Entertainment alle pijlers

Chateau Meiland

11-05-2019 17:03 2318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp er niks meer van.. is dit nou dat gezin wat x aantal jaar geleden met ik vertrek mee deed en een chateau in Frankrijk ging uitbaten..

Heel Nederland had het idee dat de echtgenoot mischien meer van de heren liefde was dan van de vrouwen.. Dit werd paar jaar later ook bevestigd bij de opvolg aflevering en nu is hij weer bij zijn vrouw en gaat het nog een keer proberen in Frankrijk???? Maar dan op SBS.

Weet niet wat vreemder is 2x t zelfde plan uitvoeren of meermaals van geaardheid veranderen.

Ohja vanaf 20 mei op SBS dus :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
26-12-2019 14:01
En Nadege is echt een topper, heel knap dat ze nog niet gillend gek is geworden! En lief dat ze mee mocht op vakantie. Maar of dat voor haar nu ook echt vakantie was....
Volgens mij is ze superblij met haar werk daar, die indruk krijg ik tenminste.
Tis soms maar goed dat ze Martien niet kan verstaan. Die blik van haar met die grote ogen en dr ronde gezicht, hilarisch! Je ziet haar denken: wat zegt die malloot nu weer?
Ja ik denk ook wel dat ze erg blij is met haar baan en Martien is er niet altijd en dan is het vast een stuk rustiger. Nadege heeft geen makkelijk leven gehad.
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
26-12-2019 14:37
Volgens mij is ze superblij met haar werk daar, die indruk krijg ik tenminste.
Tis soms maar goed dat ze Martien niet kan verstaan. Die blik van haar met die grote ogen en dr ronde gezicht, hilarisch! Je ziet haar denken: wat zegt die malloot nu weer?

Haha ja, dat kun je haar inderdaad zien denken.
Niks ten nadele van Carolien, maar Nadege is een prima vervangster.
Ik vind dat "Frans" van Martien echt hilarisch :lol:
Alle reacties Link kopieren
Vind het dopen trouwens wel bijzonder, vanwege al dat gevloek
Alle reacties Link kopieren
Die wenkbrauwen van Maxime :facepalm:

En: "Hoelang zou een doping duren?"
Such fun!1
Toch blijf ik me verbazen over sommige dingen.. de kat op het aanrecht en in de wasbak, de kattenbak die word uitgeschept pal naast een droogrek met schone was.

Nadege vind ik op de een of andere manier een beetje zielig. Geen familie of anderszins bezoek op haar verjaardag, ze komt zo eenzaam over.
Alle reacties Link kopieren
Gister de laatste 'aflevering'. Was eerg erg 'fan', maar naar het einde toe werd dat een stuk minder. Het werd me te overdreven.

Hoe ze in vredesnaam het concept van gister bedacht hebben, met die BN'ers, is mij een raadsel. Hoezo bn'ers er bij betrekken? Wat een flater. Vond het echt irritant en ben niet de enige lees ik op twitter.
Alle reacties Link kopieren
Lila_Lilly_ schreef:
31-12-2019 11:21
Gister de laatste 'aflevering'. Was eerg erg 'fan', maar naar het einde toe werd dat een stuk minder. Het werd me te overdreven.

Hoe ze in vredesnaam het concept van gister bedacht hebben, met die BN'ers, is mij een raadsel. Hoezo bn'ers er bij betrekken? Wat een flater. Vond het echt irritant en ben niet de enige lees ik op twitter.
Ja, daar sluit ik me bij aan. Ik vond de gekozen BN’ers ook niet zo leuk en interessant.
Alle reacties Link kopieren
Ik kon er niet naar kijken, vreselijk, met dat domme geleuter tussendoor. Wat moeten we daarmee. Zonder commentaar was het leuk geweest..
Alle reacties Link kopieren
Abejoha schreef:
31-12-2019 19:59
Ja, daar sluit ik me bij aan. Ik vond de gekozen BN’ers ook niet zo leuk en interessant.

Was voor mij reden om na 4 minuten te stoppen met kijken.
BN'ers die gaan zitten memoreren over de fam.Meiland, alsof we grootheden herdenken?
Ik had daar echt geen zin in.
Het begon als leuke nonsens, feel good tv, dat had het moeten blijven.
Lees net dat de Meilandjes weer terugkeren naar Nederland en hier weer een huis hebben gekocht. Ze maken dit seizoen nog af dus mensen die geboekt hebben zullen de familie nog steeds zien daar.

Ik vind het maar raar, eerst ploeteren om alles op te knappen, dan is het chateau open en willen ze het groter aanpakken... En nu keren ze terug.
Alle reacties Link kopieren
Huh?
Zijn ze er nu alweer klaar mee?
Alle reacties Link kopieren
Moeten we nou weer zelf gaan googlen om te kijken waar dit vandaan kwam?
Such fun!1
Blijkbaar. Het lijkt me ook erg zonde allemaal, zo'n chateau opknappen kost heel veel geld en dan gaan ze na een jaar alweer terug. Ook al hebben ze veel zelf gedaan en verdienen ze volgens mij best leuk aan het programma maar toch... Het is niet alsof ze niet wisten waar ze aan begonnen want ze hebben het al eens eerder gepost.

En nu ik erover nadenk vind ik het ook erg voor Nadege, die is straks weer helemaal alleen...

Het kwam bij shownieuws.
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 03-02-2020 22:59
2.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik las dat 23 maart seizoen 3 van start gaat en dat SBS de familie ook in NL wil blijven volgen.
Wel leuk, want 'de scheetjes' bleek een enorme flop!
MarindaH schreef:
03-02-2020 22:54
Moeten we nou weer zelf gaan googlen om te kijken waar dit vandaan kwam?
Heb ik voor je gedaan :cheer:

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... -nederland
Alle reacties Link kopieren
Arme Nadege.
Alle reacties Link kopieren
Oemayra schreef:
03-02-2020 23:00
Heb ik voor je gedaan :cheer:

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... -nederland

Held!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Die oma heeft ook een keer gezegd dat ze om de zoveel tijd iets anders willen en ze hebben een tijd geleden ook al aangegeven dat dit niet voor eeuwig is.

Ze zullen nog wel gevolgd worden. Die mensen verzinnen wel weer een nieuw project.
Alle reacties Link kopieren
Het is toch allemaal nep. Alles is gescript. Dus dat mensen zich verbazen is best wel vreemd
Alle reacties Link kopieren
oudmannetje schreef:
04-02-2020 00:23
Het is toch allemaal nep. Alles is gescript. Dus dat mensen zich verbazen is best wel vreemd

Verbazen doet het me niet, ik had alleen niet verwacht dat ze zo snel weer terug zouden keren.
Aan de andere kant hebben ze het eigenlijk altijd al zo gedaan.. volgens mij zijn ze al een keer of 25 verhuisd. Ze hebben nog nooit lang op 1 plek gezeten.
Wat lijkt me dat vermoeiend, steeds maar weer verhuizen.
Wat hebben die mensen toch een onrust in zich, moet er niet aan denken.
Alle reacties Link kopieren
Ik las in een interview dat ze interesse hadden in een pand aan de Rijksstraatweg in Wassenaar waar nu krakers wonen.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Baankje1 schreef:
04-02-2020 06:38
Ik las in een interview dat ze interesse hadden in een pand aan de Rijksstraatweg in Wassenaar waar nu krakers wonen.

Dat is een gigantisch pand. Flink verrot ook volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven