Entertainment alle pijlers

Chateau Meiland

11-05-2019 17:03 2318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp er niks meer van.. is dit nou dat gezin wat x aantal jaar geleden met ik vertrek mee deed en een chateau in Frankrijk ging uitbaten..

Heel Nederland had het idee dat de echtgenoot mischien meer van de heren liefde was dan van de vrouwen.. Dit werd paar jaar later ook bevestigd bij de opvolg aflevering en nu is hij weer bij zijn vrouw en gaat het nog een keer proberen in Frankrijk???? Maar dan op SBS.

Weet niet wat vreemder is 2x t zelfde plan uitvoeren of meermaals van geaardheid veranderen.

Ohja vanaf 20 mei op SBS dus :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Nou valt ook wel weer mee toch? Het is niet echt gangbaar dat je op die leeftijd nog bij je ouders woont en al helemaal niet met een kind en al helemaal niet dat je er dan nog een bij wil....moeten ze zelf weten maar ik zou zeggen eerst lekker zelf voor je kind zorgen eigen huisje en dan verder kijken. niks vingertje.
Alle reacties Link kopieren
Toch gezellig zo? Als mijn ouders een chateau hadden ging ik er ook bijwonen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Rivermoana schreef:
23-10-2019 16:36
Nou valt ook wel weer mee toch? Het is niet echt gangbaar dat je op die leeftijd nog bij je ouders woont en al helemaal niet met een kind en al helemaal niet dat je er dan nog een bij wil....moeten ze zelf weten maar ik zou zeggen eerst lekker zelf voor je kind zorgen eigen huisje en dan verder kijken. niks vingertje.

Waarom? Dat huis is groot zat, ze kunnen goed met elkaar overweg en iedereen is er gelukkig mee. Ik zou niet weten waarom ze op zichzelf zou moeten.
nerdopviva schreef:
23-10-2019 16:43
Waarom? Dat huis is groot zat, ze kunnen goed met elkaar overweg en iedereen is er gelukkig mee. Ik zou niet weten waarom ze op zichzelf zou moeten.

Daarnaast runt ze alle boekingen en management. Die draagt meer dan d'r steentje bij, waarom zou ze op zichzelf moeten? En van wie?
Rivermoana schreef:
23-10-2019 08:30
Is het niet zo dat Maxime eerst op zichzelf moet gaan wonen, voor zichzelf leren zorgen en en voor haar dochtertje en dan misschien verder kan kijken richting meer kinderen? Of wil ze echt de komende jaren nog bij haar ouders blijven wonen? Best bijzonder dat haar ouders dat zo toejuichen.

Dat ze haar aan het begin wat helpen met een onverwachte zwangerschap dat is natuurlijk lief en dat ze dan tijdelijk bij ze intrekt moet ook nog wel kunnen. Maar ze is ook al 24 ofzo he en Claire 2. En dan wil ze nog een kindje.....Ik denk dat Nadege het erg druk gaat krijgen.

In een interview met Martien in 2016 vertelt hij dat zijn dochters zelfstandig wonen en dat Maxime bezig is met opstarten van een eigen bedrijf. Maxime was dus allang het ouderlijk huis uit en zelfstandig bezig.
https://www.avrotros.nl/ik-vertrek/hoe- ... kemaatjes/
Alle reacties Link kopieren
Ok nou zelf weten ik zou het nogal raar vinden als mijn dochter later met twee kleine kinderen bij me in komt wonen en dat ik dan steeds moet oppassen
Rivermoana schreef:
23-10-2019 18:11
Ok nou zelf weten ik zou het nogal raar vinden als mijn dochter later met twee kleine kinderen bij me in komt wonen en dat ik dan steeds moet oppassen

Ja, en zij vinden het gezellig. Is al diverse keren in de uitzendingen aan bod gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Ja nou dat moet toch iedereen zelf weten een oud klasgenoot van me is 40 en woont nog thuis ik zie geen verschil met de situatie van Maxime, allebei volwassen. Vind ik ook een beetje vreemd maar lekker doen natuurlijk.
Rivermoana schreef:
23-10-2019 18:16
Ja nou dat moet toch iedereen zelf weten een oud klasgenoot van me is 40 en woont nog thuis ik zie geen verschil met de situatie van Maxime, allebei volwassen. Vind ik ook een beetje vreemd maar lekker doen natuurlijk.

Ik zie een groot verschil met Maxime. De familie runt een bedrijf, en de familie woont in het bedrijfspand. Lijkt me in het geval van een eigen chateau B&B behoorlijk handig. Nog los van het gegeven dat je in zo’n groot pand je veel vrijer zal voelen dan een familie in een rijtjeshuis.
Alle reacties Link kopieren
Als je hier een topic zou openen met het verhaal ik ben 24 woon nog bij mijn ouders heb een kindje van 2 wil nu graag een donorkind erbij etc dan heb je echt dikke kans dat men zegt joh ga eerst eens lekker op jezelf wonen goed voor jezelf leren zorgen etc.
Rivermoana schreef:
23-10-2019 18:25
Als je hier een topic zou openen met het verhaal ik ben 24 woon nog bij mijn ouders heb een kindje van 2 wil nu graag een donorkind erbij etc dan heb je echt dikke kans dat men zegt joh ga eerst eens lekker op jezelf wonen goed voor jezelf leren zorgen etc.

Dat heeft ze al gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Heeft ze met Claire op zichzelf gewoond dan? Hoop dat dat goed gaat want nu lopen die ouders eigenlijk continu de verantwoordelijke dingen te regelen voor Claire bv; Maxime, heb je wel een luier mee etc.
Rivermoana schreef:
23-10-2019 18:28
Heeft ze met Claire op zichzelf gewoond dan? Hoop dat dat goed gaat want nu lopen die ouders eigenlijk continu de verantwoordelijke dingen te regelen voor Claire bv; Maxime, heb je wel een luier mee etc.

Mens hou toch op. Niemand heeft zin in je pogingen tot discussie.
Alle reacties Link kopieren
Je mag niet op de man spelen he staat in de spelregels.
Rivermoana schreef:
23-10-2019 18:31
Je mag niet op de man spelen he staat in de spelregels.

Ik denk niet dat dit op de man is, maar staf gerust hoor kind, ik ben er niet van onder de indruk.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
23-10-2019 18:30
Mens hou toch op. Niemand heeft zin in je pogingen tot discussie.
Totaal niet! 😱
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Het forum is om te discussieren hoor
Rivermoana schreef:
23-10-2019 18:39
Het forum is om te discussieren hoor

Klopt. Alleen niet op jouw manier.
Alle reacties Link kopieren
Waar staat dat? Wel op jouw manier dan? Laat iedereen lekker op zijn eigen manier discussieren.
Rivermoana schreef:
23-10-2019 18:47
Waar staat dat? Wel op jouw manier dan? Laat iedereen lekker op zijn eigen manier discussieren.

Succes! :bye:
Alle reacties Link kopieren
_Branwen_ schreef:
23-10-2019 18:21
Ik zie een groot verschil met Maxime. De familie runt een bedrijf, en de familie woont in het bedrijfspand. Lijkt me in het geval van een eigen chateau B&B behoorlijk handig. Nog los van het gegeven dat je in zo’n groot pand je veel vrijer zal voelen dan een familie in een rijtjeshuis.

In Nederland woonde Maxime ook al bij haar ouders in, in een rijtjeshuis. Samen met Clair.
Het past bij hun. Ze zijn graag dicht bij elkaar.
Rivermoana schreef:
23-10-2019 18:28
Heeft ze met Claire op zichzelf gewoond dan? Hoop dat dat goed gaat want nu lopen die ouders eigenlijk continu de verantwoordelijke dingen te regelen voor Claire bv; Maxime, heb je wel een luier mee etc.

Waarom zou ze niet voor zichzelf en haar kind kunnen zorgen? Het is niet bepaald hogere wiskunde en volgens mij is ze bijdehand genoeg.
Laatste aflevering gezien, moeder Erica was te logeren. Ze genieten van de rust, nu de gasten weg zijn en het bod op het andere kasteel is geweigerd.
Rondom de kerst is het gezin terug op tv
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het niet gezien maar er was toch een makelaar gekomen om dit chateau te verkopen?

Is het andere bod afgewezen? Jammer...

maar het chateau is toch het hele jaar volgeboekt? Stoppen ze dan nu met gasten?
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
23-10-2019 16:43
Waarom? Dat huis is groot zat, ze kunnen goed met elkaar overweg en iedereen is er gelukkig mee. Ik zou niet weten waarom ze op zichzelf zou moeten.
Mee eens. In heel veel culturen is het heel gebruikelijk. Lijkt me heerlijk.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven