Boek gezocht
dinsdag 22 april 2025 om 18:41
Een aantal jaren geleden heb ik 3 boeken gelezen (serie) over een vrouwelijke politie agent. En ik kan niet meer achterhalen welke boeken dat zijn. Wellicht weten jullie het wel. Dit is wat ik er nog van weet:
- gebeurtenissen zijn in Nederland dus ik vermoed een Nederlandse schrijver/ster.
- de politie agent doet veel hardlopen
- in een van de boeken gaat het over een afpersing/chantage van, ik dacht, een hoofdkantoor van een supermarkt
Ik weet dat het niet veel informatie is maar wie weet
- gebeurtenissen zijn in Nederland dus ik vermoed een Nederlandse schrijver/ster.
- de politie agent doet veel hardlopen
- in een van de boeken gaat het over een afpersing/chantage van, ik dacht, een hoofdkantoor van een supermarkt
Ik weet dat het niet veel informatie is maar wie weet

dinsdag 22 april 2025 om 18:50
Zo zie je maar dat je voor dit soort vragen geen drol hebt aan AI
Sterker nog, het isook niet de bedoeling op het forum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-04-2025 20:24
Reden: Quote verwijderd
Reden: Quote verwijderd
50.87% gewijzigd
dinsdag 22 april 2025 om 19:04
@lila-linda goeie tip, maar nee, deze boeken heb niet van de bieb. Heb mijn geschiedenis daarvan helemaal uitgeplozen. Van wie ik die geleend heb.. geen idee. En waar het afspeelt weet ik ook niet meer. Ik weet dat ik weinig informatie heb.
@josie0311 heel even dacht ik dat dit ze waren. Alleen komt me dit niet bekend voor.
@josie0311 heel even dacht ik dat dit ze waren. Alleen komt me dit niet bekend voor.
dinsdag 22 april 2025 om 19:05
Ja ik ook.
Over Loïs Elzinga. Is een trilogie (o.a. "Aan niemand verellen" en volgens mij (?) deed Loïs ook aan hardlopen.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
dinsdag 22 april 2025 om 19:12
dinsdag 22 april 2025 om 19:13
dinsdag 22 april 2025 om 19:16
dinsdag 22 april 2025 om 19:17
nee ik ook niet
dinsdag 22 april 2025 om 22:14
Deze is het hoor! Toen ik je OP las, dacht ik meteen, ja, dat was met met Lianne als personage. Maar hierboven heb je het complete antwoord. Veel (her- en verder-)leesplezier.
woensdag 23 april 2025 om 08:59
Met jouw plotaanwijzing kom ik uit op:
"De vrouw in de spiegel" van Kim Moelands
Heb ik zelf niet gelezen, dus geen idee of de hoofdpersoon (Brigadier Tess Westerhout) aan hardlopen doet.
"De vrouw in de spiegel" van Kim Moelands
Heb ik zelf niet gelezen, dus geen idee of de hoofdpersoon (Brigadier Tess Westerhout) aan hardlopen doet.
originalheleen wijzigde dit bericht op 23-04-2025 15:05
0.27% gewijzigd
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'
woensdag 23 april 2025 om 13:37

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in