Entertainment alle pijlers

Blind Getrouwd (MAFS Vlaanderen)

17-02-2021 14:19 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie er gek wordt van al het gerek en de drama van de Nederlandse versie is de Vlaamse deze week weer begonnen.

Hier te bekijken:
https://vtm.be/vtmgo/blind-getrouwd~p03 ... /seizoen-6
Alle reacties Link kopieren
In het MAFS topic waren we al fan van Marijn, zijn huis en natuurlijk Marcel, Yvette en Oscar.

Ik denk dat de eerste twee koppels sowieso vriendschappelijke matches zijn, nu nog even zien of het vuurwerk kan worden.
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk, ik ga dit ook eens kijken vanavond. De Nederlandse reeks begint nu eindelijk een beetje leuk te worden nu alle huwelijks voorbereidingen en voltrekkingen zijn geweest.
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
17-02-2021 14:24
Oh leuk, ik ga dit ook eens kijken vanavond. De Nederlandse reeks begint nu eindelijk een beetje leuk te worden nu alle huwelijks voorbereidingen en voltrekkingen zijn geweest.
Ja en dan zijn er ineens nog maar een paar afleveringen over.

In Blind Getrouwd zijn de eerste twee huwelijken (van de vier) er al in één aflevering doorheen gejast.
Volgens mij krijgen we nu in aflevering 2 en 3 elk nog één huwelijk en dat was het dan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind juist de tragere tv wel leuk. Dan leer je ze beter kennen al is dat ook maar relatief natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
17-02-2021 14:40
Ik vind juist de tragere tv wel leuk. Dan leer je ze beter kennen al is dat ook maar relatief natuurlijk.
Leren kennen kan ook na het huwelijk.
Die selectiedagen, vrijgezellenfeesten en de ochtend voor de bruiloft voegen wat mij betreft weinig tot niks toe.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
17-02-2021 14:42
Leren kennen kan ook na het huwelijk.
Die selectiedagen, vrijgezellenfeesten en de ochtend voor de bruiloft voegen wat mij betreft weinig tot niks toe.
De periode na het huwelijk is inderdaad wel het leukst om naar te kijken..
Alle reacties Link kopieren
Is dit ook op videoland te zien?
Alle reacties Link kopieren
Esri38 schreef:
17-02-2021 14:49
Is dit ook op videoland te zien?
Het vorige seizoen staat er wel op maar deze (nog) niet.
Je kunt op VTM gewoon gratis een account aanmaken om het te kijken.
Heb de aflevering net in één keer uit gekeken. Dat gaat wel heel wat vlotter dan de Nederlandse! Heerlijk format op deze manier.
Leuke koppels, ben benieuwd of ze ook een klik met elkaar krijgen op romantisch vlak.
Alle reacties Link kopieren
Super leuk dat Blind getrouwd! Ik heb vorig seizoen ook gezien , en toen vond ik het al zoveel fijner kijken dan de Nederlandse versie. Lekker vlot, ik vind inderdaad ook de tijd na de huwelijksvoltrekkking veel leuker om te volgen.

De huwelijks voltrekking an sich vind ik in België echt niks bijzonders, wat dat betreft doen de Nederlandse ambtenaren dat toch met wat meer humor en emotie.

Maar over de koppels: Ik ben echt weg van Marijn, wat een ontzettend leuke vent!! Helemaal mijn type! Op het eerste gezicht een leuke match, ben heel benieuwd!

Davy & Hanne; Een hele rustige, lieve jongen lijkt het me. Hanne's jurk vond ik niet echt mooi zitten, vooral bij haar borsten niet. Maar zo op het eerste gezicht ook best een leuk stel. Maar we hebben nu natuurlijk nog net niks gezien, we gaan het beleven.

Vorig seizoen ontzettend genoten van de mannen Christoph en Nick, en van Winnie en Jonah ( dat seizoen is ook nog volledig te zien volgens mij op de VTM go app, dus mocht iemand zich vervelen :-D )
Alle reacties Link kopieren
Winnie en Jonah :heart:
Zijn die nog samen?

De jurk van Hanne vond ik ook niks.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
17-02-2021 15:35
Winnie en Jonah :heart:
Zijn die nog samen?

De jurk van Hanne vond ik ook niks.
Ik vind de jurk enig. Bohemian Ibiza-style
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
17-02-2021 15:37
Ik vind de jurk enig. Bohemian Ibiza-style
In principe wel mooi, ik hou van die stijl. Maar hij zat echt niet goed en daarom vond ik hem niet mooi.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lekker vlotte aflevering, héérlijk. Echt genieten om gewoon hupshupshups naar de huwelijken te gaan. Eens dat de huwelijksvoltrekking zelf wel een tikje saai is in de Belgische versie...

Marijn, oh Marijn, waarom ben je al getrouwd :heart:
Je lading katten (de hond neem ik graag voor lief), je hang naar adrenaline, je fantastische glimlach, je lieve speech, je relaxte houding, je verstand... :heart: :heart: :heart:
Candice ben ik nog niet hélemaal over uit. Ze komt bubbelig en bruisend over, dat vind ik leuk, maar ik weet nog niet of ze lekker pittig of toch wat pinnig is. Maar misschien speelt mijn vertroebelde blik mee omdat ze Marijn, oh Marijn, heeft weten te schaken! :rofl:

En Dave en Hanne, wat een leuke, vriendelijke, rustige mensen en zo op het oog een goede match. Hanne's jurk vind ik inderdaad ook niks, maar goed, smaken verschillen.

Dit is echt genieten zeg, ik kijk uit naar de volgende aflevering - weet iemand wanneer ze online komen...?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Ja Winnie en Jonah zijn nog samen. Zijn het klus huis van Jonah helemaal samen aan het verbouwen...Zo'n leuk stel!

De stijl van de jurk vind ik ook leuk maar hij zat inderdaad echt niet mooi, dat vond ik jammer om te zien.
Alle reacties Link kopieren
Tvp dat ik niet vergeet om mee te schrijven.
Bergje65 schreef:
17-02-2021 15:37
Ik vind de jurk enig. Bohemian Ibiza-style
Ik vond die jurk ook erg leuk! Luchtig en soepel.
Wat die andere bruid aan had, krijg ik 't alleen al benauwd van er naar te moeten kijken.
Gamayun schreef:
17-02-2021 15:41
Wat een lekker vlotte aflevering, héérlijk. Echt genieten om gewoon hupshupshups naar de huwelijken te gaan. Eens dat de huwelijksvoltrekking zelf wel een tikje saai is in de Belgische versie...

Marijn, oh Marijn, waarom ben je al getrouwd :heart:
Je lading katten (de hond neem ik graag voor lief), je hang naar adrenaline, je fantastische glimlach, je lieve speech, je relaxte houding, je verstand... :heart: :heart: :heart:
Candice ben ik nog niet hélemaal over uit. Ze komt bubbelig en bruisend over, dat vind ik leuk, maar ik weet nog niet of ze lekker pittig of toch wat pinnig is. Maar misschien speelt mijn vertroebelde blik mee omdat ze Marijn, oh Marijn, heeft weten te schaken! :rofl:

En Dave en Hanne, wat een leuke, vriendelijke, rustige mensen en zo op het oog een goede match. Hanne's jurk vind ik inderdaad ook niks, maar goed, smaken verschillen.

Dit is echt genieten zeg, ik kijk uit naar de volgende aflevering - weet iemand wanneer ze online komen...?
Qua uiterlijk zou ik eerder Marijn met Hanne gematched hebben. Dat lijkt me een mooi plaatje samen.
Alle reacties Link kopieren
Mondkapjes op de trouwerij! In Belgie hebben ze het beter begrepen!

Die jurk van Hanne vond ik verschrikkelijk. Enorm truttig en ouwerlijk,..en hij zat idd niet mooi. ik weet niet of zij een match zijn...ik vind hem wat onhandig, maar goed zij was blijkbaar ook onzeker ooit dus wellicht matcht dat.

Marijn en Candice zijn wel mooi om naar te kijken maar ik vind haar iets te glamourgirl voor hem misschien. Wie weet wat het wordt....

Maar dit kijkt wel lekker weg idd zeg, heerlijk om niet 5 afleveringen naar vrijgezellenfeesten te kijken :-D
Heb ook het idee dat het een stuk normalere mensen zijn dan in de NL versie maar komt mss ook door het accent en dat het wat minder "Nederlands" voelt allemaal.
Bij de ene trouwerij was iedereen met mondkapje maar bij de andere niet.
Alle reacties Link kopieren
wel raar trouwens dat de bruid in Belgie zo zelf de deur openmaakt. Onhandig met dat bruidsboeket en als vrouw wil je toch een beetje onthaald worden toch?
Nu is het net of je te laat binnen komt rennen op een feestje
Ik ben ook dikke fan van de Belgische Blind Getrouwd.

Mijn bevindingen (op niet expert-wijze) :) :
Het vlotte verloop van de aflevering is voor mij niet nieuw: behalve de eerste jaargang heb ik alle jaren het programma gevolgd.
Jurk Hanne: die paste bij haar, seutig zoals zij (in mijn ogen, sorry) denk ik ook is.
Wat me opviel is dat ze zo verwonderd was dat hij geen auto had en dat ze gewoon verbijsterd was (kan ik heel goed begrijpen) dat hij fan van FC De Kampioenen is.
Van dat koppel heb ik nu al het idee dat het niks gaat worden. Alhoewel 'den Dave' wel echt een brave is.

En dan Marijn en Candice:
Marijn, ik ben 30 jaar te vroeg geboren. :cry: Sorry Gamayun. :hamer: :hamer: :hamer: Persoonlijk denk ik dat het beide toffe mensen zijn, maar of het ook iets is voor de lange termijn, ... I doubt. Ik denk dat hij veel formeler is dan zij en dat dat gaat botsen. Superknappe vrouw, trouwjurk prachtig en kwam bij haar figuur en karakter helemaal tot zijn recht. Wat me ook opviel was dat de suite die bij Candice hoorde allemaal in oudroze was, heel mooi. Zus van Candice vond ik er wel over met haar onbedekte rug. Maar bij die familie heeft het iets mogen kosten.

Van deze twee koppels denk ik dus dat het een no-go gaat worden, maar ik zit nu al klaar in de zetel met een dekentje en iets lekkers, tegen de aflevering van komende zondagavond. :cheer: (echt waar Gamayun).

Ja, zulk programma kan ik wel pruimen.

Mamme-zel uit België
anoniem_653cd36ee8f8d wijzigde dit bericht op 17-02-2021 17:48
7.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
17-02-2021 17:17
Bij de ene trouwerij was iedereen met mondkapje maar bij de andere niet.
Schijnt aan de maatregelen per regio te liggen van afgelopen zomer.

Die bruiloft zonder mondkapje had ze buiten wel op, dus kan ook nog dat ze daar bij stilzitten af mochten.
Dit is een stuk leuker dan MAFS NL! Zit tenminste een beetje vaart in.
IK dacht eerst dat het pre-corona was opgenomen met al dat geknuffel en gezoen tijdens het vertellen dat ze gingen trouwen. Maar met die ene trouwerij wel mondkapjes, maar dan weer geen afstand.

Hanne en Dave weet ik niet, ik denk geen match.
Candice en Marijn vind ik wel kanshebbers, leuk stel met elkaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven