Buitenlandse bruiloft
donderdag 4 oktober 2012 om 21:40
quote:Summerdance schreef op 04 oktober 2012 @ 21:37:
1000 gasten?
Zoveel mensen ken ik niet eensOh wacht maar, de achterneven en -nichten van je schoonoma's buurvrouw en dan nog de opa en oma van je schoonmaakster en de loodgieter... Je bent er zo hoor, als je effekes je best doet...
1000 gasten?
Zoveel mensen ken ik niet eensOh wacht maar, de achterneven en -nichten van je schoonoma's buurvrouw en dan nog de opa en oma van je schoonmaakster en de loodgieter... Je bent er zo hoor, als je effekes je best doet...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 4 oktober 2012 om 21:42
quote:Vilma schreef op 04 oktober 2012 @ 21:41:
SATC deuntje in Groningen?
*kucht*Haske glamoureus hoor! Grunn!
SATC deuntje in Groningen?
*kucht*Haske glamoureus hoor! Grunn!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 4 oktober 2012 om 21:45
Ik vind haar best grappig! En die man van haar heeft hele leuke ogen, dan is zo'n buikje ook niet erg meer. Het lijkt me een enorm fijn stel.
donderdag 4 oktober 2012 om 21:48
quote:Vilma schreef op 04 oktober 2012 @ 21:45:
[...]
uhm, tuurlijk....
Ik was er laatst. Wáár is dat beeld van 't Peerd van Ome Loeks gebleven?Dat staat er toch gewoon weer? Het is in 2007 teruggeplaatst...
[...]
uhm, tuurlijk....
Ik was er laatst. Wáár is dat beeld van 't Peerd van Ome Loeks gebleven?Dat staat er toch gewoon weer? Het is in 2007 teruggeplaatst...