Entertainment alle pijlers

Bizarre eters

28-02-2015 10:36 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuw bij RTL5: Bizarre Eters

Verslaafd aan spaghetti met kaas, 70 pakjes kant-en-klare noedelsoep per dag of alleen wit brood met hagelslag? Sommige mensen lusten zó weinig dat hun gezondheid en sociale leven heel wat te verduren krijgen. In Bizarre Eters worden deze extreem moeilijke eters geholpen om weer een gezond eetpatroon op te bouwen. In elke aflevering worden twee kandidaten gevolgd en bijgestaan door voedingspsycholoog Lieveke Goossens. Zal het de kandidaten lukken hun einddoel te bereiken? Vanaf maandag 2 maart wekelijks om 21:30 uur bij RTL 5.

Ik kan mij er dus helemaal niets bij voorstellen. Ben wat dat betreft een bourgondiër. Uiteraard ga ik kijken, ben benieuwd of het de kandidaten lukt om ook andere dingen te gaan eten.

Gaan jullie ook kijken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
wow dat is veel aan zout en calorieën
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:fireandice schreef op 16 maart 2015 @ 21:55:

Salades zijn toch altijd koud? Ik ken geen salades waar de helft koud is en de andere helft warm.als je salade eet bij de warme maaltijd wel of gebakken geitekaas of zo erbij
De psycholoog kan niet zo goed psycholoog zeggen
Achzo, nee dat eet ik ook niet. Het is of koud, of warm.
never a failure, always a lesson
Wat doet die koe in de tuin?
Salade met (koude ) geitenkaas is trouwens erg lekker, ga ik morgen eten , denk ik
als ik mijn eten ga analyseren zoals zij, dan zou ik ook niet eten geloof ik
quote:fireandice schreef op 16 maart 2015 @ 21:55:

Salades zijn toch altijd koud? Ik ken geen salades waar de helft koud is en de andere helft warm.nu wordt het ingewikkeld. De spekjes worden hier eerst gebakken en dan komen ze er lauwwarm. Daarnaast eet ik ze ook niet omdat het dingen zijn die door elkaar zitten. Ik snap heus dat m'n broodje hagelslag met roomboter ook gemixt is en m'n boerenkool ook maar ik heb een aversie tegen salades. Heel stom en bizar.
quote:upperclass schreef op 16 maart 2015 @ 21:53:

[...]

Ik herken ook veel maar ik heb er geen last van in m'n leven. Jij wel?

Euh...ik vond van niet, maar begin me er nu wel meer bewust van te worden

Ik herken vnl de angst voor het proeven en dan niet lusten
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:upperclass schreef op 16 maart 2015 @ 21:59:

[...]

nu wordt het ingewikkeld. De spekjes worden hier eerst gebakken en dan komen ze er lauwwarm. Daarnaast eet ik ze ook niet omdat het dingen zijn die door elkaar zitten. Ik snap heus dat m'n broodje hagelslag met roomboter ook gemixt is en m'n boerenkool ook maar ik heb een aversie tegen salades. Heel stom en bizar.Ieder zijn ding, toch? Zolang je er geen last van hebt dan maakt het niets uit, toch?
Toch raar dat zij niet meer begeleiding krijgt.
Kip knippen?
quote:calvijn1 schreef op 16 maart 2015 @ 21:59:

[...]

Euh...ik vond van niet, maar begin me er nu wel meer bewust van te worden

Ik herken vnl de angst voor het proeven en dan niet lusten Ik word me er ook wel meer bewust van.

Ik wil los wel proeven maar eet geen dingen zoals onbekende pasta. Maar zolang je maar gezond eet, is het toch geen probleem?
Ik zie hier een klein meisje in een volwassen verpakking.. Knap dat die vent nog bij haar is..
Ik vind haar wel dapper!
Ze doet wel haar best.
Brr het geluid van tanden tegen een vork kan ik dan weer heel slecht tegen
Waarom moet ze dingen door elkaar eten?

Er zijn hele volksstammen die niks door elkaar eten, dat is zoiets Hollands, alles op het bord door elkaar poeren.
Voor de zoveelste keer denk ik: hoe is dit ontstaan bij mensen? Hoe zijn die denkprocessen ooit zo verknipt gekomen? Besteden ze weer totaal geen aandacht aan.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Louise70 schreef op 16 maart 2015 @ 22:03:

Ik zie hier een klein meisje in een volwassen verpakking.. Knap dat die vent nog bij haar is.. misschien houdt ie gewoon van haar en snapt hij wel dat het voor haar een hele grote strijd is die ze wel aan gaat
quote:AnAppleADay schreef op 16 maart 2015 @ 22:04:

Brr het geluid van tanden tegen een vork kan ik dan weer heel slecht tegenHaha ja dat vond ik nou ook.
quote:EvyBlissy schreef op 16 maart 2015 @ 22:04:

Voor de zoveelste keer denk ik: hoe is dit ontstaan bij mensen? Hoe zijn die denkprocessen ooit zo verknipt gekomen? Besteden ze weer totaal geen aandacht aan.ja dat vind ik ook heel jammer, dat dat niet duidelijker wordt
heel eerlijk, als ik een zachtgekookt ei zou moeten eten, zou ik er ook zo bij zitten
quote:S0LEIL schreef op 16 maart 2015 @ 22:04:

Waarom moet ze dingen door elkaar eten?

Er zijn hele volksstammen die niks door elkaar eten, dat is zoiets Hollands, alles op het bord door elkaar poeren.Nou ik ken toch heel veel niet-nederlandse gerechten waar groente en vlees samen in zitten.
Komkommer is alleen water! zei mijn moeder vroeger.

Dus dat telde niet mee als ik groenten moest eten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven