Entertainment alle pijlers

Blind Getrouwd (MAFS Vlaanderen)

17-02-2021 14:19 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie er gek wordt van al het gerek en de drama van de Nederlandse versie is de Vlaamse deze week weer begonnen.

Hier te bekijken:
https://vtm.be/vtmgo/blind-getrouwd~p03 ... /seizoen-6
Alle reacties Link kopieren
Och, ik ben heel gemakkelijk, iedereen moet lekker aan doen wat hij of zij leuk vindt - bijkomend voordeel is dat we dan in dit soort topics mooi kunnen schrijven hoe allerlei jurken tóch niet staan ;-).
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat dit weer begonnen is, vorig jaar met plezier gekeken!
Ben niet super onder de indruk van die Marijn van jullie ;) en van haar trouwens ook niet.

Bij Hanne & Dave zie ik het ook niet zo..
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
22-02-2021 13:56
Vind ik niet, maar dan zou ik wel verwachten dat 'ie gewoon zegt waarom dat hij een stotteraar is.
Nu komt het niet ter sprake en denkt zij dat hij verlegen of onzeker is.
Hoe kan je nu uitleggen waarom je een stotteraar bent? Daar word je mee geboren. Of bedoel je het anders?

Blind getrouwd is echt veel leuker dan MAFS. Afgelopen dagen het vorige seizoen gekeken. Heb ook het gevoel dat de deelnemers er meer in investeren/voor open staan en de experts een grotere rol hebben.
Alle reacties Link kopieren
anjer84 schreef:
27-02-2021 22:50
Hoe kan je nu uitleggen waarom je een stotteraar bent? Daar word je mee geboren. Of bedoel je het anders?

Blind getrouwd is echt veel leuker dan MAFS. Afgelopen dagen het vorige seizoen gekeken. Heb ook het gevoel dat de deelnemers er meer in investeren/voor open staan en de experts een grotere rol hebben.
Ik bedoel gewoon dat je toch kunt zeggen dat je stottert. Het is geen schande.
Nu zegt hij er niets over en zij denkt dat hij stottert omdat 'ie nerveus is.
Joepie, morgen weer een aflevering!
Alle reacties Link kopieren
Lasvegas-84 schreef:
24-02-2021 13:35
Leuk dat dit weer begonnen is, vorig jaar met plezier gekeken!
Ben niet super onder de indruk van die Marijn van jullie ;) en van haar trouwens ook niet.

Bij Hanne & Dave zie ik het ook niet zo..
Ik vind Marijn erg leuk maar haar niet. Wel aardig maar niet knap of “bloedmooi” wat hier werd gezegd. Denk die haren weg en er blijft een gewone maar te zwaar opgemaakte vrouw over met een te groot gebit.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
27-02-2021 23:14
Ik bedoel gewoon dat je toch kunt zeggen dat je stottert. Het is geen schande.
Nu zegt hij er niets over en zij denkt dat hij stottert omdat 'ie nerveus is.
Oow zo! Ik ben opgegroeid met een ouder die stottert. Hoor het daardood 9 van de 10x niet :). De mate waarin hij stottert lijkt me bijna onmogelijk door zenuwen komen. Misschien neemt hij aan dat zij het snapt?
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
28-02-2021 00:12
Ik vind Marijn erg leuk maar haar niet. Wel aardig maar niet knap of “bloedmooi” wat hier werd gezegd. Denk die haren weg en er blijft een gewone maar te zwaar opgemaakte vrouw over met een te groot gebit.
Dat is toch smaak? Ik vind haar wel een voorbeeld van een mooie vrouw (niet bloedmooi). Marijn vind ik niks bijzonders. Leuke uitstraling maar voor mij valt hij niet onder de noemer 'knappe man' (ook niet lelijk hoor, gewoon normaal).
Alle reacties Link kopieren
anjer84 schreef:
28-02-2021 12:44
Dat is toch smaak? Ik vind haar wel een voorbeeld van een mooie vrouw (niet bloedmooi). Marijn vind ik niks bijzonders. Leuke uitstraling maar voor mij valt hij niet onder de noemer 'knappe man' (ook niet lelijk hoor, gewoon normaal).
Klopt, is een smaakwestie.
Alle reacties Link kopieren
anjer84 schreef:
28-02-2021 12:44
Dat is toch smaak? Ik vind haar wel een voorbeeld van een mooie vrouw (niet bloedmooi). Marijn vind ik niks bijzonders. Leuke uitstraling maar voor mij valt hij niet onder de noemer 'knappe man' (ook niet lelijk hoor, gewoon normaal).
Ze heeft wel een heel mooi lichaam.
Bergje65 schreef:
28-02-2021 00:12
Ik vind Marijn erg leuk maar haar niet. Wel aardig maar niet knap of “bloedmooi” wat hier werd gezegd. Denk die haren weg en er blijft een gewone maar te zwaar opgemaakte vrouw over met een te groot gebit.
Bergje, met alle respect voor jouw mening, maar zo kun je dat over en bij iedereen zeggen: stel jij hebt enorme mooie benen. Dan kan men zeggen: Denk die benen bij Bergje weg en wat blijft er over?
Candice weet dat ze met dat soort kapsel goed staat (en ik vind dat persoonlijk ook) en ze maakt daar gebruik van. Dat is nu eenmaal je pluspunten uitspelen.

Zo zie ik het.
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
28-02-2021 20:04
Bergje, met alle respect voor jouw mening, maar zo kun je dat over en bij iedereen zeggen: stel jij hebt enorme mooie benen. Dan kan men zeggen: Denk die benen bij Bergje weg en wat blijft er over?
Candice weet dat ze met dat soort kapsel goed staat (en ik vind dat persoonlijk ook) en ze maakt daar gebruik van. Dat is nu eenmaal je pluspunten uitspelen.

Zo zie ik het.
Ik snap wat je zegt. Moet erg lachen om dat benen-voorbeeld :rofl:
Maar goed, ik vind haar echt niet mooi.
Alle reacties Link kopieren
"Amai", dit was toch wel een aflevering van de ongemakkelijke momenten.

Sven is nogal handtastelijk, ik vond het zelfs een tikje ongepast. Veerle voelde zich er niet zo prettig bij bij de foto shoot. Sven is sowieso wat 'lichamelijk ingesteld', de arm om schouder van de dochter van Veerle zag er ook al zo ongemakkelijk uit. Los daarvan heb ik niets met zijn humor.

Volgens mij heeft Hanne haar oordeel al klaar. Ook deze aflevering zaten er weer wat in mijn ogen onaardige opmerkingen tussen - hoe ze uitgebreid stilstond bij wat hij op zijn telefoon heeft geplakt, bijvoorbeeld. Het is telkens net te lang, niet te duidelijk, simpelweg.. ongemakkelijk.

Pittig huwelijk van Nathalie en Dennis, met de onwel wordende bompa (prachtig woord). Ze lijken beide best zorgzaam en zo, maar die lading complimenten van Dennis op de strandbedjes waren, daar komt het woord weer, tamelijk ongemakkelijk.

Marijn oh Marijn, ik ben nog steeds fan! Ik ben iets minder fan van de match die gemaakt is. Candice lijkt me heel vriendelijk, daar niet van, maar.. hoe zeg ik dit zelf heel netjes... Marijn lijkt me toch net een tikje intelligenter. Kreta vs Griekenland? Ongemakkelijk. De lichamelijke klik lijkt er best te zijn, maar of er verder nog iets in zit, dat vraag ik me af.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik ben slechtgezind!

Heb net via de site van HLN (Het Laatste Nieuws, een krant die ook onderdeel is van de groep waar VTM toe hoort en VTM is de zender die Blind Getrouwd uitzendt) een onuitgezonden filmke van Marijn en Candice gezien. Op de huwelijksreis liggen ze aan het zwembad en vragen ze naar mekaars afknappers en - alhoewel Candice ongeveer een pocketboekje vol met afknappers had - kon ze voorlopig bij Marijn géén enkele afknapper vinden. Man mocht geen zweetgeur hebben (ook als hij het niet kon helpen dat hij makkelijk zweette), zweten mocht maar geen geur, man mocht geen rugharen of flaporen hebben en indien een bos borsthaar: TRIMMEN. Ook down under, verzorgd. Korte teennagels en misschien waren er nog dingen. En daar voldoet die Marijn dus voorlopig allemaal aan. >:-( Gamayun, hoe zeer ik hem aan jou ook gun ( :evil: ) het gaat niet mogen zijn. Hij zal voor zijn Candice zijn! :rofl:
Marijn zijn eisen waren: nergens haar, desnoods onderaan getrimd maar geschoren mocht ook. Ze moest tafelmanieren hebben, mocht niet met de mond open eten zodat er geluid uit haar mond kwam, en wat ook heel belangrijk voor hem was: mooie tanden.
Voor mij is het mijn favoriete stelletje. Of dit een blijvende combinatie is, daar steek ik mijn handen niet voor in 't vuur want alhoewel ze leerkracht is, vraag ik me soms af hoe lang Candice zelf heeft gestudeerd. Is al de 2de keer dat ze een flater slaat (mijn man is bur, burge, burgerlijk indus, inge-nieur op het feest en deze keer met Kreta). Of die knappe Marijn daar mee zal kunnen blijven lachen, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Dus: goed nieuws, misschien is er nog hoop voor Gamayun :couple: (Dan stel ik mij kandidaat als bruidsmeisje)

Sven en Veerle: er lopen een beetje rillingen over mijn rug als ik Sven bezig zie. De mens zal het ongetwijfeld goed menen maar ik moet hem niet in huis hebben. Ik vraag me ook af wat er door Veerles hoofd ging toen ze hoorde dat hij al 2 keer getrouwd was.

Dennis en Nathalie: dit is niet mijn favoriete koppel maar deze komen misschien wel in aanmerking als beste match.

Hanne is een venijn en Dave te braaf voor haar. Als ik in Dave zijn plaats was dan kwam ik al direct terug naar huis.

Er zit schot in de zaak: na 2,5 uur televisie hebben de 8 mensen hun familie al verwittigd, zijn de bruidskleren gekozen en de 4 koppels getrouwd, is het huwelijksfeest doorgegaan, de huwelijksnacht achter de rug en zitten ze allemaal in Kreta. Van een gezapig tempo in België geen sprake!

Hoe zit het met de koppeltjes in Nederland? Is er daar al iemand getrouwd?
anoniem_653cd36ee8f8d wijzigde dit bericht op 01-03-2021 12:22
0.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat Candice niet ontwikkeld genoeg is voor Marijn.

Die Dennis van gisteren... Daar zit écht helemaal niets in zeg @( Die "geloften" had hij gewoon niet voorbereid volgens mij? Dat hoop ik ten minste, want er klopte inhoudelijk helemaal niets van. Hij zei eigenlijk precies niks. 😅
apppie schreef:
01-03-2021 09:41
I) Ik denk ook dat Candice niet ontwikkeld genoeg is voor Marijn.

II) Die Dennis van gisteren... Daar zit écht helemaal niets in zeg @( Die "geloften" had hij gewoon niet voorbereid volgens mij? Dat hoop ik ten minste, want er klopte inhoudelijk helemaal niets van. Hij zei eigenlijk precies niks. 😅
I) Misschien maakt een geschoren of getrimd venusheuveltje veel goed. :-$

II) Ik begrijp helemaal wat je bedoelt: ik zou er zo ook niet willen staan hebben. Volgens dat ik in de uitzending hoorde (of heb ik het nu gelezen in een 'nabeschouwing') had hij wel een tekst voorbereid maar wilde hij daar liever niet met een papier in zijn handen staan. Nathalie stak in mijn ogen met haar speech met kop en schouders boven hem uit. Ook hoe Dennis daar stond toen zijn bruid nog niet binnen was, vond ik een beetje ongepast. 'Ik zeg mijn naam nog niet', zei hij tegen zijn schoonmoeder-in-wording. Neen, Dennis heeft op dat ogenblik niet zo een geweldige beurt gemaakt, maar ik heb makkelijk praten vanuit mijn zetel natuurlijk.

Oh, jongens, ik voel me schuldig: omdat ik er zo van geniet met jullie te roddelen (ik roddel en beschuldig jullie helemaal niet hoor) over dit programma, terwijl ik er in feite helemaal geen oordeel over hoef te vellen. Weet je, ik ga het niet roddelen noemen, ik zeg dat dat 'van gedachten wisselen is!' Dat klinkt leuker. ;)

Wat gaan we volgende week weer aan stof hebben om 'van gedachten te wisselen?'. Was het al maar weer zondag.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik moet snel de aflevering van gisteren kijken ! Dus nog even geen mening. Voor wat betreft de nederlandse Versie.....alle koppels zijn inmiddels al gescheiden al denk ik dat als Sylvia niet ziek geworden was (longkanker) dat zij en haar man het nog wel langer de tijd hadden gegeven. Ze zijn wel goede vrienden.

Vind echt dat MAFS afgeraffeld word in tegenstelling tot blind getrouwd.
Oei, Love, een bruid die levensbedreigend ziek is? En is haar man er daarom niet mee doorgegaan of heeft zij de handdoek in de ring gegooid?
Was dat een jonge bruid? (Is natuurlijk altijd erg, maar toch verschil tussen 25 of 55).

Afgeraffeld: wat is dat? Snel gaan?

En dan ook nog: je zegt dat alle koppels al gescheiden zijn, maar is dat programma dan al vroeger op het jaar gestart of spreek je nog over de editie van vorig jaar? Omdat hierboven andere forummers schreven dat het 'bij jullie' allemaal zo tergend traag gaat.

Neen, ik ben echt niet mee, sorry.
Alle reacties Link kopieren
Het verliep opeens in een sneltreinvaart bij ons! Het begin is enorm lang gerekt, maar daarna is het allemaal nogal snel gegaan. De bruid die ziek bleek te zijn heeft het besluit genomen te scheiden. Zij wilde de focus helemaal op zichzelf kunnen leggen en ze vond het ook niet eerlijk om haar kersverse echtgenoot deze situatie 'aan te doen'. Ze hebben wel nog steeds veel contact.
Een ander stel heeft ook nog contact, maar de vlinders bleven uit.
De rest is faliekant mislukt eerlijk gezegd.

Je beschouwingen m.b..t Candice en Marijn vallen wel een beetje in de lijn mijner verwachtingen hoor, ik praat mezelf gewoon nog aan dat er alléén sprake is van een fysieke klik, maar dat het uiteindelijk geen match gaat worden ;-).
Ik ben het sowieso wel eens met je messcherpe analyses. Roddelen? Welnee!
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Gamayun schreef:
01-03-2021 18:06
Roddelen? Welnee!
:cheers:
Zijn er ook mensen die Blind getrouwd seizoen 5 kijken? Ik zit mij flink te ergeren aan iemand en wil ff spuien haha!
Alle reacties Link kopieren
tess07 schreef:
04-03-2021 17:17
Zijn er ook mensen die Blind getrouwd seizoen 5 kijken? Ik zit mij flink te ergeren aan iemand en wil ff spuien haha!
Heb ik helemaal gezien... vertel !!!
Alle reacties Link kopieren
gezien maar vergeten, wellicht kun je mijn herinnering opfrissen?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Laura van Sonny vind ik irritant op de 1 of andere manier, erg gesloten en ik vraag mij af waarom ze hieraan meedoet. Ik krijg totaal niet het idee dat ze dit wil.
Ik zit halverwege het seizoen, ze wonen samen en Sonny is net een paar dagen weggeweest. Ook op vakantie was haar houding raar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net aflevering 3 gezien dus ik loop een weekje achter maar man, de seks spat er vanaf bij Candice en Marijn zeg.
Als die nog geen seks hebben gehad gaat dat niet lang meer duren.
Hopelijk is dat genoeg als basis voor een mooie relatie.

Hanne/Dave en Veerle/Sven gaan hem niet worden. In beide gevallen is zij zich nu al aan het ergeren aan hem.

Dat 4e koppel (ben de naam even kwijt) kan nog twee kanten op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven