Entertainment alle pijlers

Benelux Next Topmodel

11-09-2010 23:26 2548 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jahaaaaa maandagavond half negen bij RTL5 is het weer zover: Benelux Next Topmode (BNTM)l is terug

Kijk, in mijn ogen gaat er niets boven het origineel America's Next Topmodel (en dan vooral Nigel ) maar tot dat programma weer komt, vind ik BNTM een goed alternatief.

Gepresenteerd door Daphne Deckers *zucht, tja ehh niet echt mijn favo tv persoonlijkheid *

De jury bestaat verder uit:

- Bastiaan van Schaik, de überstylist (hij heeft de handtas die ik wil en waar ik gelet op mijn nick recht op heb )

- Geert de Wolf, de Belgische fotoshop expert (volgens de RTL site hè!)

- Jani Kazaltzis, de stijlgoeroe van België (idem)

- Mariana Verkerk, de loopcoach

Wie kijkt er mee?

Ondertussen heb ik verdorie echt geen leven meer: maandag BNTM en Grey's en CSI, dinsdag NCIS, Uitstel van executie, woensdag Trinny & Susannah, Sonja, donderdag Oh oh Cherso, Een dubbeltje op z'n kant, Expeditie Robinson, vrijdag Medium, Fringe, Top Gear, zaterdag Gok Wan, zondag voetbal Tijd voor een tv interventie
Charmante foto overigens van Bastiaan. Maar ja, hij was toen nog wat kilo's zwaarder. Tegenwoordig is hij natuurlijk een echte ladykiller.

quote:Abigail_Virginia schreef op 29 september 2010 @ 14:16:

Omdat ze thuis frans en engels praat. Daar voelt ze zich vast zekerder bij.Ah oké thanks
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 29 september 2010 @ 15:32:

Charmante foto overigens van Bastiaan. Maar ja, hij was toen nog wat kilo's zwaarder. Tegenwoordig is hij natuurlijk een echte ladykiller.

[afbeelding]Blijkbaar was het voor deze foto ook nodig om ZIJN tanden witter te maken
Die oogjes van hem zijn ook zo gluiperig... Brrr.
Welke ogen?
quote:keeprunning schreef op 29 september 2010 @ 16:53:

Welke ogen? Goed punt. Vind het een nog engere man geworden.
Enge foto. BRRR....

Bij dat meisje met die gele tanden denk ik steeds dat ze een hazelip heeft. Dit is volgens mij niet zo, maar het valt me gewoon steeds op.

De 2 donkere meiden (ik weet even geen namen) vind ik echt niet mooi.
Waarschijnlijk vind 'ie hem zelf wel heul sexy. Brrr.
Ik moet bij hem altijd aan een zwijntje denken die hebben ook zulke oogjes alleen vind ik het zielig voor een zwijntje om met Bastiaan vergeleken te worden....
tjee wat een uitsloofster die renee, vreselijk, daar knap ik meteen op af hoe mooi iemand ook is. Alex wel leuk bekkie maar te weinig klasse. persoonlijkheid is toch wel erg belangrijk blijkt ook hier weer.
vind die daphne deckers toch zo´n ..............................

Moest t echt ff kwijt, t is dan wel met puntjes maar toch, dat kan ik niet zomaar ergens neerzetten denk ik. Wil t al heel de tijd tegen mn vriendin zeggen maar is er nog niet van gekomen, t móet er gewoon effe uit! grrrrrrrrrrrrrrrr wat een strontwijf! Die denkt echt dat ze helemaal geweldig is... Nou sorry hoor, ik vind r ook nog niet eens mooi...

En inderdaad, die reacties die ze af en toe geven, denk ik echt Halloooooooooooo doe is effe normaal joh!
quote:sweetytweety1 schreef op 01 oktober 2010 @ 10:18:

vind die daphne deckers toch zo´n ..............................

Moest t echt ff kwijt, t is dan wel met puntjes maar toch, dat kan ik niet zomaar ergens neerzetten denk ik. Wil t al heel de tijd tegen mn vriendin zeggen maar is er nog niet van gekomen, t móet er gewoon effe uit! grrrrrrrrrrrrrrrr wat een strontwijf! Die denkt echt dat ze helemaal geweldig is... Nou sorry hoor, ik vind r ook nog niet eens mooi...

En inderdaad, die reacties die ze af en toe geven, denk ik echt Halloooooooooooo doe is effe normaal joh!ik vind Daphne ook niet goed presenteren maar ze was vroeger wel echt mooi hoor. Ze heeft alleen wat extra kilo's nodig om haar gezicht wat op te vullen

Ik vind Alix trouwens leuk
op die oude foto's vind ik Daphne wel heel mooi, heel puur en naturel. Maar bij BNTM ziet ze er elke keer zo achterlijk uit

En dan dat belerende schooljuffen toontje: "Ja meiden dat kan natuurlijk écht niet" PFFFFFFFFFFF
Ik vind die Bastiaan van Schaik echt zo'n lul met zijn niet opbouwende kritiek die hij op keiharde manier uit. Die maakt er een sport van om die meiden zo keihard mogelijk af te zeiken. Zo niet sympathiek.
Hello ladies, nieuwe ronde nieuwe kansen
haaaaaaiiiiiii
Goed motto, Anne

Ik ben er ook!

Ik ben wat ziekjes, maar heb me speciaal voor jullie uit bed gehesen
hello. yeah lekker dom tv kijken en lekker commentaar leveren
Ik vind hier dingen van.
Ach Zon, wat lief!
huh? hoezo moet dat meisje naar het ziekenhuis?
Ik schuif ook aan.
ik ben er ook weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven