Buitenlandse bruiloft
donderdag 4 oktober 2012 om 22:02
quote:Summerdance schreef op 04 oktober 2012 @ 22:01:
Wacht even hoor, je dochter krijgt een kindje op 4 uur vliegen en dan ga je er niet even naartoe?
Heb ik dan van die mallote ouders?
Want die hadden echt bij de eerste wee al op Schiphol gestaan Som wief, zei ik toch.
Wacht even hoor, je dochter krijgt een kindje op 4 uur vliegen en dan ga je er niet even naartoe?
Heb ik dan van die mallote ouders?
Want die hadden echt bij de eerste wee al op Schiphol gestaan Som wief, zei ik toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 4 oktober 2012 om 22:07
donderdag 4 oktober 2012 om 22:12
donderdag 4 oktober 2012 om 22:13
donderdag 4 oktober 2012 om 22:15
Die nieuwe bachelor in de reclame... Die is 'lekker gek'... mag ik bedanken? Hij's vast heul aardig maar... lékker gek? Ieuw!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 4 oktober 2012 om 22:15
donderdag 4 oktober 2012 om 22:16
donderdag 4 oktober 2012 om 22:17
Laydies, kalmte zal u redden... Vilma zegt toch (in de reden voor wijzigingdingetje) dat het ging om die bimbo in India? Toch Vilma?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 4 oktober 2012 om 22:17
quote:Hasse88 schreef op 04 oktober 2012 @ 22:15:
Die nieuwe bachelor in de reclame... Die is 'lekker gek'... mag ik bedanken? Hij's vast heul aardig maar... lékker gek? Ieuw!Owwww ik ben ook een lekkere gekke meid dus dat wordt wel wat.
Die nieuwe bachelor in de reclame... Die is 'lekker gek'... mag ik bedanken? Hij's vast heul aardig maar... lékker gek? Ieuw!Owwww ik ben ook een lekkere gekke meid dus dat wordt wel wat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!