Entertainment alle pijlers

Chateau Meiland

11-05-2019 17:03 2318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp er niks meer van.. is dit nou dat gezin wat x aantal jaar geleden met ik vertrek mee deed en een chateau in Frankrijk ging uitbaten..

Heel Nederland had het idee dat de echtgenoot mischien meer van de heren liefde was dan van de vrouwen.. Dit werd paar jaar later ook bevestigd bij de opvolg aflevering en nu is hij weer bij zijn vrouw en gaat het nog een keer proberen in Frankrijk???? Maar dan op SBS.

Weet niet wat vreemder is 2x t zelfde plan uitvoeren of meermaals van geaardheid veranderen.

Ohja vanaf 20 mei op SBS dus :thumbsup:
Gisselle schreef:
08-07-2020 09:34
Ik heb helemaal niets bijzonder raars gelezen op die pagina van haar, toen die nog bestond. Heb ik erover heen gelezen?. Veel lieve berichten voor haar en ook wat realistische waarin mensen schreven dat ze dit soort dingen beter niet online moet zetten e.d.. Is dat wat je bedoeld met tokkies?.
Ik bedoel met tokkies de mensen die nodig vinden haar gemene berichten te versturen.
Ik zie net een filmpje voorbij komen van Maxime die wat van haar nieuwe kledinglijn showt. Ik vind het toch wel echt heel erg leuke kleding hoor! Als ik haar figuur had dan zou ik het zo aantrekken. Ik hoop voor haar dat het een succes wordt.

https://www.superguide.nl/nieuws/wham-m ... el-zien-tv
Leuk gedaan dat filmpje.
Alle reacties Link kopieren
Leuk filmpje. Kleding is echt alleen voor jonge slanke meiden.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Er komt een nieuw seizoen! Met Nadége (?)
Een deel zal wel opgenomen zijn voor de ruzie. Dat ze haar hebben geholpen met het vinden van een andere woning, dat ze het geld ontvangt dat fans voor haar hebben ingezameld etc. Maar de ruzie zal wel ter sprake komen in het seizoen denk ik. Zou onrealistisch zijn als dit niet zou zijn. Ik ben wel benieuwd hoeveel nog in Frankrijk af gaat spelen en hoeveel in Nederland. In elk geval 2 afleveringen per week ipv 1. Supergoed nieuws! Wel te hopen dat er dan ook dubbel zoveel afleveringen zijn =-)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een heel leuk programma maar twee keer per week vind ik wat veel.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
29-07-2020 23:33
Ik vind het een heel leuk programma maar twee keer per week vind ik wat veel.
Oh echt? Van mij mag het elke avond wel een half uurtje, net zoals gtst.. heerlijk ontspannen vind ik het.
GinnyJones schreef:
30-07-2020 21:11
Oh echt? Van mij mag het elke avond wel een half uurtje, net zoals gtst.. heerlijk ontspannen vind ik het.
Vorig jaar zomer heb ik mij bescheurd om die familie. Heel vaak hardop gelachen, moet wel bekennen dat die ervaring na de tweede serie iets minder werd. Op de een of andere manier leek het minder spontaan, het enige familielid dat zichzelf bleef was ma Weiland. Als pa en dochter zich weer zo gemaakt aanstellen in de volgende serie dan heb ik het wel gehad met deze soap.
Alle reacties Link kopieren
En kijken jullie ook weer? Ik vind het gewoon leuke simpele wegkijktv.
Moest wel weer lachen hoor, met dat vuur. Hoop alleen wel dat er 1 was die Claire constant in de gaten hield...

Ben benieuwd hoe het verder gaat met Nadege inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Het keek lekker weg, maar ik vond het gisteren wel kabbelend. Benieuwd hoeveel we gaan zien van de Nadège-rel. Grappig hoe zij Facetimet, met haar gezicht zowat in de telefoon.
Met dat vuur waren ze weer erg onverantwoord bezig, maar goed, daarvoor kijk ik ook naar dit programma.

Mij viel ook op dat ze dus zwaar in de lockdown zaten, om 12 uur binnen moesten zijn, maar dat niemand in de winkels mondkapjes droeg.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Montana werkt wel een stuk harder dan Maxime (of in ieder geval, zo lijkt het op tv)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gewoon na 10 minuten afgezet. Ik weet niet maar ik kan ineens helemaal niet tegen dat gemaakte overdreven gedoe. Vooral Maxime wordt gewoon ieder seizoen irritanter met d’r drama en gekrijs. Nee, het heeft z’n glans gehad vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Wat was er met Nadège? Een rel?
Ik heb online de eerste twee afleveringen gekeken en ik heb genoten. Ik weet niet wat het is maar ik krijg zo'n fijn gevoel van deze serie. Had ik bij de voorgaande seizoenen ook al. Echt blij dat ze terug zijn.
Alle reacties Link kopieren
Elizabethie schreef:
01-09-2020 19:49
Wat was er met Nadège? Een rel?
Ja, dat was een hele toestand. Ze heeft slaande ruzie gekregen met de familie, dat is door de sensatiepers breed uitgemeten.
Ik denk nog steeds dat het door een babylonische spraakverwarring kwam. En het feit dat ze Frans is werkt ook niet mee. Ze wilde alleen maar dingen doen die in haar contract stonden, maar die kon ze niet doen omdat er geen gasten waren. Andere werkzaamheden wilde ze niet verrichten. De oplossing van Fransen voor dit soort conflicten is altijd staken of ruziemaken.
't Is al met al een heel gedoe
Sjiraf schreef:
01-09-2020 19:47
Ik heb het gewoon na 10 minuten afgezet. Ik weet niet maar ik kan ineens helemaal niet tegen dat gemaakte overdreven gedoe. Vooral Maxime wordt gewoon ieder seizoen irritanter met d’r drama en gekrijs. Nee, het heeft z’n glans gehad vind ik.
Ik denk dat het poging is van Maxime om de cameraman te versieren.
Subnautica schreef:
01-09-2020 17:21
Montana werkt wel een stuk harder dan Maxime (of in ieder geval, zo lijkt het op tv)
Montana is wel een echte aanpakker, mooi figuur is zij net als haar moeder. Je moet ook niet vergeten dat Maxime ook de zorg van Claire heeft en een giller is maar ik denk dat ook zij hard werkt.
Alle reacties Link kopieren
Maxime heeft in Frankrijk niet hard gewerkt dat heeft de familie zelf ook gezegd. En de zorg voor Claire doet ze ook niet volledig. Ze ging dan bv nasr Nederland naar vriendinnen en haar ouders konden oppassen.

Maxime deed vooral wat boekingen etc. Maar niet schuren of slepen of breken. Montana is wel zo.

Daarom was het voor Carolien ook zo moeilijk dat zij als vrouw met heupproblemen toch wel zware dingen moest doen zoals kamers schoonmaken bedden opmaken wassen etc en Maxime die veel jonfer en vitaler is een beetje rondliep of achter de computer zat en vooral heeeel veel kritiek op Carolien had.
Misschien staat het al ergens, maar ik weet het niet.
Wat gaan ze nou in Nederland met hun huis doen? Weer gasten ontvangen?
Zoniet, waar halen ze dan hun inkomsten vandaan?
Of leven ze nu verder als BNers, in praatprogramma's, quizzen, reclames enzovoorts.....
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
04-09-2020 09:22
Misschien staat het al ergens, maar ik weet het niet.
Wat gaan ze nou in Nederland met hun huis doen? Weer gasten ontvangen?
Zoniet, waar halen ze dan hun inkomsten vandaan?
Of leven ze nu verder als BNers, in praatprogramma's, quizzen, reclames enzovoorts.....
Nee geen gasten, alleen real live TV.
Ik heb me dat ook afgevraagd. Waar halen ze het geld vandaan om een miljoenen-Landgoed te kopen terwijl het chateau nog niet is verkocht.
En ik denk inderdaad dat ze in NL gaan leven van het inkomen van de optredens van Martien. En de biografie.
Maar of dat nou zo’N vetpot is dat er 3 gezinnen van kunnen leven incl 2 landgoederen.

Het verbaast me niet als er een faillissement aankomt.
Zullen we vast een fundraising actie gaan starten? :lmao: :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat Maxime toch straks gewoon zelf gaat werken evt in combi met wat dingetjes zoals instagram.
Zeg luister eens, ik word er ook niet jonger op!
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Martien heeft een interieurlijn, hij geeft adviezen.
Als ie dat een tijdje niet gedaan heeft, kan hij het zo weer oppakken,
Ze hebben hun wijn, een kledinglijn.
Martien gaat een boek schrijven.
En televisiewerk.

Denk niet dat je medelijden moet hebben. Ze komen er wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven