Entertainment alle pijlers

B&b vol liefde

12-07-2021 17:37 2035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat ook kijken?

Afbeelding

Iedere maandag t/m donderdag 20.30 uur op RTL 4.
huisduif wijzigde dit bericht op 12-07-2021 17:42
21.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
https://www.libelle.nl/actueel/pascal-b ... b3c053e9/

Pascal blikt terug op zijn avontuur in ‘B&B vol liefde’: “Het was heerlijk”

bron: libelle.nl
hoi
Alle reacties Link kopieren
Tussen Vincent en Monique is het helaas niets geworden. Monique is later nog een keer terug gegaan naar de liefde was toch niet sterk genoeg.
Fauve schreef:
27-08-2021 16:17
Tussen Vincent en Monique is het helaas niets geworden. Monique is later nog een keer terug gegaan naar de liefde was toch niet sterk genoeg.
En tussen Caroline en Erik ook niet.
Is te lezen op de site van Boulevard.
Van Vincent en Monique vind ik het wel erg jammer. Ik vond ze leuk samen.
Alle reacties Link kopieren
Fauve schreef:
27-08-2021 16:17
Tussen Vincent en Monique is het helaas niets geworden. Monique is later nog een keer terug gegaan naar de liefde was toch niet sterk genoeg.
Van beide kanten niet?
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
27-08-2021 16:36
Van beide kanten niet?
Dat staat er niet bij.
Pikachu schreef:
27-08-2021 13:41
https://www.libelle.nl/actueel/pascal-b ... b3c053e9/

Pascal blikt terug op zijn avontuur in ‘B&B vol liefde’: “Het was heerlijk”

bron: libelle.nl
Leuke jongen Pascal. Zeker ook samen met Chris. Die komen nog wel aan de vrouw denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand waar je de introductiefilmpjes van de B&B-ers vind?
Ik ben benieuwd hoe Jacob zich voorstelde.
Alle reacties Link kopieren
Heel apart die laatste aflevering. Dat je aan je vrienden moet vragen of het wat is, dat moet je toch zelf voelen en als je twijfelt niet doen.

En wat een tenenkrommend gesprek tussen de dames op het terras. Echt zum kotsen gewoon... wat een truttige geld-en-statusbeluste hautaine diva's.... brrr
Liefde is niet magisch, liefde is een werkwoord en daar moet je samen aan werken Debbie.

Wat is Mitch een stille je moet bijna de woorden uit hem trekken als je alleen met hem bent. Zag op insta dat Rox wel een aantal jaar een vriend heeft gehad dus ze is niet al die tijd alleen geweest ;) Zij is veel te ondernemend en actief voor Mitch
Alle reacties Link kopieren
Wat ik nou toch tegenkom: Melvin zat eerder in First Dates: https://grazia.nl/artikel/457229/aha-hi ... van-kennen
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Lees net in de Telegraaf dat Caroline haar B&B gaat verkopen en terugkeert naar Nederland.. :-o
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook niet bepaald het idee dat het storm liep daar bij Caroline.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
29-08-2021 17:40
Ik had ook niet bepaald het idee dat het storm liep daar bij Caroline.
Begreep dat vanwege corona de inkomsten terug liepen, geen of weinig steun van de Oostenrijkse regering, en ze kreeg een aanbod om te verkopen wat erg goed was. Met de winter in aantocht en wie weet wat er op het gebied van corona nog gast gebeuren heeft ze dit besloten. Ik kan haar geen ongelijk geven.
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
26-08-2021 22:39
Ja hahaha. Debbie zoekt een knappe man met de 3 C's , een Quote type ondernemer. Een soort Harvey Specter wilt ze. Ze zou haar eisen eens moeten bijstellen, zoveel heeft ze zelf ook niet te bieden namelijk.
Volgens mij hebben sommige van jullie dit verkeerd begrepen. Ik verstond dat Nathalie zei, je hebt het al goed voor elkaar, want je hebt de 3c's al (car, creditcard en casa) Enig wat nog ontbreekt is een kerel, een ceasar. De 4e c.
Dus het is niet zo dat Debby zoekt naar iemand met een car, een creditcard en een casa, die heeft ze zelf al blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
Caroline gaat opleiding vastgoedstyliste doen. Daar zal ze veel leren hoop ik ;-)
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Baudolino schreef:
30-08-2021 11:13
Volgens mij hebben sommige van jullie dit verkeerd begrepen. Ik verstond dat Nathalie zei, je hebt het al goed voor elkaar, want je hebt de 3c's al (car, creditcard en casa) Enig wat nog ontbreekt is een kerel, een ceasar. De 4e c.
Dus het is niet zo dat Debby zoekt naar iemand met een car, een creditcard en een casa, die heeft ze zelf al blijkbaar.
Zo begreep ik het ook.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
louise1 schreef:
30-08-2021 12:26
Caroline gaat opleiding vastgoedstyliste doen. Daar zal ze veel leren hoop ik ;-)
🤣🤣🤣🤣
Nou idd.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind trouwens die 4 C’s redelijk standaard.
Met 4 M’s ligt de lat veel hoger:
Mansion, Maserati, Money, Man
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
noa schreef:
30-08-2021 12:50
Ik vind trouwens die 4 C’s redelijk standaard.
Met 4 M’s ligt de lat veel hoger:
Mansion, Maserati, Money, Man
Volgens mij heeft Jacob dat bijna: geen Maserati maar wel een Mercedes :biggrin:
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Bij Jacob zou de laatste M een Mrs. zijn.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Baudolino schreef:
30-08-2021 11:13
Volgens mij hebben sommige van jullie dit verkeerd begrepen. Ik verstond dat Nathalie zei, je hebt het al goed voor elkaar, want je hebt de 3c's al (car, creditcard en casa) Enig wat nog ontbreekt is een kerel, een ceasar. De 4e c.
Dus het is niet zo dat Debby zoekt naar iemand met een car, een creditcard en een casa, die heeft ze zelf al blijkbaar.
Precies dit bedoelde ze ja.
Alle reacties Link kopieren
En er moest ook nog een Q bij van Quote 500 man ;-)
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Baudolino schreef:
30-08-2021 11:13
Volgens mij hebben sommige van jullie dit verkeerd begrepen. Ik verstond dat Nathalie zei, je hebt het al goed voor elkaar, want je hebt de 3c's al (car, creditcard en casa) Enig wat nog ontbreekt is een kerel, een ceasar. De 4e c.
Dus het is niet zo dat Debby zoekt naar iemand met een car, een creditcard en een casa, die heeft ze zelf al blijkbaar.
Dat klopt, maar de manier waarop het werd gezegd (vond ik) was alsof het heel bijzonder was dat ze dit allemaal zonder man had geregeld. Dáár struikelde ik vooral over.
En alsof ze daarom (toch wel?) een Quote 500 man verdiende ofzo.
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
30-08-2021 17:14
Dat klopt, maar de manier waarop het werd gezegd (vond ik) was alsof het heel bijzonder was dat ze dit allemaal zonder man had geregeld. Dáár struikelde ik vooral over.
En alsof ze daarom (toch wel?) een Quote 500 man verdiende ofzo.
de Quote 500 mannen die ik ken (echt ken) zijn inderdaad rijk, maar niet bepaald catches
Er staan een boel knurften tussen hoor :)
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
30-08-2021 17:16
de Quote 500 mannen die ik ken (echt ken) zijn inderdaad rijk, maar niet bepaald catches
Er staan een boel knurften tussen hoor :)

Ik denk dat er op zo'n moment dan ook niet gerefereerd wordt aan iemands looks. ;-D Nathalie zei heel duidelijk: 'of een quote 500?'. Dan doel je op geld. Net nadat je 'bewonderend' hebt gezegd dat Debbie he-le-maal zelf heeft gezorgd voor haar credit card. :facepalm:
C⨀urage schreef:
30-08-2021 17:14
Dat klopt, maar de manier waarop het werd gezegd (vond ik) was alsof het heel bijzonder was dat ze dit allemaal zonder man had geregeld. Dáár struikelde ik vooral over.
En alsof ze daarom (toch wel?) een Quote 500 man verdiende ofzo.
Volgens mij waren ze gewoon een beetje aan het dollen. Zo vatte ik het op, en moest er ook wel om lachen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven