Entertainment alle pijlers

B&B vol liefde videoland

12-07-2022 08:36 1267 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weet niet of er al een topic is over vooruit kijken, maar ik moet effe praten over aflevering 4!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben wel benieuwd wat Dave haar dan geappt heeft dat ze zo overstuur reageert. Op basis van wat we hebben gezien kwam Dave ook weer niet heel verliefd over maar blijkbaar heeft Denise andere signalen opgepikt. Of ze wilde het heel graag zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik geloof niet zo dat Dave en Denise de avond na hun romantische date alleen gezoend hebben, zoals ze zelf beweren. Ze hadden beiden gedronken en ik denk dat het zoenen op seks is uitgedraaid, maar dat ze samen afgesproken hebben om dat te verzwijgen. Dat verklaart ook beter de heftige reactie van Denise.
Alle reacties Link kopieren Quote
Noesa schreef:
16-08-2022 13:14
Ik geloof niet zo dat Dave en Denise de avond na hun romantische date alleen gezoend hebben, zoals ze zelf beweren. Ze hadden beiden gedronken en ik denk dat het zoenen op seks is uitgedraaid, maar dat ze samen afgesproken hebben om dat te verzwijgen. Dat verklaart ook beter de heftige reactie van Denise.
Dit was ook mijn gedachte... er is meer gebeurd. Wellicht dat Dave daarna het besluit heeft genomen omdat de seksuele klik er niet bleek te zijn. Denise is verliefd en haar hart is gebroken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Beatrice1982 schreef:
16-08-2022 12:17
Ik ben wel benieuwd wat Dave haar dan geappt heeft dat ze zo overstuur reageert. Op basis van wat we hebben gezien kwam Dave ook weer niet heel verliefd over maar blijkbaar heeft Denise andere signalen opgepikt. Of ze wilde het heel graag zien.
Hij had haar geappt dat hij vaker met haar wilde zoenen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Huismusje_ schreef:
16-08-2022 09:59
Ik zit midden in de aflevering van vandaag, maar moet even kwijt dat ik echt onpasselijk wordt van de blijheid van Martijn en Fenna .. ik zal wel een heel zuur persoon zijn, maar bepaalde vrolijkheid is zó zoet dat het glazuur van mn tanden afspringt.
Dat zingen in de auto... ik zou dit soort mensen niet om mij heen kunnen verdragen :P
En dat gore geluid als ze zoenen
Brrrr.....
Frankly my dear, I don"t give a damn
Mus90 schreef:
16-08-2022 11:07
Hoe ver ben je inmiddels? Richard gaat Skaaaloppinosss bestellen 🤣
Ik loop achter en heb nog geen skaaaloppinosss gezien! Gisteren zag ik hoe Menno het te kwaad kreeg toen Jos-met-de-opgetrokken-schouders zijn vertrek aankondigde, en hoe Denise de date-vragen aan de speedboot-man (“wat zijn je slechte eigenschappen?”) in de notities van haar telefoon had opgeslagen. Zijn slechte eigenschap was trouwens dat hij ongeduldig was, “maar dat hoeft niet per de slecht te zijn.” :mrgreen:

Mijn slechte eigenschap is perfectionisme. Zo hebben we allemaal wat.
Alle reacties Link kopieren Quote
ik ben even het spoor bijster ik kan tot en met aflevering 30 zien op videoland maar heb nog geen afscheid gezien hoor van Dave…. Kunnen jullie al verder kijken?
Alle reacties Link kopieren Quote
love2dance schreef:
16-08-2022 15:34
ik ben even het spoor bijster ik kan tot en met aflevering 30 zien op videoland maar heb nog geen afscheid gezien hoor van Dave…. Kunnen jullie al verder kijken?
Ik heb zelfde gevoel, kon niet verder kijken dan waar ik nu zit maar lees in reacties dat men verder kon kijken dan waar ik zit. Vreemd
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren Quote
impala schreef:
16-08-2022 07:23
Dat lijkt me ook helemaal niet mogelijk in zo'n verlaten Frans dorp.
Toch wel. Een vriendin van mij heeft een huis gekocht in zo'n dorp. Ze is er alleen in de zomer, maar ze kent het hele dorp. Supergezellig.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren Quote
love2dance schreef:
16-08-2022 15:34
ik ben even het spoor bijster ik kan tot en met aflevering 30 zien op videoland maar heb nog geen afscheid gezien hoor van Dave…. Kunnen jullie al verder kijken?

T/m 32 te zien hier!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ook t/m 32

Ik denk dat Denise in de veronderstelling is dat als een man zoent hij daar ook gevoelens bij heeft. Die vergissing maken vrouwen, naar mijn idee, vaker. Ik toen ik jong was ook. Al is ze geloof ik ook al 30.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het wel goed dat Dave van zichaf beet over dat ze hem berichtte van "nep' zijn
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
VGM1980 schreef:
16-08-2022 16:45
Hier ook t/m 32

Ik denk dat Denise in de veronderstelling is dat als een man zoent hij daar ook gevoelens bij heeft. Die vergissing maken vrouwen, naar mijn idee, vaker. Ik toen ik jong was ook. Al is ze geloof ik ook al 30.

Eens. Geldt in grote lijnen ook voor seks.
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
16-08-2022 13:42
Hij had haar geappt dat hij vaker met haar wilde zoenen.
Dank je. Zat dat in de aflevering? Dat heb ik helemaal gemist.
Woez schreef:
16-08-2022 09:47
Ik vond dat zou lullig voor die vrouw! De productie is overal van op de hoogte. Had haar dan even laten videobellen met Martijn, nog steeds leuke tv maar dan hoefde ze niet naar de familie af te reizen.
Euh, denk je niet dat de productie daar júist op aangestuurd heeft? Even kijken hoe zich dat allemaal ontvouwt. Wat gaat Martijn doen? Gaat die nieuwe de strijd aan, of niet?
Alle reacties Link kopieren Quote
Beatrice1982 schreef:
16-08-2022 17:34
Dank je. Zat dat in de aflevering? Dat heb ik helemaal gemist.
Ja, in het stukje dat zij alleen aan het woord is tegen de camera net nadat hij het vereld heeft
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
doddie schreef:
16-08-2022 15:39
Ik heb zelfde gevoel, kon niet verder kijken dan waar ik nu zit maar lees in reacties dat men verder kon kijken dan waar ik zit. Vreemd
Inmiddels staan er hier ook 2 afleveringen meer op. Wel raar dat dat niet voor iedereen hetzelfde is blijkbaar. Of er moet een storing ofzo geweest zijn.
Ik ben inmiddels bijna bij :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
doddie schreef:
16-08-2022 15:39
Ik heb zelfde gevoel, kon niet verder kijken dan waar ik nu zit maar lees in reacties dat men verder kon kijken dan waar ik zit. Vreemd
Even gewoon naar de homepage van Videoland, soms staan ze nog niet in de lijst.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo die Denise jeetje gelukkig kwam Dave wel voor zichzelf op .
Alle reacties Link kopieren Quote
impala schreef:
16-08-2022 07:23
Dat lijkt me ook helemaal niet mogelijk in zo'n verlaten Frans dorp.
Idd het is best moeilijk je een plaatsje te creëren tussen de Fransen en contacten op te bouwen en zeker op het platteland waar ze vaak nog niet heel erg open staan voor nieuwe mensen en nieuwe dingen en dan was ik nog al met een Fransman getrouwd dus dat was wat makkelijker inburgeren maar als je de taal al niet spreekt is het helemaal moeilijk. Dat gezegd hebbende als je eenmaal een paar vrienden hebt gemaakt is het ook wel net als familie (mijn ervaring althans).
Ook wel grappig dat ze net doen of iedereen standaard iedere dag wijn drinkt in Frankrijk bij de lunch, rond borreltijd en het eten en ze dus maar meteen met het Franse leven en de Franse gewoontes meedoen, dit is echt absoluut niet zo, zeker niet in de stad en zeker niet door de weeks.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vivamensje schreef:
16-08-2022 11:59
Ik vind haar heel mooi. Welke shots?
Op dat bed in het hotel. Ik vind haar ook mooi maar zou niet graag zo opzij liggend van achteren op dat bed op tv willen komen. Dan had ik liever aan de andere kant gelegen. Maar kan ook aan mezelf liggen dat ik dat zo zie.
zwembad84 schreef:
16-08-2022 19:46
Op dat bed in het hotel. Ik vind haar ook mooi maar zou niet graag zo opzij liggend van achteren op dat bed op tv willen komen. Dan had ik liever aan de andere kant gelegen. Maar kan ook aan mezelf liggen dat ik dat zo zie.
Ik vind het sowieso niet echt een mooi meisje, maar ze heeft wel een heel leuke uitstraling. Snap wel dat mannen dat leuk vinden.
Haha! Die muziek van Ben van Michael Jackson onder het vertrek van Ben bij Ted.
VGM1980 schreef:
16-08-2022 16:45
Hier ook t/m 32

Ik denk dat Denise in de veronderstelling is dat als een man zoent hij daar ook gevoelens bij heeft. Die vergissing maken vrouwen, naar mijn idee, vaker. Ik toen ik jong was ook. Al is ze geloof ik ook al 30.
Ja, heel gek. Nu zagen wij sowieso al dat Dave het niet meer zag zitten, en vanaf het begin zat hij er al vooral in om te winnen. Maar ook al liet hij een wat andere kant zien die wij niet gezien hebben, je weet dat het een periode van aftasten is. En zelf merkte ze toch ook wel dat het nergens heen ging?
Alle reacties Link kopieren Quote
navyblue schreef:
16-08-2022 20:22
Ja, heel gek. Nu zagen wij sowieso al dat Dave het niet meer zag zitten, en vanaf het begin zat hij er al vooral in om te winnen. Maar ook al liet hij een wat andere kant zien die wij niet gezien hebben, je weet dat het een periode van aftasten is. En zelf merkte ze toch ook wel dat het nergens heen ging?
Nou, nee dus
Ze heeft niets door gehad.
Frankly my dear, I don"t give a damn

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven