Entertainment alle pijlers

Chateau Meiland

11-05-2019 17:03 2318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp er niks meer van.. is dit nou dat gezin wat x aantal jaar geleden met ik vertrek mee deed en een chateau in Frankrijk ging uitbaten..

Heel Nederland had het idee dat de echtgenoot mischien meer van de heren liefde was dan van de vrouwen.. Dit werd paar jaar later ook bevestigd bij de opvolg aflevering en nu is hij weer bij zijn vrouw en gaat het nog een keer proberen in Frankrijk???? Maar dan op SBS.

Weet niet wat vreemder is 2x t zelfde plan uitvoeren of meermaals van geaardheid veranderen.

Ohja vanaf 20 mei op SBS dus :thumbsup:
2019 schreef:
14-10-2019 21:06
Wat fijn dat je moeder weet wanneer je de eisprong hebt.
Ik vind het juist leuk dat ze dit zo open kan bespreken en doen met haar moeder/ouders.
Wel het kussentje goed doen he....
loisnvt schreef:
14-10-2019 21:12
Ik vind het juist leuk dat ze dit zo open kan bespreken en doen met haar moeder/ouders.
Ja prive.
2019 schreef:
14-10-2019 21:13
Ja prive.
Waarom? Is toch niets om je voor te schamen? Er lopen zelfs 2 verschillende tv programma's over zwanger worden, komt dit ook ter sprake.
loisnvt schreef:
14-10-2019 21:20
Waarom? Is toch niets om je voor te schamen? Er lopen zelfs 2 verschillende tv programma's over zwanger worden, komt dit ook ter sprake.
Die programma’s zijn ook totaal niet te vergelijken hier mee.
Nou ja, ik vind het verre van storend iig ;-)
En waarom rijden ze met dat sperma zolang terug? Waarom huren ze geen hotelkamer in de buurt?
2019 schreef:
14-10-2019 21:27
En waarom rijden ze met dat sperma zolang terug? Waarom huren ze geen hotelkamer in de buurt?
Vraag me eerder af hoe ze het restant gaat bewaren, omdat ze zei dat ze het 2 dagen later nogmaals moest inbrengen.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n groot chateau waar de gasten voor zich zelf zorgen, dat is toch niet waar de mensen voor gaan komen straks. Zeker niet meer als de hype voorbij is. Met meer personeel wordt het een stuk onpersoonlijker. Wat stellen ze zich erbij voor? Begrijp het niet.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
14-10-2019 21:10
Ongelooflijk zojuist in die auto. Claire gewoon los staand op de achterbank tussen de 2 voorstoelen. Bij een ongeval zal ze dwars door de voorruit getorpedeerd worden. En niemand zei er iets van, werkelijk ongelooflijk.
Ja ik zat ook met verbazing te kijken.. hoe kan het dat je je kind aan zo'n gevaar blootstelt? Geheel onnodig ook nog..
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
14-10-2019 21:54
Ja ik zat ook met verbazing te kijken.. hoe kan het dat je je kind aan zo'n gevaar blootstelt? Geheel onnodig ook nog..
Neem aan dat dit in Frankrijk ook verboden is?
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Zorroo schreef:
14-10-2019 21:56
Neem aan dat dit in Frankrijk ook verboden is?
Al zou het daar toegestaan zijn, dan nog doe je dat niet!
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
14-10-2019 21:58
Al zou het daar toegestaan zijn, dan nog doe je dat niet!
Ik weet nog wel dat het vroeger in mijn jeugd hier wel heel gewoon was. Ongelofelijk als je eraan terugdenkt.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Ik ben vanavond vooral vol verbazing over het feit dat je een man eenmaal ontmoet en dan zijn sperma bij jezelf inbrengt. We hebben de mond vol over veilige seks maar bij een Tinder-zaaddonor vergeten we de veiligheid?
Alle reacties Link kopieren
vond ik ook vreemd, net als die baby-foto. die kan natuurlijk gewoon van internet geplukt zijn.
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
14-10-2019 21:58
Al zou het daar toegestaan zijn, dan nog doe je dat niet!

Zo zag ik vandaag een boer in een tractoroptocht GEWOON AAN DE TELEFOON. Rijdend! Vraag me af of ie al is opgepakt.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Alle dagen in het chateau gasten ontvangen en verzorgen vinden Erika en Martien toch eingenlijk niet bij hun passen.
Apart, tot diezelfde conclusie kwamen ze 10 jaar geleden ook al bij hun eerste chateau.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een domme vraag, maar hoe kan het dat commerciële zenders die veelal in het buitenland gevestigd zijn (zoals RTL) mee kunnen dingen naar de Televizierring? Dat is toch een prijs van de publieke omroep in Nederland?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Sterker nog, you tubers kunnen ook meedingen.
Alle reacties Link kopieren
Jojanneke12 schreef:
14-10-2019 22:02
Ik ben vanavond vooral vol verbazing over het feit dat je een man eenmaal ontmoet en dan zijn sperma bij jezelf inbrengt. We hebben de mond vol over veilige seks maar bij een Tinder-zaaddonor vergeten we de veiligheid?

Welke veiligheid?

Volgens mij werd verteld dat ze al een jaar contact met deze donor had.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
vandale schreef:
16-10-2019 12:17
Welke veiligheid?

Volgens mij werd verteld dat ze al een jaar contact met deze donor had.
Ze had hem nog nooit ontmoet, dit was de eerste keer, en geloof je dan iemand op zijn mooie ogen dat alles goed is met zijN gezondheid? Via een spermabank is iemand tenminste getest.
Alle reacties Link kopieren
Jojanneke12 schreef:
16-10-2019 14:36
Ze had hem nog nooit ontmoet, dit was de eerste keer, en geloof je dan iemand op zijn mooie ogen dat alles goed is met zijN gezondheid? Via een spermabank is iemand tenminste getest.

Joh,.. mijn moeder kende mijn vader 2 maanden.. en toen bleek er al een baby onderweg.. en er volgde er vier nog in de loop der jaren! (waar ik er 1 van ben)
Helemaal zonder testen, keuringsrapport of spermabank.

Nu is de situatie met Maxime welliswaar heel anders.. maar je doet nu net alsof ze mogelijk een Chernobyl kind kan gaan baren na het inbrengen van een dubieus goedje.
Niet zo spastisch doen hoor!
Maxime is echt niet van gisteren en ze zal lang niet alles delen in deze real life serie.
Alle reacties Link kopieren
niet zo spastisch? voor hetzelfde geld heeft hij een SOA of erfelijke ziektes.
VGM1980 schreef:
16-10-2019 16:04
niet zo spastisch? voor hetzelfde geld heeft hij een SOA of erfelijke ziektes.
Ja maar hij was heel aardig en had leuke babyfoto’s 🤣
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
16-10-2019 16:04
niet zo spastisch? voor hetzelfde geld heeft hij een SOA of erfelijke ziektes.

Daar heeft ze heus wel onderzoek naar gedaan hoor.. Jij gaat blind op wat je wel of niet ziet in die serie, maar lang niet alles wordt getoond.
Zal iets met privacy van die man te maken hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven