Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw internationaal 2013

31-08-2013 15:56 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vijf geëmigreerde Nederlandse boeren stellen zich zondag 8 september (20.20 uur, Nederland 1) in het KRO-programma Boer zoekt Vrouw Internationaal voor aan de kijker. Hiermee hopen ze dat een lang gekoesterde wens in vervulling gaat: het vinden van een Nederlandse liefde. Van het Poolse platteland tot de Canadese Rockies en van een Amerikaanse ranch tot de Keniaanse bloemenvelden.

Yvon Jaspers: "Het is een heel bijzondere ervaring de wereld over te reizen om deze boeren te ontmoeten. Zij zijn nog meer dan de boeren in Nederland enorm op zichzelf aangewezen. Ze moeten hun bedrijf draaiende houden, de taal leren en zich de gewoontes van het land eigen maken. Het verlangen naar een Nederlandse geliefde is groot. Maar ik begrijp dat het vinden van een liefde lastig is en dus kom ik niet voor niks!”

De vijf boeren die zondag 8 september worden voorgesteld, worden de gehele serie gevolgd. Ze ontmoeten de briefschrijfsters/schrijvers tijdens een speeddate, gaan op dagdate en vervolgens gaan de vrouwen/mannen van hun keuze mee naar de boerderij in het buitenland. Hier maken de logeerdates kennis met hun boer en het boerenleven ver van huis.

Het vervolg van Boer zoekt Vrouw Internationaal is vanaf 8 december te zien bij de KRO op Nederland 1.

Ik hoorde Jan nog wel 'Doei' zeggen
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:tjjjjjemig schreef op 05 januari 2014 @ 21:19:

Rooie denkt dat ze blijft (eigen business opstarten)Wat voor business ??
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Lieve mannen bij Aletta!
Ik voel me zo moedellooos
quote:Snoesje666 schreef op 05 januari 2014 @ 21:22:

[...]

Wat voor business ??Ja, dat weet ik ook niet. Eigen handeltje ofzo
quote:tjjjjjemig schreef op 05 januari 2014 @ 21:22:

Lieve mannen bij Aletta!Ja ik vind het alledrie schatten. Ik zou ze wel als vrienden willen hebben.
Nou, dat was hem weer. Misschien tot volgende week
Ze wil een 'food nutritionist' worden zei ze....waarschijnlijk omdat ze zelf een glutenallergie heeft.
Het was uhm...amusant. Mede dankzij het forum. Tot volgende keer dames.
Everything you see I owe to spaghetti!
Lag die Leonie nou bovenop een koe
quote:Superhuisvrouw schreef op 05 januari 2014 @ 21:24:

Lag die Leonie nou bovenop een koe ja
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Superhuisvrouw schreef op 05 januari 2014 @ 21:24:

Lag die Leonie nou bovenop een koe Toch Lesbisch.
Everything you see I owe to spaghetti!
Zonder het forum was het inderdaad ondraaglijk!

Luv joe, leedies !!! Tot volgende week !!!
Her was weer gezellig hier tot volgende week.
quote:Jint schreef op 05 januari 2014 @ 21:24:

Ze wil een 'food nutritionist' worden zei ze....waarschijnlijk omdat ze zelf een glutenallergie heeft.Heel Canada glutenvrij! Joeee!
Claire wordt Jan's dame. Hij is zelf te lui en te horkerig om actie te ondernemen, dus het moet van de ander komen. Pindamevrouw is daar te weinig ondernemend voor. Claire is gehaaid..die zet er vol op in..ik vrees alleen een scheiding of een volledig onderdrukte Jan in het verschiet.

Jan: 'Ik wil kleiduif schieten'. Claire:' heb je de keuken al gesopt dan?' Jan: 'Neujh..' Claire: 'Dan eerst de keuken, of anders slaap je op de bank!!!'
Pikstraf voor Jan, i.p.v. kleiduiven schieten.

Zou hij weten dat er méér mee kan dan plassen ?
Ik vind Clair juist niet zo gehaaid. Wel iemand met een uitgesproken mening en die extravert is maar ik vind Judith gehaaider overkomen (door de manier waarop ze over de situatie en de andere spreekt).
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
En Jan sopt prima zijn eigen huis toch? Die is toch van het netjes?
quote:boebezoebe schreef op 05 januari 2014 @ 21:30:

Ik vind Clair juist niet zo gehaaid. Wel iemand met een uitgesproken mening en die extravert is maar ik vind Judith gehaaider overkomen (door de manier waarop ze over de situatie en de andere spreekt).+1
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik vond de geit met die cactus op der kop echt grappig
Hmm..we gaan het zien..tis niet dat ik Claire. om deze reden niet mag ofzo. Ik denk juist dat zij Jan wat in beweging kan brengen. Ik weet alleen niet of Jan daar uiteindelijk erg blij mee gaat zijn maar sommige mannen/vrouwen gaan erop vooruit met zo'n wederhelft
Bij Wim heeft Evelyne geloof ik wel een beetje door hoe het met Wim werkt.
quote:Snoesje666 schreef op 05 januari 2014 @ 21:30:

Pikstraf voor Jan, i.p.v. kleiduiven schieten.

Zou hij weten dat er méér mee kan dan plassen ?Compleet sexloos
Johen is toch de sexloze? Die dacht dat Barbara net als hij geen ervaring had omdat ze geen kinderen heeft.
quote:Kamparie schreef op 05 januari 2014 @ 21:31:

Ik vond de geit met die cactus op der kop echt grappig De geiten zijn een van de leukste dingen uit de uitzendingen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven