Boer Zoekt Vrouw vervolg!

zondag 22 november 2009 om 21:19
Hier nog maar een keer
--------------------------------------------------------------------------------
AAAAAAAAARGH #@$%@$%@^Wat vind ik Neeltje verschrikkelijk!!! Al die domme opmerkingen, weer lekker haar eigen ding willen doen, niet verliefd, want dat is zo puberaal, wel veel om hem geven, en als we een serieuze relatie hebben... Maar wel direct willen samenwonen.
"Tjee wat een trut", aldus Donny.
En het is me nu eindelijk duidelijk waarom ze voor mij zo'n sla-mij-hoofd heeft, ze ziet er uit alsof ze veel teveel tanden heeft!
Van Peter en Hanneke word ik wel zó blij, als er nou nog mensen zijn die niet zien dat die 2 voor elkaar geboren zijn, dan verklaar ik die bij dezen hoogstpersoonlijk voor gek.
En nu ga ik eens lezen wat júllie ervan vonden
--------------------------------------------------------------------------------
AAAAAAAAARGH #@$%@$%@^Wat vind ik Neeltje verschrikkelijk!!! Al die domme opmerkingen, weer lekker haar eigen ding willen doen, niet verliefd, want dat is zo puberaal, wel veel om hem geven, en als we een serieuze relatie hebben... Maar wel direct willen samenwonen.
"Tjee wat een trut", aldus Donny.
En het is me nu eindelijk duidelijk waarom ze voor mij zo'n sla-mij-hoofd heeft, ze ziet er uit alsof ze veel teveel tanden heeft!
Van Peter en Hanneke word ik wel zó blij, als er nou nog mensen zijn die niet zien dat die 2 voor elkaar geboren zijn, dan verklaar ik die bij dezen hoogstpersoonlijk voor gek.
En nu ga ik eens lezen wat júllie ervan vonden
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit

zondag 22 november 2009 om 21:24
quote:_Gayl_ schreef op 22 november 2009 @ 21:19:
Net even die BzV in 40 seconden gekeken van Chiel Beelen, geweldig!!!
Tranen met tuiten! Van het lachen dan hé.
ik ook!!!
http://giel.vara.nl/react ... d%5D=244&cHash=d81b322c67
Net even die BzV in 40 seconden gekeken van Chiel Beelen, geweldig!!!
Tranen met tuiten! Van het lachen dan hé.
ik ook!!!
zondag 22 november 2009 om 21:38
Bzv in 40 sec
doet hij t hier wel dan???
link doet t, ziet er alleen niet netjes uit (krijg t niet voor mekaar deze keer)
doet hij t hier wel dan???
link doet t, ziet er alleen niet netjes uit (krijg t niet voor mekaar deze keer)

zondag 22 november 2009 om 21:42
Ja goed he, ik heb ze net weer geluisterd en lig weer in een deuk.
Yvon heeft een gezellige trui van Mart Smeets geleend.
Wietse zeg huhuhuuuuh.
Peter zegt iets, maar dat verstond ik niet.
Wim en Astrid hebben geneukt en eten nu een beschuitje.
Neeltje wil samenwonen met Wietse, maar dat is niet waar wnt ze is niet verliefd.
Audrey moet huilen.
Dycke moet even landen.
Audrey's vlinders zijn verdubbeld, maar we weten niet precies hoeveel het er nu zijn.
Ja goed he, ik heb ze net weer geluisterd en lig weer in een deuk.
Yvon heeft een gezellige trui van Mart Smeets geleend.
Wietse zeg huhuhuuuuh.
Peter zegt iets, maar dat verstond ik niet.
Wim en Astrid hebben geneukt en eten nu een beschuitje.
Neeltje wil samenwonen met Wietse, maar dat is niet waar wnt ze is niet verliefd.
Audrey moet huilen.
Dycke moet even landen.
Audrey's vlinders zijn verdubbeld, maar we weten niet precies hoeveel het er nu zijn.
zondag 22 november 2009 om 21:42
Ik ben nog een keer terug gaan spoelen,
maar volgens mij hoorde ik het toch echt goed.
Nadat Jos zei: ik ben dol- en dolgelukkig met je.
(wat op zich al om te kotsen is natuurlijk),
zei Dycke heel zachtjes: ik hou gewoon van je.
Jos: ik ook.......
Uuuhm. ze kennen elkaar 4 weken.
Ben benieuwd naar volgende week!
Ben benieuwd naar volgende week!

zondag 22 november 2009 om 21:46
quote:DJINI schreef op 22 november 2009 @ 21:42:
Ben benieuwd naar volgende week!Ik heb het idee dat Dycke een beetje afstand moet nemen. Die is er vol ingerend en ziet Jos niet meer zo helder geloof ik, die ziet alleen nog maar het sprookje wat ze graag wil zien.
Ben benieuwd naar volgende week!Ik heb het idee dat Dycke een beetje afstand moet nemen. Die is er vol ingerend en ziet Jos niet meer zo helder geloof ik, die ziet alleen nog maar het sprookje wat ze graag wil zien.
zondag 22 november 2009 om 21:47
Peter en Hanneke: Geweldig! Twee puzzelstukjes.. Vond die de hele tijd al leuk. Alleen niet verstaan.
Dycke en hoe heet i: Heb de hele tijd t gevoel dat ze stiekem aan de mdma/xtc zitten ofzo, die twee.. een beeeeetje too much.. maargoed, wel fijn voor hen.
Neeltje en giechelkont: Sneu. Hij gaat hard op z'n bek als zij straks of over hem heen walst, of er vandoor gaat met z'n broer ofzo...
Audrey en de bloemenboer: Eng! Hij was eerst wel ok, maar ik vind hem nu een beetje psycho overkomen. En zij is een beetje niksig, niemand thuis.
Wim en Astrid. Vreselijk. Volgens mij valt zij niet eens op mannen, alleen op zijn traktor waarschijnlijk...
Dycke en hoe heet i: Heb de hele tijd t gevoel dat ze stiekem aan de mdma/xtc zitten ofzo, die twee.. een beeeeetje too much.. maargoed, wel fijn voor hen.
Neeltje en giechelkont: Sneu. Hij gaat hard op z'n bek als zij straks of over hem heen walst, of er vandoor gaat met z'n broer ofzo...
Audrey en de bloemenboer: Eng! Hij was eerst wel ok, maar ik vind hem nu een beetje psycho overkomen. En zij is een beetje niksig, niemand thuis.
Wim en Astrid. Vreselijk. Volgens mij valt zij niet eens op mannen, alleen op zijn traktor waarschijnlijk...
zondag 22 november 2009 om 21:49
zondag 22 november 2009 om 21:50