Entertainment alle pijlers

B&b vol liefde

12-07-2021 17:37 2035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat ook kijken?

Afbeelding

Iedere maandag t/m donderdag 20.30 uur op RTL 4.
huisduif wijzigde dit bericht op 12-07-2021 17:42
21.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
22-07-2021 21:29
Jeetje, legt Bert nou alles bij haar neer? 'Je bent duidelijk nog niet klaar voor een relatie'.
Ja ongelofelijke zak hooi ze klapte helemaal dicht en kwam niet meer uit haar woorden
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heerlijke tv maar merk wel dat 4 avonden per week 1,5 uur wel veel is. Voor mijn gevoel doe ik niks anders in de avonden.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga plaatsvervangend dood om die wok-noedels uit een plastic zakje
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Die Bert, je bent er nog niet aan toe!! Nee man je bent gewoon een botte boer, zullen weinig vrouwen op vallen. Maar Ramona past wel bij hem. Die zitten wel op zelfde golflengte. Toch denk ik dat Bert blauwtje gaat lopen. Ze kan hem aan maar gaat denk ik niet verliefd op hem worden. Dit is meer een maatjes klik.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
22-07-2021 21:31
Ja ongelofelijke zak hooi ze klapte helemaal dicht en kwam niet meer uit haar woorden
Er kon geen eens een hug af bij afscheid.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
22-07-2021 21:29
Jeetje, legt Bert nou alles bij haar neer? 'Je bent duidelijk nog niet klaar voor een relatie'.
Niemand is klaar voor een relatie met jou, Bert.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
22-07-2021 10:26
Volgens mij werkt Debbie 20 uur nog voor een ander bedrijf. Was ik ook alweer vergeten. Ze praat ook heel monotoon valt me op. Als ze enthousiast is, klinkt dat hetzelfde als wanneer ze de troep opruimt.

Een soort robot.
Ja ik kan er niet goed de vinger opleggen maar er is iets vreemds aan haar. Ze leeft zich in elk geval niet erg in in andere mensen. Ze gooit er keer zo'n ingestudeerd zinnetje uit. Ze weet vooral wat ze allemaal niet aantrekkelijk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Melvin echt een schat. Die kan wel een leukere vriendin krijgen dan Debbie.
Alle reacties Link kopieren
Wat een trut Debbie gaat ze met Pascal weg en krijgt Melvin een paar k klusjes te doen..met haar mierzoete stemmetje.
Ik vind het saai worden. En vind de aandacht voor de verschillende eigenaren onevenredig verdeeld. Die Jacob krijgt enorm veel aandacht terwijl ik Caroline nauwelijks gezien heb. Ik zie niet in hoe dit nog 5weken interessant kan blijven eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
doddie schreef:
22-07-2021 21:16
Isolde weg, meid had je eerder moeten doen. Zag bij ramona nu wel een andere kant. Meer inhoud en liever.
Had ze zeker eerder moeten doen. Romana leek liever en hield gezicht goed in plooi. Maar is ook niet moeilijk om lief te zijn als je tegenstander knock-out is geslagen door alle valsige opmerkingen van de dagen ervoor. Ik heb meerdere malen een grijns gezien op het gezicht van Romana toen ysolde het moeilijk had. Geen fijn persoon.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
22-07-2021 21:13
Precies en dan zeggen dat ze het fijn vind dat hij naar haar familie informeert nou dat deed Melvin ook hoor .
Ja klopt. Maar Melvin kan gewoon niets goed doen.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
22-07-2021 21:35
Ik vind het heerlijke tv maar merk wel dat 4 avonden per week 1,5 uur wel veel is. Voor mijn gevoel doe ik niks anders in de avonden.
Ja heb ik ook, ik denk ook overdag tijdens het werk aan de hoofdpersonen in deze serie 😄
Alle reacties Link kopieren
Er gebeurde blijkbaar zo weinig bij Jacob dat art rooijackers moest ingrijpen. Dat hadden ze er ook wel uit kunnen knippen.

En wat is die Bert een contact gestoorde kleuter. Ongelooflijk dat die vrouwen niet gillend wegrennen.
Alle reacties Link kopieren
zusjevanLady_Day schreef:
22-07-2021 22:27
Ja klopt. Maar Melvin kan gewoon niets goed doen.
Nee en zij vindt zichzelf duidelijk echt de perfecte vrouw, brrr. Als ik melvin was dan zocht ik een leuke Italiaanse vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook nog steeds. Wat een heerlijk programma, ik erger me kapot. Procies zoals het hoort :-D

Aan Nico stoor ik me wat minder nu maar dat komt waarschijnlijk omdat Oostenrijk wat minder in beeld is nu. Maar Debbie heeft zijn plaats perfect ingenomen. Wat een arrogante ….. Die Melvin begint haar langzaamaan door te krijgen, hopelijk gaat hij snel ervan door.
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
22-07-2021 22:46
Nee en zij vindt zichzelf duidelijk echt de perfecte vrouw, brrr. Als ik melvin was dan zocht ik een leuke Italiaanse vrouw.
Ik ben meer dan mooie jurkjes en hakjes . Nee muts je bent een en al oppervlakkigheid . Als het maar om jou draait
Alle reacties Link kopieren
Volgende week bijt Nico van zich af zag ik in de voorstukjes...ik ben benieuwd!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Miss_Travel schreef:
22-07-2021 22:25
Ik vind het saai worden. En vind de aandacht voor de verschillende eigenaren onevenredig verdeeld. Die Jacob krijgt enorm veel aandacht terwijl ik Caroline nauwelijks gezien heb. Ik zie niet in hoe dit nog 5weken interessant kan blijven eigenlijk.
Caroline kwam volgens mij in de eerste aflevering al in beeld, Jacob werd als laatste geïntroduceerd. Denk dat ze daarom nu wat meer focus leggen op de nieuwere. Ze laten in iedere aflevering wel 1 of 2 b&b’s weg. Anders wordt het ook veel te veel geswitcht.
Alle reacties Link kopieren
BellatrixVanDetta schreef:
23-07-2021 10:51
Volgende week bijt Nico van zich af zag ik in de voorstukjes...ik ben benieuwd!
Hmmm wie is Nico ook alweer?
Alle reacties Link kopieren
Ysolde naar huis, dat ze het nog zo lang daar heeft volgehouden. En dan zegt ze meerdere malen: bedankt voor de gezelligheid?!? Ik heb weinig gezelligs gezien, alleen maar lelijke sneren naar haar toe. Misschien is dat niet uitgezonden want minder interessant, maar ik betwijfel het.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
23-07-2021 12:46
Hmmm wie is Nico ook alweer?
Die met die wanhopige hondenblik in Oostenrijk.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
mevrouwiglesias schreef:
23-07-2021 12:52
Ysolde naar huis, dat ze het nog zo lang daar heeft volgehouden. En dan zegt ze meerdere malen: bedankt voor de gezelligheid?!? Ik heb weinig gezelligs gezien, alleen maar lelijke sneren naar haar toe. Misschien is dat niet uitgezonden want minder interessant, maar ik betwijfel het.
Ysolde is gewoon beleefd en aardig en vindt het niet nodig om met ruzie weg te gaan. Bert is een lompe hork. Die had ik al lang terug in zijn hok gezet.
Alle reacties Link kopieren
BellatrixVanDetta schreef:
23-07-2021 12:53
Die met die wanhopige hondenblik in Oostenrijk.
:HA:
De wanhopigheid druipt er vanaf
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
BellatrixVanDetta schreef:
23-07-2021 12:53
Die met die wanhopige hondenblik in Oostenrijk.
Goede beschrijving 😄👍👌

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven