong and broken, all at once.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom zijn er niet meer mannen voor Astrid?
Hebben er echt maar 3 mannen gereageerd? Of vond de productie de andere mannen niet leuk genoeg voor tv?
She was brave and strong and broken, all at once.
Alle reacties Link kopieren Quote
Robinson schreef:
16-08-2022 09:30
Waarom bij Martijn eigenlijk een 6e vrouw? Snap ook niet waarom ze haar niet eerder verteld hebben dat het geen zin heeft om te komen. Ook hoe Martijn het weer tegen haar vertelt, tenenkrommend gewoon.
Als ik Fenna was zou het me sowieso enorm benauwen, hoe kan iemand nou na 2 dagen zeggen zo verliefd op je te zijn. Op wat is hij dan zo verliefd, volgens mij op het idee van een relatie waarvoor ik zou passen. Iemand kent je dan toch helemaal niet?
Eigenlijk vind ik Martijn zijn verliefdheid het meest normale en natuurlijke van alle b&b-ers. Bovendien heeft Martijn haar filmpje gezien, vond haar direct de leukste. Fenna reageerde op zijn filmpje omdat zij hem ook leuk vindt maar weet ook dat er concurentie is dus wat gereserveerder. Ik kan zelf in 1 ogenblik wel zien of ik qua uiterlijk, eerste induk, stemgeluid, luchtje, handdruk, openingszin of het iets kan gaan worden. Daarna is er ook direct de interesse om iemand beter te leren kennen, de knuffels en verliefdheid en merk je vanzelf of de rest ook bij je gaat passen. Gaat de verliefdheid over in houden van of komen de afknappers en valt alles weg qua gevoel. Ik vind die afstandelijkheid bij de rest zo vreemd. Eerst de vragen stellen, de afstandelijkheid, het peilen. Dan een kusje of handje vast houden om te kijken of er wat gevoel gaat ontstaan. Vreemd hoor. Als ik niet iets voel vanaf het begin heb ik er verder ook weinig zin in om er energie in te steken of diepere vragen te stellen. Dan blijft het wat oppervlakkig wat ook gezellig kan zijn hoor. iig meer friendzone.
Dat is wat ik zie bij de andere stellen. Ik vind Martijn wel de leukste...erg duidelijk in zijn gevoel. Alles is leuk en gezellig tot die ene voorbij komt. Dan slaat de vlam in de pan en weet hij het ineens. Hij gaat wel veels te snel met Fenna maar uiteindelijk is het wel duidelijk voor haar. Hij wil voor haar gaan en zegt dit ook. Heerlijk zulke duidelijke mannen. Die ouders zouden alleen een paar stappen naar achteren moeten zetten en minder druk op haar moeten leggen met hun opmerkingen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jillian69 schreef:
16-08-2022 09:45
Ja, het was ook kinderachtig en niet wat Dave verdiende. Maar je zag ook de onderliggende pijn. Denk dat haar verdedigingsmechanisme op volle toeren is gaan draaien, op het moment dat ze (voor haar opnieuw) gekwetst werd. En volgens mij was ze, ook al roept ze van niet, verliefd op Dave.
Dat geloof ik niet. Ze vond hem relatiemateriaal, dat wel. En wilde graag dat het zou gaan werken. Maar ook bij haar ontbrak de echte spark, heb geen moment iets van verliefdheid of seksuele interesse bij haar gezien.

Ik zie dat bij Fenna ook niet echt trouwens. Ze voelt zich gevleid dat Martijn haar zo leuk vindt, en doet nog een beetje leuk mee,
maar dat hij zich zo laat gaan in zijn romantische fantasie en geen enkel realiteitsbesef lijkt te hebben, dat stoort haar. En terecht. Ze heeft ook al iets gezegd van: maar je kent mij nog hemaal niet.
Die gaat heel hard op de rem trappen. Ze had het al over naar huis gaan en er dan nog eens goed over denken.
impala wijzigde dit bericht op 16-08-2022 10:06
27.75% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit midden in de aflevering van vandaag, maar moet even kwijt dat ik echt onpasselijk wordt van de blijheid van Martijn en Fenna .. ik zal wel een heel zuur persoon zijn, maar bepaalde vrolijkheid is zó zoet dat het glazuur van mn tanden afspringt.
Dat zingen in de auto... ik zou dit soort mensen niet om mij heen kunnen verdragen :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Huismusje_ schreef:
16-08-2022 09:59
Ik zit midden in de aflevering van vandaag, maar moet even kwijt dat ik echt onpasselijk wordt van de blijheid van Martijn en Fenna .. ik zal wel een heel zuur persoon zijn, maar bepaalde vrolijkheid is zó zoet dat het glazuur van mn tanden afspringt.
Dat zingen in de auto... ik zou dit soort mensen niet om mij heen kunnen verdragen :P
Ik doe dat ook met mijn vriend, samen zingen in de auto. Gezellig! Maar ik zou me kapot generen als dat op tv zou komen.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Huismusje_ schreef:
16-08-2022 09:59
Ik zit midden in de aflevering van vandaag, maar moet even kwijt dat ik echt onpasselijk wordt van de blijheid van Martijn en Fenna .. ik zal wel een heel zuur persoon zijn, maar bepaalde vrolijkheid is zó zoet dat het glazuur van mn tanden afspringt.
Dat zingen in de auto... ik zou dit soort mensen niet om mij heen kunnen verdragen :P
Dat lijkt me heel normaal hoor, er is niets mis met je ;)

Ik zou er zelf niet goed tegen kunnen als iemand al bij voorbaat, op basis van een foto en een filmpje, idolaat van me is. Ik vind dat niet reëel. Ja, voor een puber met een popster ofzo, maar toch niet voor een volwassene die een partner zoekt? Vind het echt heel vreemd.
Alle reacties Link kopieren Quote
En die Hans.... blijkbaar wilde hij toch Anne Marie. Ben dan niet zo'n botte hork tegen haar!
Petra mag nu tweede keus zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
impala schreef:
16-08-2022 10:09
Ik doe dat ook met mijn vriend, samen zingen in de auto. Gezellig! Maar ik zou me kapot generen als dat op tv zou komen.
Ja, dat klinkt erg gezellig. Maar met mensen erbij? Nee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Huismusje_ schreef:
16-08-2022 09:59
Ik zit midden in de aflevering van vandaag, maar moet even kwijt dat ik echt onpasselijk wordt van de blijheid van Martijn en Fenna .. ik zal wel een heel zuur persoon zijn, maar bepaalde vrolijkheid is zó zoet dat het glazuur van mn tanden afspringt.
Dat zingen in de auto... ik zou dit soort mensen niet om mij heen kunnen verdragen :P
Haha, in het glazuur van mijn tanden zit ook een flinke barst hoor :biggrin:
Het is wel erg zoet allemaal. Vind Martijn zo kinderachtig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Denise kan niet geloven dat Dave haar niet leuk genoeg vindt... het moet wel aan z'n ex liggen want een andere reden kan er niet zijn!!
Bizar.
Pijnlijk ook hoe ze hem nog even het vuur aan de schenen legt met haar moeder. Vond dat ze het in eerste instantie goed oppakte, maar die vertoning erna was wel heel erg.
impala schreef:
16-08-2022 07:23
Dat lijkt me ook helemaal niet mogelijk in zo'n verlaten Frans dorp.
Dat is waar. Natasja heeft het waarschijnlijk ook te druk om zich in het sociale dorpsleven te storten. Maar dat is wel de manier om Frans te leren…

Hans Italië spreekt vloeiend Italiaans, niet zo gek na een lang huwelijk, en Astrid spreekt perfect Duits, maar de andere kandidaten? Hans Frankrijk doet een poging, erg goed is zijn Frans niet, maar heeft iemand Denise al Spaans horen praten, of Richard en Martijn Portugees?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond Dave zo sneu bij die receptie, met Denise die als een kleuter geen gedag wil zeggen. Je zag echt dat het wat met hem deed. Volgens mij is hij wel oprecht geweest en ik snap de uitleg over zijn aanpak ook heel goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
impala schreef:
16-08-2022 09:50
Dat geloof ik niet. Ze vond hem relatiemateriaal, dat wel. En wilde graag dat het zou gaan werken. Maar ook bij haar ontbrak de echte spark, heb geen moment iets van verliefdheid of seksuele interesse bij haar gezien.

Ik zie dat bij Fenna ook niet echt trouwens. Ze voelt zich gevleid dat Martijn haar zo leuk vindt, en doet nog een beetje leuk mee,
maar dat hij zich zo laat gaan in zijn romantische fantasie en geen enkel realiteitsbesef lijkt te hebben, dat stoort haar. En terecht. Ze heeft ook al iets gezegd van: maar je kent mij nog hemaal niet.
Die gaat heel hard op de rem trappen. Ze had het al over naar huis gaan en er dan nog eens goed over denken.
Ja, Fenna heeft inderdaad al een paar keer iets losgelaten, over dat ze het allemaal niet zo zeker weet. Maar die boodschap komt vooralsnog niet bij Martijn aan. Hij lijkt het echt niet te horen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorem_Ipsum schreef:
16-08-2022 10:10
Dat lijkt me heel normaal hoor, er is niets mis met je ;)

Ik zou er zelf niet goed tegen kunnen als iemand al bij voorbaat, op basis van een foto en een filmpje, idolaat van me is. Ik vind dat niet reëel. Ja, voor een puber met een popster ofzo, maar toch niet voor een volwassene die een partner zoekt? Vind het echt heel vreemd.
Ja dat dus. Hij is emotioneel niet ouder dan 16.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Huismusje_ schreef:
16-08-2022 10:10
En die Hans.... blijkbaar wilde hij toch Anne Marie. Ben dan niet zo'n botte hork tegen haar!
Petra mag nu tweede keus zijn.
Hij wil (een) Petra in het lichaam van (een) Anne-Marie. Of een Daisy
.
Alle reacties Link kopieren Quote
samarinde schreef:
16-08-2022 10:21
Dat is waar. Natasja heeft het waarschijnlijk ook te druk om zich in het sociale dorpsleven te storten. Maar dat is wel de manier om Frans te leren…

Hans Italië spreekt vloeiend Italiaans, niet zo gek na een lang huwelijk, en Astrid spreekt perfect Duits, maar de andere kandidaten? Hans Frankrijk doet een poging, erg goed is zijn Frans niet, maar heeft iemand Denise al Spaans horen praten, of Richard en Martijn Portugees?
Denise spreekt vast goed Spaans, ze heeft wel wat Spaans gesproken en dat kwam er erg vloeiend uit.
Ik moet wel steeds heel hard lachen om Tjerk die heel erg graag wil laten zien dat hij een woordje over de grens spreekt en dan in zijn beste steenkolen Portugees iets bestelt of iets vraagt op de markt.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pff Denise ik snap Dave wel, het een kans geven hopen dat er iets groeit juist door de deur niet dicht te gooien en romantisch te blijven doen. Tot je tot de conclusie komt het gebeurd niet. Geen idee wat hij apte maar op camera heeft hij niets anders laten zien als “vind het gezellig, we hebben een goede klik en vind je leuke meid”

Hans frankrijk jammer man maar een vrouw als Annemarie moet je toch eerder de gevoelens laten zien dan dat je in gras liet zien. En dan nog voor een seconde.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren Quote
doddie schreef:
16-08-2022 11:03
Pff Denise ik snap Dave wel, het een kans geven hopen dat er iets groeit juist door de deur niet dicht te gooien en romantisch te blijven doen. Tot je tot de conclusie komt het gebeurd niet. Geen idee wat hij apte maar op camera heeft hij niets anders laten zien als “vind het gezellig, we hebben een goede klik en vind je leuke meid”

Hans frankrijk jammer man maar een vrouw als Annemarie moet je toch eerder de gevoelens laten zien dan dat je in gras liet zien. En dan nog voor een seconde.
Helemaal mee eens. Denise reageert erg fel en haar ego is duidelijk gekrenkt.
Alle reacties Link kopieren Quote
samarinde schreef:
16-08-2022 10:21
Dat is waar. Natasja heeft het waarschijnlijk ook te druk om zich in het sociale dorpsleven te storten. Maar dat is wel de manier om Frans te leren…

Hans Italië spreekt vloeiend Italiaans, niet zo gek na een lang huwelijk, en Astrid spreekt perfect Duits, maar de andere kandidaten? Hans Frankrijk doet een poging, erg goed is zijn Frans niet, maar heeft iemand Denise al Spaans horen praten, of Richard en Martijn Portugees?
Hoe ver ben je inmiddels? Richard gaat Skaaaloppinosss bestellen 🤣
Alle reacties Link kopieren Quote
Martijn is echt heel erg verliefd en Fenna niet. Ze geeft dat aan maar vraag me af of het aankomt bij hem. Benieuwd hoe dit afloopt. Zou sommige shots op beeld wel vervelend vinden als ik Fenna was maar ja dat weet je ook van te je voren. Je bent niet steeds op je mooist op tv
Alle reacties Link kopieren Quote
Huismusje_ schreef:
16-08-2022 10:10
En die Hans.... blijkbaar wilde hij toch Anne Marie. Ben dan niet zo'n botte hork tegen haar!
Petra mag nu tweede keus zijn.
Ik snap Anne Marie wel. Ze heeft geprobeerd echt contact met hem te maken, maar dat lukt niet. Daarom geeft ze het op. Hij zit alleen maar stom op een grassprietje te kauwen.
Alle reacties Link kopieren Quote
zwembad84 schreef:
16-08-2022 11:13
Martijn is echt heel erg verliefd en Fenna niet. Ze geeft dat aan maar vraag me af of het aankomt bij hem. Benieuwd hoe dit afloopt. Zou sommige shots op beeld wel vervelend vinden als ik Fenna was maar ja dat weet je ook van te je voren. Je bent niet steeds op je mooist op tv
Ik vind haar heel mooi. Welke shots?
Alle reacties Link kopieren Quote
makreel schreef:
15-08-2022 21:33
Ik heb een paar keer op vakantie in B&B's geslapen, en niks van wat ik zie in dit programma herken ik. Het zijn meestal kleinschalige hotels, daar lijkt het meer op. Helemaal niet in de logeerkamer onder het bloemetjesdekbed of samen televisie kijken met het gastgezin, dat associeer ik meer met Vrienden van de Fiets of zoiets.
Precies, ik ben gek op B&B’s maar zit wel in hogere kwaliteit. Je hebt kamertjes bij oma maar zeker ook waar hotels niet tegen op kunnen. Juist daarom verkies ik een B&B boven hotels, en veel vrienden die we al eens mee namen zijn inmiddels ook om nu ze zien hoe een B&B ook kan zijn.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven