Buitenlandse bruiloft
donderdag 11 oktober 2012 om 22:09
De muziek in het programma is wel mooi. Muziek uit "love actually" en ik hoorde Sting voorbij komen.
En verder zie ik het totaal NIET zitten tussen die twee. Ik geloof die verliefdheid wel maar ik zie haar niet gelukkig worden daar tussen die andere vrouwen met die hoofddoekjes.
Ze had al ooit iemand uit "het gehucht" Almelo.
Almelo is een stad! En dat vond ze al een cultuurverschil!
Dat slaat als een tang op een varken!
En verder zie ik het totaal NIET zitten tussen die twee. Ik geloof die verliefdheid wel maar ik zie haar niet gelukkig worden daar tussen die andere vrouwen met die hoofddoekjes.
Ze had al ooit iemand uit "het gehucht" Almelo.
Almelo is een stad! En dat vond ze al een cultuurverschil!
Dat slaat als een tang op een varken!
donderdag 11 oktober 2012 om 22:12
Ik dacht eerst dat ze ook samen een leven zouden opbouwen in Marroko. Dat zag ik echt niet gebeuren. Trekt zij niet.
Maar volgens mij begreep ik dat ze naar NL gaan (want nu ze niet trouwen kan hij niet mee).
Dan kan zij gewoon lekker gaan werken om hem te onderhouden en hij in het theehuis gaan zitten.
Maar volgens mij begreep ik dat ze naar NL gaan (want nu ze niet trouwen kan hij niet mee).
Dan kan zij gewoon lekker gaan werken om hem te onderhouden en hij in het theehuis gaan zitten.
donderdag 11 oktober 2012 om 22:16
donderdag 11 oktober 2012 om 22:17
quote:VotesforLeo schreef op 11 oktober 2012 @ 22:16:
[...]
De to van dat topic was de aanstaande bruid want die vertelde dit verhaal: trouwerij in Marokko ging niet door vanwege verongelukken van neefjes van zijn zusNou, dat zou Maaike dan zomaar kunnen zijn geweest. Wel een narigheid hoor, echt vreselijk voor de familie.
[...]
De to van dat topic was de aanstaande bruid want die vertelde dit verhaal: trouwerij in Marokko ging niet door vanwege verongelukken van neefjes van zijn zusNou, dat zou Maaike dan zomaar kunnen zijn geweest. Wel een narigheid hoor, echt vreselijk voor de familie.