Entertainment alle pijlers

Blind Getrouwd (MAFS Vlaanderen)

17-02-2021 14:19 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie er gek wordt van al het gerek en de drama van de Nederlandse versie is de Vlaamse deze week weer begonnen.

Hier te bekijken:
https://vtm.be/vtmgo/blind-getrouwd~p03 ... /seizoen-6
Alle reacties Link kopieren
tess07 schreef:
08-03-2021 13:53
Laura van Sonny vind ik irritant op de 1 of andere manier, erg gesloten en ik vraag mij af waarom ze hieraan meedoet. Ik krijg totaal niet het idee dat ze dit wil.
Ik zit halverwege het seizoen, ze wonen samen en Sonny is net een paar dagen weggeweest. Ook op vakantie was haar houding raar.
Helemaal met je eens. Ik denk een onzekere dame die haar onzekerheid verbloemt door schijn-zeker te doen.
Ik vond haar quasi grappig en bloed-irritant. Lieve vent die Sonny en ik heb er nooit de vinger achter kunnen krijgen wat het nou precies was haar dwars zat.
Aflevering gisteren van het huidige seizoen:
zal niet in de geschiedenisboeken vermeld worden denk ik!
Ik vond het een aflevering waar weinig over te zeggen was en nog minder gebeurde.

Candice en Marijn: leuk om ze bezig te zien.
Veerle en Sven: ik heb me deze aflevering meer geërgerd aan haar dan aan hem. En het feit dat ze in dat restaurantje aan dat katje zat terwijl ze zelf zat te eten, dat vond ik ronduit beneden alle peil. Ik voel diep in mezelf niet meer de sympathie die ik de vorige afleveringen wel voelde voor Veerle.
Hanne en Dave: ze doet haar best maar kan het niet laten om over FC De Kampioenen te lachen.
Nathalie en Dennis: zij lijkt mij een koele kikker te zijn en toen Dennis haar tegen zich aantrok na hun voettocht, voelde ik haar verzet tot in mijn huiskamer. Ook toen ze zegde dat er op de waterski 'gelukkig nog enkele reddingsvesten tussen hen inzaten', toen dacht ik: tante nonneke :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Oei, Nathalie was inderdaad heel duidelijk nog niet gediend van enige aanraking.
Ik ben bang dat ik Hanne gewoon niet zo sympathiek vind. Blijkbaar kan Dave ook nooit genoeg doen. Als hij iets vertelt dan lacht ze erom of vindt ze het 'niet genoeg', als hij stil is, is het ook niet goed...
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Jààààààààà, 'het' is ervan gekomen bij Candice en Marijn. Je voelde goed toen ze in de jacuzzi zaten dat het voorspel begonnen was. Ze hebben gelijk. Zalig koppel.

Met blozende kaken beken ik dat ik een beetje een hekel begin te krijgen aan Veerle. Ik denk als die kon dat ze het eerstvolgende vliegtuig naar haar dochter nam. De manier waarop ze dat supergrote kussen in hun bed tussen haar en Sven legde, het sprak boekdelen! Ze heeft het altijd maar over 'geen connectie maar zeker vrienden', maar zelfs dat zit er volgens mij niet in.

Dennis is mij enkele keren tegen gevallen. Ik weet niet of dit tot een blijvende relatie gaat leiden. Nathalie lijkt mij wel wat te ontdooien.

En Hanne en Dave, de ene spreekt bijna altijd, de andere zwijgt bijna altijd. Ook geen basis voor een huwelijk.

Wat dachten jullie over deze aflevering?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag gekeken. Weet niet hoor wat ik van Candice en Marijn vind. De aantrekkingskracht is er duidelijk maar of er meer is. Even zien.
Ik vind Hanne en Dave ongemakkelijk en Nathalie en Dennis ook. Ben echt benieuwd of er wat uit deze twee stellen gaat komen. Denk eerder dat Nathalie en Dennis wat wordt dan Dave en Hanne. Zij kan helemaal niet met hem omgaan.
Veerle is idd irritant. Die wil gewoon niet. Ik zou ook gek van hem worden trouwens. Hij heeft iets irritant over zich heen.
Niet een super actief topic dit, jammer!
Alle reacties Link kopieren
Geen superactief topic inderdaad, terwijl het toch echt een leuk programma is! Maar ja,als iedereen is zoals ik en alleen kijkt en meeleest en verder niks zegt, zal het hier niet druk worden, dus ik zal mijn mening ook maar even geven ;-) .

Veerle en Sven: ik vind Veerle helemaal niet irritant! Ik vind haar geduldig en vriendelijk met dat ongeleide projectiel dat als een blije pup rond haar heen dartelt, maar nauwelijks in staat om zijn impulsen te onderdrukken. Zijn dochter, met het korte haar, heeft hetzelfde. Ik vind dat wel schattig en ontwapenend, moet best lachen om zulke mensen, maar ik ben zelf meer een Veerle. Bij Sven lekken de emoties uit zijn poriën, geenszins een slecht mens, maar wel zó vermoeiend dat ik, mocht ik hem tegenkomen, blij ben met de anderhalve meter samenleving.

Nathalie en Dennis: lieve mensen. Met als klein irritant trekje van Dennis dat als het hem niet goed gaat, zijn omgeving dat moet weten. Nathalie gaat daar vriendelijk en geduldig mee om, maar hij had het wijnuitje al verpest, en toen lukte het duiken niet en zit hij daar weer om te mokken. Daar zou ik wel wat van gezegd hebben.

Candice en Marijn: leuk, vrolijk en mooi stel. Ik hoef alleen niet perse te weten wat ze 's nachts doen.

Hanne en Dave: ik vind Dave echt een schatje. Hanne vind ik redelijk vermoeiend met haar gebabbel, en Dave kan in haar ogen niet veel goed doen. Ik vind haar kleinerend doen, wat kan jou het schelen wat voor sticker er op zijn telefoon zit. Daar kun je om lachen, maar ze maakt hem belachelijk. Ik denk niet dat haar gedrag bijdraagt aan een meer open Dave.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook vooral een meelezer😉

Marijn en Candice: Je ziet dat er aantrekkingskracht is en ze zijn lekker met elkaar aan het flirten en plagen. Wij zien natuurlijk niet alles, maar ik vraag me af of er ook meer is tussen hun. Maar wel mijn favoriete koppel. Ik hoop echt dat dat meer kan worden dan een leuke flirt.

Veerle en Sven;Tja, ik denk dat zij vooral erg teleurgesteld is, ze heeft het steeds over zijn dialect, en het lijkt erop dat ze zich er al lang en breed bij heeft neergelegd dat ze hem geen relatiemateriaal vind. Haar keuze lijkt al gemaakt. Ik vind hem ook behoorlijk irritant trouwens. Ik vind wel dat ze respectvol met elkaar omgaan.

Hanne en Dave; Ik vind haar echt wat kattig, hij lijkt niet zoveel goed te kunnen doen. Ik had ook wat met hem te doen toen hij heel eerlijk en kwetsbaar vertelde dat hij moeite heeft met zijn stotteren...Ik vond haar niet echt meelevend en sympathiek. Ik vind dat ze hem vaak wat neerhaalt: Met die sticker op zijn telefoon, zijn F.C de kampioenen, welke muziek hij luistert met het slapengaan...Ik vind hem heel erg lief en rustig en ik denk dat zij echt over hem heen walst.

Nathalie en Dennis; Ik vond hem deze aflevering niet zulke leuke trekjes laten zien;zo nukkig en daar zo in blijven hangen...Vind ik niet echt een aantrekkelijke kant die hij liet zien. Ik vind het ook wel tekenend dat zij bv al niet eens zo gecharmeerd is van een knuffel:ze laat het toe, maar haast met kromme tenen lijkt het. Dan denk ik;je bent wel getrouwd, ik denk dat het de band wel beter maakt als je toch eens iets van een knuffel geeft, een zoen of een hand vasthoud. Als je daar eigenlijk al tegenop ziet lijkt me dat toch een teken aan de wand. En nee, ik zoen ook niet met wildvreemden, maar ik trouw dan ook niet met een wildvreemde, zij wel.

Vooralsnog geef ik Marijn en Candice de meeste kans van slagen.
Hoegenaamd schreef:
16-03-2021 07:44


Veerle en Sven: ik vind Veerle helemaal niet irritant! Ik vind haar geduldig en vriendelijk met dat ongeleide projectiel dat als een blije pup rond haar heen dartelt, maar nauwelijks in staat om zijn impulsen te onderdrukken. Zijn dochter, met het korte haar, heeft hetzelfde. Ik vind dat wel schattig en ontwapenend, moet best lachen om zulke mensen, maar ik ben zelf meer een Veerle. Bij Sven lekken de emoties uit zijn poriën, geenszins een slecht mens, maar wel zó vermoeiend dat ik, mocht ik hem tegenkomen, blij ben met de anderhalve meter samenleving.


Geweldig geschreven Hoegenaamd! Kon ik ook maar zo leuk schrijven!


Oh, dames, tof dat jullie ook een bijdrage doen, zo kunnen we tenminste wat met mekaar van gedachten wisselen en het roerend eens of gloeiend oneens zijn.

Gamayun, die eerst ook nog meeschreef zit volgens mij in een hoekje te dikkoppen. Oh, ja, nu Candice en Marijn hebben toegegeven 'dat ze hun huwelijk geconsummeerd hebben' rest er voor haar (Gamayun) geen enkele hoop meer. :rofl:

Dames, mee blijven schrijven hè, please ....
anoniem_653cd36ee8f8d wijzigde dit bericht op 18-03-2021 14:23
9.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hahahhaha mammezel, je hebt helemaal gelijk natuurlijk :rofl:
Maar eerlijk is eerlijk ik zie nog stééds geen duurzame relatie ontstaan tussen die twee. Ja, er is aantrekkingskracht, maar ik zie geen basis voor een langdurige toekomst.
Bij de rest zie ik dat overigens nog minder... eerlijk gezegd ben ik bang dat alle koppels gaan falen :O . Jammer, jammer.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Ik was de afgelopen weken een beetje laat met kijken dus voelde een beetje mosterd na de maaltijd om hier te reageren :proud:

Zowel in België als in Nederland heb ik het idee dat het wel vaak de vrouwen zijn die het stuk laten lopen met altijd dat 'ik voel het niet'
Liefde moet soms groeien en natuurlijk is het fijn als je meteen bovenop elkaar wil duiken maar je moet het ook wel een beetje een kans geven.
Nathalie zocht gelukkig nu wel iets meer toenadering dus misschien is dat nog te redden.
Veerle en Sven lijken op elk ouder koppel in MAFS Nederland: het werkt volgens mij echt niet goed op die leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Idd vaak de vrouw! Denk dat vrouwen kritischer zijn.
Idd laat Dennis zich deze aflevering een aantal keren niet van zn beste kant zien. Onaantrekkelijk. Ook dat gebrul in dat water. Kan alleen maar erger worden naarmate de relatie voortduurt. Nathalie reageert er wel goed op maar leuk is anders. Hij verpest best de sfeer op die manier.
Heel benieuwd naar het samenwonen de komende weken.
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik kom dan ook even uit meeleesmodus.
Candice en Marijn zijn wellicht het leukst om over te praten. Ik begrijp niet waarom ze zeggen dat er ophef zou zijn over het feit dat ze seks hebben gehad. Ik zou echt niet weten wie daar problemen mee heeft. Ze zijn ook niet de eersten, misschien wel de eersten in blind getrouwd die daar zo open over zijn.
Ik denk ook echt dat we de serieuze gesprekken tussen die twee niet te zien krijgen, want ze geven momenten die veel leukere tv opleveren.
Ik twijfel nog of ik stikjaloers ben op haar haar en haar ongedwongen manier van zichzelf te zijn, of dat ik toch wat moeite heb met haar dominante manier van doen. Marijn kan er blijkbaar wel goed mee om, dus des te beter voor hen. Ik zie het wel goedkomen tussen hen.

Dat de vrouw kritischer is, wellicht klopt dat, maar ik vind het ook wel vaak terecht. Ik vind dat Veerle nog heel lief was, want ik voelde al van het eerste moment dit wordt niks. Nu ja, alles kan nog natuurlijk. Ik vind ook dat hij nu wel veel bij haar legt. Zij zou geen moeite doen, maar het is actie-reactie he.

Ook Dennis, ik zat de hele tijd te zeggen, oh, zo onaantrekkelijk een man die loopt te mokken en dingen niet kan relativeren. Hij voelt veel, ja, maar ik heb de indruk dat hij zijn emoties niet goed kan reguleren. Niks mis met een man met emoties. En dan vind ik Nathalie heel verdraagzaam (al kreeg ik wel een beetje moeder - kind vibes). Dus of de vrouw dan per se kritischer is? Misschien laat de man ook niet zijn beste kant zien.

Hanne en Davy viel me deze keer beter mee dan vorige keer. Dat ze zijn struggles niet snapt, is duidelijk, maar ik heb wel de indruk dat ze ze wil begrijpen. Of hier nog iets amoureus valt uit te halen, betwijfel ik, maar als Hanne zich kan focussen op de mooie kanten, lijkt het me niet uitgesloten.
Ik neem alle afleveringen op. Gisterenavond (bij gebrek aan beter waarschijnlijk) heb ik voor de zottigheid nog eens opnieuw gekeken naar de fragmenten van Candice en Marijn en Veerle en Sven. De stukjes vanaf het kiezen van de kleding tot de ochtend na het huwelijk.

Ik wilde wat ik al had gezien, nu eens bekijken vanuit het standpunt van wat ik nu al weet (zoals de karakters die je nu al een heel klein beetje kent). Levert interessante televisie op vind ik, vooral bij Veerle. Daar zie je al snel dat ze zich vragen stelt.

Mijn idee hè.
Alle reacties Link kopieren
Ahh, Marijn is al tot over z'n oren! Ik hoop dat het bij Candice ook nog gaat groeien, denk dat ie anders in de friendzone komt.

Verder vind ik alle vrouwen wel héél gereserveerd. Als je het al ongemakkelijk vindt als iemand een arm om je heen slaat, waarom doe je dan mee aan zo'n programma?! Om samen een potje te kaarten had je ook wel naar het buurthuis kunnen gaan. Als je elke vorm van intimiteit vermijdt, ga je natuurlijk sowieso geen intieme relatie krijgen.

Waar ik me trouwens erg aan heb geërgerd: die Veerle met haar geblaat over het Griekse eiland. Ja, nu weten we wel dat je het eiland goed kent. Focus je op waar je voor komt. En dan dat dramatische gedoe met die vriendin... Ik snap daar helemaal niets van. Dan ben je een paar dagen op huwelijksreis en ga je een dag besteden aan iemand die je al jaaaren niet hebt opgezocht (dus zó bijzonder is de band niet). Het is een paar uurtjes vliegen, als je die vriendin zo fantastisch vindt ga je lekker een keer speciaal voor haar naar Kos.
Alle reacties Link kopieren
Als iemand zo bezweet is, en jij zelf ook, dan ben ik ook niet zo voor een kleffe knuffel hoor :$. Dat snapte ik op dat moment wel!

En dat met die vriendin was inderdaad vreemd! En dat vond ik echt heel lief van Sven, dat hij daar een stap opzij deed en haar dat uitje gunde. Ik vond dat niet heel sympathiek van Veerle, had ik zelf nooit gedaan.

Maar ik begrijp echt niet dat die twee gematched zijn Sven en Veerle. Die passen op het eerste gezicht al zó niet bij elkaar!
Alle reacties Link kopieren
Hoegenaamd schreef:
17-03-2021 14:18
Als iemand zo bezweet is, en jij zelf ook, dan ben ik ook niet zo voor een kleffe knuffel hoor :$. Dat snapte ik op dat moment wel!

En dat met die vriendin was inderdaad vreemd! En dat vond ik echt heel lief van Sven, dat hij daar een stap opzij deed en haar dat uitje gunde. Ik vond dat niet heel sympathiek van Veerle, had ik zelf nooit gedaan.

Maar ik begrijp echt niet dat die twee gematched zijn Sven en Veerle. Die passen op het eerste gezicht al zó niet bij elkaar!
Vind ik ook ranzig hoor, maar het was bij haar wel echt de arm die het zo oncomfortabel maakte. Ze noemt dat ook steeds, "rustig aan, stapje voor stapje". Maar joh, een arm ís toch een stapje? Het is niet dat ie 'm erin hangt ofzo 😅
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Apppie, inderdaad, een arm om iemand heen is stap 1, ik heb vrienden waar ik niet mee getrouwd ben waarmee ik dat doe ;-) . Maar dan graag even ná het douchen! Of was even gezellig met z'n tweeen in die plomp voor je gesprongen, de kleren waren toch al nat, dan is het zweterige eraf en dan is het niet erg meer.
Alle reacties Link kopieren
Oh dit lijkt mij ook leuk. Is dit programma op videoland terug te kijken? Ik volg nu nog mafs Australië, laatste seizoen. Misschien dat ik dan hierin kan duiken.
Ik weet het niet Dwarrel! Ik heb wel eens gezien dat er een site was waarop je het via de computer kon bekijken. Ik kijk op televisie: VTM.

Maar vanaf volgende zondag zal ik het moeilijk krijgen:
Blind Getrouwd <---> De Mol.
Mijn zondagavond gaat heerlijk zijn! (Opnemen en reclame doorspoelen, jammie)
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, de vlaamse mol, daar kijk ik zo naar uit! Ik schuif blind getrouwd wel naar de maandag ;-)
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
18-03-2021 12:39
Oh dit lijkt mij ook leuk. Is dit programma op videoland terug te kijken? Ik volg nu nog mafs Australië, laatste seizoen. Misschien dat ik dan hierin kan duiken.
Alleen vorig seizoen.
Het huidige seizoen kan je alleen (nog) via VtmGo kijken.
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
18-03-2021 14:12
Ik weet het niet Dwarrel! Ik heb wel eens gezien dat er een site was waarop je het via de computer kon bekijken. Ik kijk op televisie: VTM.

Maar vanaf volgende zondag zal ik het moeilijk krijgen:
Blind Getrouwd <---> De Mol.
Mijn zondagavond gaat heerlijk zijn! (Opnemen en reclame doorspoelen, jammie)
Weet je eens hoe het voor ons voelt om om voor die programma’s te moeten wachten tot de volgende dag :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik vergeet steeds mee te schrijven omdat wij nogal achterlopen met kijken.
AnAppleADay schreef:
19-03-2021 12:57
Weet je eens hoe het voor ons voelt om om voor die programma’s te moeten wachten tot de volgende dag :proud:
Eigen schuld, dikken bult. Had je maar als Belgske geboren moeten worden!!!! :rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben reserve Belg, maar moet het toch met de VRT en de VTM app doen. Voordeel daavan is, dat ik gelijk hele reeksen kan kijken. Ik kijk graag Vlaamse televisie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven